Iphone en Whatsapp probleem

20-10-2016 19:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Iphone 6s gekocht.

Ik ben hem nu aan het ''instaleren''. Heel werk, maar vooruit.

Nu had ik whatsapp geïnstalleerd en hij deed het .

Ik kwam er toen pas achter dat mijn contacten nog op mijn andere telefoon staan. Oeps. Dus simkaart eruit en mijn oude telefoon aangezet. Op de HTC herkende hij de whatsapp niet zeg maar. Ik moest opnieuw verifiëren. Dit gedaan zodat ik nog enigszins bereikbaar ben.

Nu heb ik mijn Iphone weer aangezet, maar toen ik whatsapp aan klikte deed hij het niet. Ik had weer een verificatie code nodig. Alles weer opnieuw ingesteld, maar geen code per sms . Puntje bij paaltje moet ik nu nog 6 uur wachten voordat ik de code opnieuw aan kan vragen. Super vervelend.

Ik snap niet zo goed wat ik fout heb gedaan? Hij vraagt of mijn telefoon nummer goed is, dit klopt.



Iemand een idee?



Groetjes,

Ladenkastje
Alle reacties Link kopieren
Even Whatsapp deïnstalleren en opnieuw installeren, dan hoef je niet te wachten.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Meerdere malen installeren en verifiëren achter elkaar kan problemen geven, aldus whatsapp:



https://www.whatsapp.com/faq/en/general/21009863
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem al gedeinstalleerd, maar ook dat hielp niet.

Ik moet maar gewoon wachten en neem dan aan dat hij het dan weer gewoon doet?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt trouwens
Alle reacties Link kopieren
Bij de Android versie werkte deinstalleren en installeren wel.



Dan wordt het helaas wachten ja..
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 20 oktober 2016 @ 21:06:

Bij de Android versie werkte deinstalleren en installeren wel.



Dan wordt het helaas wachten ja..Komt goed...Lekker rustig
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Klopt bij Ios kan dat dus niet ik had hetzelfde probleem.

Wat je wel kan doen als je whats app de komende uren nog wil gebruiken, voordat je hem weer op je nieuwe telefoon installeert. Dat je whats app op je oude toestel weer instaleert en synchroniseert.
2 jaar later zal dit wel opgelost zijn denk ik hoor.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven