iPhone valt uit

18-02-2016 19:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iphone 5 valt soms al bij 30% accu uit. heb een andere accu er in laten zetten + de batterij 'gekalibreerd' zegmaar maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.



weet iemand wat het nog meer kan zijn?
Heb je al gekeken of je telefoon bij een van de telefoons met een rukbatterij hoort?



https://www.apple.com/support/iphone5-battery/



Ik heb hetzelfde, helaas geen recht op nieuwe batterij.
Hier ook hetzelfde probleem, al mijn tweede iPhone 5 die dit doet. Het wordt erger als de telefoon koud wordt in de winter. Bekend probleem, niks aan te doen. Behalve huilen.
Bij mij valt 'ie soms ook uit bij kou.
Is het heel gek om hiermee naar Apple te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook, heel waarschijnlijk de kou.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
De mijne doet dat ook! Ik heb een iPhone 5s... Is wel pas sinds kort, ik heb het idee dat het gebeurt sinds de laatste software update, maar ik weet niet precies meer wanneer ik die heb gedaan. Hiervoor gebeurde het ook wel eens maar nu bijna iedere keer als de batterij in de buurt van 30% komt.

Deed die van jou dit altijd al?
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Wat raar, ik zou toch eens teruggaan ermee. Mijn 5S is een jaar of 2 oud, maar die gaat gewoon pas uit na 1%.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het met mijn iphone 6... Had vanmiddag zelfs dat ik nog 12% had (normaal valt hij uit bij 14%) doe hem op stroom en zodra ik de stekker erin doe springt hij naar 25%...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, maar dan bij 20%. Heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribic_ schreef op 18 februari 2016 @ 20:58:

De mijne doet dat ook! Ik heb een iPhone 5s... Is wel pas sinds kort, ik heb het idee dat het gebeurt sinds de laatste software update, maar ik weet niet precies meer wanneer ik die heb gedaan. Hiervoor gebeurde het ook wel eens maar nu bijna iedere keer als de batterij in de buurt van 30% komt.

Deed die van jou dit altijd al?



Ik ook een 5s en idd sinds de laatste grote ios udate dit probleem. Inderdaad rond de 30%.

Mijn zoon heeft mijn oude 4s en heeft dit probleem ook sinds die update.



Rond de 30% valt ie uit, krijg symbool dat ie aan lader moet als ik hem weer probeer aan te zetten en zodra iphone aan lader hangt staat er meteen weer 40% oid op
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder. Dacht dat dit echt aan de accu zou liggen dus door deze te vervangen zou het opgelost moeten zijn. Blijkt dan toch iets softwarematigs te zijn als ik het zo lees.



vreemd.



en inderdaad. 30% valt hij uit. dan weer aan de lader en dan is het direct 35% ofzo als hij weer opstart. heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een Android toestel

(Sorry kon het niet laten, deze flauwe opmerking)
Alle reacties Link kopieren
quote:Franka76 schreef op 19 februari 2016 @ 08:21:

[...]





Ik ook een 5s en idd sinds de laatste grote ios udate dit probleem. Inderdaad rond de 30%.

Mijn zoon heeft mijn oude 4s en heeft dit probleem ook sinds die update.



Rond de 30% valt ie uit, krijg symbool dat ie aan lader moet als ik hem weer probeer aan te zetten en zodra iphone aan lader hangt staat er meteen weer 40% oid opPrecies dat ja! Ik heb wat gezocht op internet, daar las ik dat het kon helpen om alle instellingen opnieuw in te stellen. Dit kan onder het kopje instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in. Dit heb ik gister gedaan, sindsdien is m'n telefoon nog niet weer uitgevallen. Is misschien toeval, maar wel het proberen waard :-) Dit stelt al je meldingen opnieuw in, zowel beltoon als meldingen van apps, eventjes irritant maar kan opzich geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
quote:knijster1973 schreef op 19 februari 2016 @ 09:20:

Tijd voor een Android toestel

(Sorry kon het niet laten, deze flauwe opmerking)Geeft niet. jij nick is immers knijster1973 en niet dobby1973, je blijft goed in je rol
Wie wind zaait zal storm oogsten
Sorry dat ik even inhaak op jouw topic. Heb trouwens ook hetzelfde probleem na een update.

Bij mij is het "nieuws" (als je helemaal naar links swiped) ook weg. Hebben jullie dit ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven