Willekeur op Fok

22-10-2016 15:27 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht plaatste ik in een fantopic van een bekende user een foto die elders op fok staat.

Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.



Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.



Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.



Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...



Vinden jullie dat normaal?
Ja
Alle reacties Link kopieren
Nee
Je verwacht het niet........
OK: mogelijk
-
Alle reacties Link kopieren
Klagen bij Fok. Niet hier. Heeft geen zin
Alle reacties Link kopieren
Waarom komen ineens alle fok gebruikers naar hier
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 15:42:

Waarom komen ineens alle fok gebruikers naar hier



Omdat Fok niets is? Als alternatief, enkele keren geprobeerd om daar gewend te raken, maar vind het 3x niets...



Dus je mag mijn account wel hebben, hoor TO
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Ik heb nog uit een grijs verleden een accountje lopen daar, kopen to? Wat bied je er voor?
quote:Pepermint_Patty schreef op 22 oktober 2016 @ 15:38:

Klagen bij Fok. Niet hier. Heeft geen zin



Inderdaad, wat moeten wij er hier mee.

Ik vind het een rotforum.
Tja, dat is hoe Fok werkt. Heeft ook weer zo z'n charmes, kon zelf iig de reacties op een banaanvraag altijd wel waarderen.



TO, mail de mod van dienst en leg de zaak uit. Helpt dat niet, jammerdebammer.
Alle reacties Link kopieren
Je zit op het verkeerde forum.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En nu dan?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon communiceren met de mods op fok, niks aan het handje. Een (perma)ban is nou ook weer geen gevangenisstraf he.
Ik twijfel nog
Alle reacties Link kopieren
Fok is ook wel echt het laagste van het laagste Hoe dan ook: Ik snap geen hol van de OP.
Alle reacties Link kopieren
Waar is de poll?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Stel het hier nog eens aan de kaak. Misschien krijg jij je zin dan wel.

Centraal Moderatortopic
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een hele lange tijd terug had ik ooit een kijkje genomen daar, en toen zag ik hoe Marokkannen, negers en andersoortige kleurlingen voor de ranzigste scheldwoorden en wat al nog meer werden uitgemaakt. Weet niet of het veranderd is daar in de tussentijd maar toen grensde het bijna qua niveau aan Stormfornt oid. Ben daar sindsdien nooit meer geweest. Volgens mij kijkt de moderatie oogluikend toe.
En nou kom je hier janken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Fok wel een stuk gebruiksvriendelijker, je kan bv. gelijk naar je eerste niet gelezen bericht als je weer een keertje langskomt. Verder gebruik ik Fok en Viva voor verschillende dingen, hier meer om voorrelaties, geld en recht, daar voor het Funda topic, culinair en nieuws.

Ook hier is er trouwens een hoog PVV-gehalte in het vreemdelingentopic. Ik vind het wel jammer dat discussies vaak verzanden in ze moeten allemaal terug, en het zijn gelukszoekers geen asielzoekers en meer van dat soort onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 17:37:

Een hele lange tijd terug had ik ooit een kijkje genomen daar, en toen zag ik hoe Marokkannen, negers en andersoortige kleurlingen voor de ranzigste scheldwoorden en wat al nog meer werden uitgemaakt. Weet niet of het veranderd is daar in de tussentijd maar toen grensde het bijna qua niveau aan Stormfornt oid. Ben daar sindsdien nooit meer geweest. Volgens mij kijkt de moderatie oogluikend toe.Heb je hier wel eens op de actueel pijler gekeken. Daar wordt ook van alles gezegd en niet/amper gemodereerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:16:

Fok is ook wel echt het laagste van het laagste Hoe dan ook: Ik snap geen hol van de OP.Hangt net af bij welke gedeeltes van forum je rondhangt
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 22 oktober 2016 @ 18:18:

[...]



Heb je hier wel eens op de actueel pijler gekeken. Daar wordt ook van alles gezegd en niet/amper gemodereerd.

Nee nooit gekeken eigenlijk. Maar dit is nou ook niet weer echt een visitekaartje éh.



Maar goed, jij lijkt ergens mee te zitten? Misschien eigen topic? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven