Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:YellowDiamond schreef op 09 november 2016 @ 19:07:

[...]



Niet alleen op facebook maar echt all over het internet..

Ook op dit forum las ik berichten als 'de wereld gaat eraan en wereldwijde dag van rouw want Trump heeft gewonnen' ik heb mijn instellingen van Facebook aangepast zie ik eens andere dingen
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
OMG. Ik zie zo vaak knapperd staan bij profielfoto's.

Of mooi mens.



Brraaaaak.
dat kan ik nog wel hebben die teksten hoe wel dat dan weer afhangt van de situatie.



Ik vind het wel grappig mensen die de ene dag roepen dat ze niks met de negativiteit te maken willen rond om Trump de volgende dag ineens allemaal van die domme plaatjes gaan posten waaronder die van 9/11 en 11/9



Ik weet nu wel weer wie van mijn vrienden ik wil volgen door dit gebeuren
quote:willem1959 schreef op 10 november 2016 @ 10:27:

OMG. Ik zie zo vaak knapperd staan bij profielfoto's.

Of mooi mens.



Brraaaaak.Kende je die nog niet, het is vrij normaal om iedere dag een selfie te posten om dit soort complimenten te ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 10 november 2016 @ 10:27:

OMG. Ik zie zo vaak knapperd staan bij profielfoto's.

Of mooi mens.



Brraaaaak.Vooral bij foto's van mensen die vindend at ze diepzinnig kijken, zo'n wazige blik in de verte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Fijn topic! Ik kwam vandaag weer een prachtige post tegen, waarvan het doel mij volledig ontgaat



iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er zijn voor je "... dus ik ga een weddenschap maken, zonder pessimistisch te zijn, ik wil dat m'n vrienden " dit op hun tijdlijn zetten. Je hoeft alleen maar te kopiëren (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen... en ik ben er zeker van dat het er minder dan 10 zullen zijn.

Reageer met 'klaar' als je dit voor me doet.

Eens zien wie het zal doen ???
mijn oma deelt alles om gek van te worden. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze de knop delen niet meer moet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:missfitz schreef op 10 november 2016 @ 13:01:

Fijn topic! Ik kwam vandaag weer een prachtige post tegen, waarvan het doel mij volledig ontgaat



iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er zijn voor je "... dus ik ga een weddenschap maken, zonder pessimistisch te zijn, ik wil dat m'n vrienden " dit op hun tijdlijn zetten. Je hoeft alleen maar te kopiëren (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen... en ik ben er zeker van dat het er minder dan 10 zullen zijn.

Reageer met 'klaar' als je dit voor me doet.

Eens zien wie het zal doen ???Dat "iets"wat ze nodig heeft is aandacht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:missfitz schreef op 10 november 2016 @ 13:01:

Fijn topic! Ik kwam vandaag weer een prachtige post tegen, waarvan het doel mij volledig ontgaat



iedereen zegt: " als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er zijn voor je "... dus ik ga een weddenschap maken, zonder pessimistisch te zijn, ik wil dat m'n vrienden " dit op hun tijdlijn zetten. Je hoeft alleen maar te kopiëren (niet delen)!!! ik wil weten op wie ik kan rekenen... en ik ben er zeker van dat het er minder dan 10 zullen zijn.

Reageer met 'klaar' als je dit voor me doet.

Eens zien wie het zal doen ???Ik zou daar een reactie onderzetten in de trant van "voor start af........"
Hier was ik in getagd https://www.facebook.com/ ... 055205005/?type=3&theater
Tvp
Nou ben er eentje tegengekomen hoor...







Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort achterlijk hysterisch gedoe maar nu heb ik maar even gezegd dat ik het ongelofelijk ongepast vind. Krijg ik de volgende reactie: "Die man betekend het eind van een hele wereld helaas"



Maar wel al een half jaar aan zeiken over dat zwarte Piet moet blijven...

Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 november 2016 @ 19:50:

[...]





Ik zou daar een reactie onderzetten in de trant van "voor start af........"Het mooie is dat er helemaal niemand heeft gereageerd, dus ze hoeft weinig hulp te verwachten in geval van nood
TVP
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Tvp met deze mooie tekst. Benieuwd hoeveel variaties er komen met de feestdagen in zicht.





Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud&Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd met de gezondheid, met problemen met werk, of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun. Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Ik deed het voor een vriend en jij kan dat ook doen. (Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen).
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Drama op de vroege morgen,heerlijk..























Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 november 2016 @ 19:50:

[...]





Ik zou daar een reactie onderzetten in de trant van "voor start af........"
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 11 november 2016 @ 08:52:

Drama op de vroege morgen,heerlijk..



[afbeelding]







En dan ook nog van de site 'mooiste woorden uit het hart'..,



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 10 november 2016 @ 23:40:

Tvp met deze mooie tekst. Benieuwd hoeveel variaties er komen met de feestdagen in zicht.





Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud&Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd met de gezondheid, met problemen met werk, of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun. Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Ik deed het voor een vriend en jij kan dat ook doen. (Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen).



Jammer, ik heb deze tekst wel gezien, maar de laatste zin niet. Aangezien ik fb meestal op de computer lees, helpt 'houd je vinger op deze tekst' bij mij niet zo goed :-)

Verder vraag ik me af of ik echt niets meer gewoon ongedwongen mag vieren. Altijd moet er maar rekening gehouden worden met zij die het slechter en moeilijker hebben.
Later is nu
quote:damocles schreef op 10 november 2016 @ 20:51:

Nou ben er eentje tegengekomen hoor...



[afbeelding]



Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort achterlijk hysterisch gedoe maar nu heb ik maar even gezegd dat ik het ongelofelijk ongepast vind. Krijg ik de volgende reactie: "Die man betekend het eind van een hele wereld helaas"



Maar wel al een half jaar aan zeiken over dat zwarte Piet moet blijven...

Nou, als de wereld toch eindigt binnenkort, dan maakt zwarte of witte piet ook niet meer uit.
Dreamer, ik ben het met je eens. Met moederdag "moet" je rekening houden met kinderlozen die in hun hart moeder zijn, met kerst moet je denken aan iedereen die niet aan de kerstdis zit en met Sinterklaas hou je je vooral bezig met racisme. Lekker gezellig!



(dit is een verkapte tvp!)
quote:Dreamer schreef op 11 november 2016 @ 10:31:

[...]





Jammer, ik heb deze tekst wel gezien, maar de laatste zin niet. Aangezien ik fb meestal op de computer lees, helpt 'houd je vinger op deze tekst' bij mij niet zo goed :-)

Verder vraag ik me af of ik echt niets meer gewoon ongedwongen mag vieren. Altijd moet er maar rekening gehouden worden met zij die het slechter en moeilijker hebben.

Yep. In al he uitingen moet je rekening houden met zielepoten.

Vakantiefoto's? Er zijn mensen die niet op vakantie kunnen vanwege geld- of gezondsheidszorgen.

Alles met kinderen? Er zijn ongewenst kinderloze mensen.

Moederdag, vaderdag? Er is altijd wel iemand die een ouder kwijt is.

Dierendag? Denk eens aan al dat dierenleed ja!

Gezellie een dagje shoppen? Boehoe, ik heb geen geld en geen vriendinnen.

Dagje strand? Te confronterend voor mensen met zonne-allergie.

Uit eten? Niet fair tegenover mensen met een maagverkleining.



En dan heb ik het nog niet eens over iedereen die offended is vanwege huidskleur, religie of gender.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven