Televisie in je slaapkamer?

14-03-2016 18:26 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Aangezien ik nu al een poosje ziek thuis zit en daarbij soms ook lekker op bed wil liggen, vraag ik me af, hebben er nog veel mensen een tv op hun slaapkamer? En daarbij dan, wij hadden als kind een kleine tv op de slaapkamer, maar als ik op internet zoek is de kleinste tv nog 48 cm diagonaal, wij hadden iets van 30 cm. Bestaat dat niet meer?



En wat is jullie advies, een tv met chromekast of gewoon de laptop mee naar boven? Laatste is ws wel hetgeen waar het op uitkomt maar de laptop is van mijn werkgever... Zijn daar nog morele bezwaren tegen om hem dan zo in te zetten? Nu lig ik vaak met de iPad maar die is toch wel klein, dus moet op bed in de buurt en dat is minder prettig als ik in slaap val en er bovenop ga liggen...



Bedankt voor het meedenken!



O,ja ik kijk nu dus hele suffe oude commedies via youtube, zoals mijn dochter en ik, vrienden voor het leven, (Samsam en kinderen geen bezwaar heb ik nu redelijk allemaal 'gekeken', ik val sowieso halverwege in slaap, maar dat kan zo lekker met dergelijke series) nog leuke tips? Moet dus voorlopig via internet en we hebben geen Netflix.
Ik heb boven een grote TV maar dat komt omdat ik in bed mijn lenzen uit heb, met een kleine TV zie ik niks.

En een chromecast, speel ik via mijn telefoon iets op de TV af.
Oja en voor de kinderen vind ik het ideaal, die kruipen om 6 uur bij mij in bed, ik zet de TV aan en kan nog even lekker door tukken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een smart TV doen dan heb je geen Chromecast nodig toch....
Wij hebben een tv in de slaapkamer. Heerlijk. Geen hele grote, maar zeker ook geen kleine. Je moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mij is altijd verteld dat het ''funest'' is voor je sex leven :P
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben wel een vrij grote tv in de slaapkamer,vind kijken op tablet prima tijdens vakantie maar thuis wil ik gewoon fatsoenlijk beeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin er niet meer aan. Ben blij met mijn slaap kamer zonder tv. Dan slaap ik ook veel beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladenkastje schreef op 14 maart 2016 @ 18:37:

Mij is altijd verteld dat het ''funest'' is voor je sex leven :PGoede tip, zal hem meenemen in de overwegingen
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem deze week weer boven neergezet. Binnenkort met zwangerschapsverlof en de bank hangt nu niet lekker meer. Ik vind het wel relaxed, hoewel ik me kan herinneren dat ik er minder goed door sliep. Maar in die tijd sliep ik sowieso slecht, dus dat gaan we uitproberen.



De invloed op ons sexleven hangt af van hoe interessant hetgeen op televisie is. Als het te saai is, zoek ik graag afleiding
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde maat tv dan beneden, gewoon een grote.

Ik kijk voornamelijk in de herfst en winter tv in bed.

Wel als zoon van 3 wakker wordt om 7 uur komt ie in ons bed tv kijken en draaien wij ons nog even om
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 14 maart 2016 @ 18:31:

Gewoon een smart TV doen dan heb je geen Chromecast nodig toch....



Onze tv is pas drie jaar oud en ik ga echt niet elke drie jaar een nieuwe kopen omdat één of andere slimme gast weer wat nieuws uitvindt. Hier dus een chromecast en dat werkt perfect. Ding kost ook maar een paar tientjes.



Maar TO, waarom neem je niet gewoon een proefabonnement op netflix? Meestal is dat twee weken gratis uit te testen. Hebben wij gedaan met HBO. En daarna weer heel hard opgezegd, want man en dochter keken in die twee weken precies twee en een half uur, dan vind ik 15 euro wel aan de prijs. Netflix bevalt beter, die houden we erin. Grootste voordeel; geen reclames!!



Ow, en wij hebben geen tv op de slaapkamers.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 14 maart 2016 @ 18:31:

Gewoon een smart TV doen dan heb je geen Chromecast nodig toch....Ja, maar.... Het is al regelmatig voorgekomen dat de tv fabrikanten geen updates uitbrengen als het toestel wat ouder is (zeg na een jaar). Mocht bijvoorbeeld Netflix dan wat veranderen dan is de kans aanwezig dat het niet meer werkt op de smart TV. Met een Chromecast heb je dat probleem niet. En worst case koop je een nieuwe die meer ondersteund voor een paar tientjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa-rood schreef op 14 maart 2016 @ 18:41:

[...]





Goede tip, zal hem meenemen in de overwegingen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier wel een tv op de slaapkamer.. een simpele van nu bijna 5 jaar oud. Doorsnede is op het blote oog denk 50 cm ofzo. Goed te zien hoor. Hij staat nog een goede meter van het bed af. Destijds had ik 2 voorwaarden: een dvd speler en een timer erop. De dvd speler wordt zelden nog gebruikt, maar ach.. het is de enige in huis. De timer wordt elke dag wel gebruikt. We vallen hier altijd heerlijk in slaap met een saai programma en dan gaat dat ding mooi vanzelf uit.



Heb je van je tv provider geen app die je op je tablet of laptop kan zetten dat je ook gewoon op die manier tv kan kijken? Dan hoef je al die duffe series niet te kijken. Verder kijken wij ook vaak uitzending gemist erop. En via kpn nemen we alle programma's die ons interessant lijken op en dan kun je die via je tv of device bekijken wanneer je wilt en ook doorspoelen bij reclames. Die extra zender pakketen wel eens gratis mogen proberen, maar ik vond het allemaal prut. Netflix ken ik eigenlijk niet zo goed, maar mis het tot nu toe ook niet. Beterschap!
Ik kijk altijd op de ipad in bed.
Wij hebben geen tv op de slaapkamer.



De enige keer dat ik de tv mis is, is inderdaad wanneer ik of man ziek is of wanneer man een paar dagen weg is. Over een paar weken gaat hij weer een week weg. Dus ik lees even mee.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben wel tv op onze slaapkamer. Dit is mijn "oude" tvt die ik ongeveer 4 jaar geleden heb gekocht .

Wij gingen samen wonen en vriendliefs tv is echt zo'n grote die dus voor de woonkamer bestemd is en ik wilde die van mij niet wegdoen of verkopen vandaar dat die op de slaapkamer is komen te staan.



Eerste maanden hadden we m niet eens aangesloten.

Is heel wisselend hoe vaak die aanstaat. Soms gaan we wat vroeger naar boven en kijken we nog een programma af andere keer ga ik al slapen en kijkt vriendlief nog wat tv. Soms op de zondag morgen om relax wakker te worden.



Kan geen echt advies geven wat tv betredt maar in ieder geval zou ik niet een te grote pakken.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips!



Ik heb idd zo'n app van KPN gehad maar die liep veel vast, wellicht op de laptop beter (maar ik ben niet geautoriseerd om er zelf dingen op te zetten dus even kijken of dat lukt).



Qua formaat van tv lopen wij altijd wat achter, maar ik vind dus 50 cm best groot voor op de slaapkamer, laat ik het zo zeggen, als mijn broer een nieuwe tv koopt kijken wij nog jaren naar zijn oude. Enige reden om de vorige tv te vervangen was omdat hij dat wilde en ik de standen van het voetbal niet meer kon lezen (dat wordt nl steeds kleiner..)



Netflix heb ik wel overwogen als proef, zal het aan man voorleggen dan regelt hij dat vast voor zijn zielige vrouw!



Bedankt allemaal voor het meedenken, ik hou een echte tv toch in mijn achterhoofd!
Ik was er altijd een beetje tegen totdat man een paar jaar geleden een lange tijd bedlegerig was. Tja, dat is allang en breed voorbij maar de TV is blijven staan. Stiekem vind ik heerlijk. Vanavond laat lekker met man onder de dekens naar de nieuwe Walking Dead kijken.



We hebben beneden een mooie smart TV, boven gewoon een simpele flatscreen met chroomcast voor Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een TV op de slaapkamer, we kijken soms, niet vaak. Dat het funest is voor je seksleven spreek ik tegen. Hij hoéft toch niet aan?

Ik kan me ook helemaal afsluiten met een boek. Maar om daarom nu maar de boeken te verbannen uit de slaapkamer..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wel een TV in de logeerkamer/computerkamer. Mocht één van ons ziek zijn slaapt de zieke in het logeerbed, dat is in alle standen verstelbaar, prettig als je 's nachts kriebelhoestaanvallen krijgt of door verstopte luchtwegen hevig snurkt, kun je lekker hoog liggen en TV kijken als je door je hoestbuien niet kunt slapen, hij hangt aan een beugel aan de muur aan het voeteneind. Hij staat wel regelmatig aan, man kijkt graag films, ik niet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
In de slaapkamer slaap ik. Lees hooguit nog 10 minuten een boek voor het slapengaan. TV kijken doe ik in de huiskamer.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik kijk graag iets luchtigs voor ik ga slapen, even ontspannen. Lezen kan ik niet zonder lenzen (bril vind ik niet fijn).
Tv met chromekast ... dus ik kijk tv in bed of lees een boek, sex ook nog.. en ja ik slaap er ook nog wel eens.



Echt wat een geneuzel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven