Roamler

07-08-2015 11:56 207 berichten
Maakt iemand van jullie gebruik van de app Roamler? En werkt het een beetje?



Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, maar heb geen invite, dus ik sta wel open voor een invite mocht iemand die nog over hebben
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch dat bedrijf dat mensen via hun smartphone hun werk laat doen, voor een salaris ver onder het minimumloon? Het is maar waar je zin in hebt, maar als je dat werk leuk vind kun je beter gewoon voor een bureautje gaan werken waar je dat betaald kunt doen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wat ik heb begrepen is dat je naar winkels gaat, daar bijvoorbeeld een foto van het schap maakt of telt hoeveel pakken ergens van in het schap staan. Dat geef je door en daar krijg je dan een kleine vergoeding voor. Aangezien ik toch regelmatig naar de winkels ga lijkt het me een kleine moeite. Ik zou het niet als werk zien....



Ik heb bijvoorbeeld ook meegedaan aan consumerscan. Dan moet je thuis al je boodschappen scannen en de prijs doorgeven. Dat was veel meer werk en daar kreeg je cadeaubonnen voor. Dat vond ik pas echt uitbuiting.
Het werkt wel fijn, maar zorg dat je een goede camera op je toestel hebt. Mijn iPhone 4 levert wisselende kwaliteit foto's op, daar kunnen ze streng op zijn (soms wel soms niet).



Wat ik zelf het lastigst vind is dat mensen je kunnen zien fotograferen. Zeker als er personeel in de buurt rondloopt voel ik me daar toch wat ongemakkelijk bij. Maar dat is gewoon opletten, en voldoende heen en weer lopen.



Extra tip: installeer de app alvast en probeer te registreren. Als je op de juiste plek woont kan je soms vanzelf een invite krijgen.
Heb ik inderdaad geprobeerd, maar helaas niet gelukt
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook en ik vind het heel leuk om te doen en dat je er geld voor krijgt is mooi meegenomen, vorige week in een dag 20 euro met 2 opdrachten die een tientje waard waren geworden omdat ze bijna verlopen waren, toch lekker!
quote:sterrenregen schreef op 07 augustus 2015 @ 13:11:

Ik doe het ook en ik vind het heel leuk om te doen en dat je er geld voor krijgt is mooi meegenomen, vorige week in een dag 20 euro met 2 opdrachten die een tientje waard waren geworden omdat ze bijna verlopen waren, toch lekker!Ik had gister ook een opdracht van ¤10. 2 minuutjes werk.
Het is dus gelukt, begrijp ik? Leuk veel plezier met de opdrachten.
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand een invite over?
quote:Nyx- schreef op 11 augustus 2015 @ 11:42:

Het is dus gelukt, begrijp ik? Leuk veel plezier met de opdrachten.



Ja, het is inderdaad gelukt.



Wel even doorbikkelen bij de eerste level als je nog geen betaalde opdrachten kan doen, maar nu vind ik het erg leuk en er zijn tot nu toe dagelijks wel opdrachten hier in de buurt
quote:minnimouse schreef op 11 augustus 2015 @ 11:44:

Nog iemand een invite over? Ik ben nog niet in het level gekomen dat ik invites heb, maar tegen die tijd zal ik het hier even laten weten!
Alle reacties Link kopieren
Dan houd ik me ook aanbevolen (en dit is dus een verkapte tvp ).
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel een mooie manier om te sparen, zonder dat je er al te veel voor hoeft te doen.

Gewoon de opdrachten uitvoeren en zo langzaam maar zeker spaar je toch wat geld bij elkaar.

Ik denk dat als je een zeer actieve Roamler bent je best hard kunt gaan, zeker als je in een gebied zit waar niet zo veel roamlers zitten dan loopt het best hard op.



Ik ga eens kijken hoe hard ik kan gaan, en hoeveel ik bij elkaar kan sprokkelen. wellicht kan ik er een mooie verrassing voor mijn gezin mee bij elkaar sparen :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Klinkt interessant, heb de app gedownload, maar hier in de omgeving voldoende Roamlers, dus ook ik sluit aan in de rij voor een invite .
Klinkt wel interessant. Heb de app gedownload en ben invited, want te weinig in mijn buurt. Ga eens zien dus.
Alle reacties Link kopieren
Iemand een invite voor mij? Lijkt me zo leuk om te doen!
Zoekt er nog iemand een invite? Ik heb er drie in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel: ja, ik wil graag een invite ontvangen (was opeens enthousiast toen ik zag dat iemand er eentje heeft).
Pb me even je e-mailadres, dan stuur ik je de invite op.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook graag!😄😄
Stuur me even je e-mailadres door in pb z0nnetje, dan kan ik de invite opsturen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog een berichtje
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven