Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
En ja hoor, weer een aantal vrienden in hevige zwarte Piet discussies.
Ik heb FB maar uitgezet, totaal geen behoefte aan! :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van het gezeur over black friday je moet niet kopen maar doneren en dan zn uitgemergeld kind er bij
derooiekater schreef:
22-11-2018 19:40
Ik word gek van het gezeur over black friday je moet niet kopen maar doneren en dan zn uitgemergeld kind er bij

Ja echt om gek van te worden, die reclames over Black Friday. Laat dat lekker in Amerika of zo.
Alle reacties Link kopieren
Bizar he. 5 jaar geleden had ik nog nooit van Black Friday gehoord. Nu doen ze alsof het altijd zo was. Terwijl wij geen Thanksgiving vieren. Een beetje zoals Halloween. Daar hoorde je 10 jaar geleden ook geen kat over.
Alle reacties Link kopieren
En ondertussen maar plaatjes delen over onze Nederlandse normen, waarden en tradities :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een die al paar dagen iemand die ;
Tekst kopiëren en plakken of delen en ik wed dat 5% niet leest
En elk onderwerp hoor
(Sinterklaas, armoede, eenzaamheid,kanker, Sinterklaas voor arme kinderen)
Op die van de ziekte heb ik gereageerd want die heb ik ook volledig gelezen

En gezegd
"Ik vind het van jou een mooi gebaar dat je hiermee je medeleven wil tonen aan degene die jij hebt verloren en heeft gestreden,
En ik heb volledig t gelezen (voor de eerste keer) maar ik deel het niet want het helpt degene die ik er aan verloren hebben en hebben gestreden echt niet dat ik dit bericht deel op mijn tijdlijn en als ik zelf die ziekte al zou hebben draait bij mij er om dat mensen die ik om mijn heen verzamel met mij meeleven en strijden,

Krijg van haar alleen oké (mijn naam) dat is jou keuze
Van een paar vriendinnen van haar
Wat ben jij harteloos
Jij heb een zwart hart 🤔
Mijn bericht is daarna verwijderd door degene die dus die post had geplaatst

Nu moet ik wel zeggen ik was die ochtend in geen goede humeur
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je het mooi geformuleerd hebt, Mamsvan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
23-11-2018 09:50


Krijg van haar alleen oké (mijn naam) dat is jou keuze
Van een paar vriendinnen van haar
Wat ben jij harteloos
Jij heb een zwart hart 🤔
Mijn bericht is daarna verwijderd door degene die dus die post had geplaatst

Nu moet ik wel zeggen ik was die ochtend in geen goede humeur
Jij hebt een zwart hart :rofl:

Je hebt groot gelijk. Beetje domme plaatjes vol taalfouten delen binnen 5 seconden helpt niemand die ernstig ziek is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel - die vriendinnen zitten nu zeker de Allerhandefacebookpagina helemaal vol te schrijven :facepalm:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Op mijn tijdlijn ook geklaag over Black Friday. Nou vind ik het ook een onzinnige actie maar dat gezeur erover helpt ook niet.

En wat het dan met Zwarte piet te maken heeft snap ik nog minder.

Dit lees ik oa:
Word helemaal simpel van de schreeuwerige “black friday” aanbiedingen. Zwarte piet kan niet door de beugel en dit word gejat uit de VS.. Hollandse Authenticiteit is blijkbaar uit de mode..Commercie genoeg in december zou je denken.. blijkbaar dus niet..
Gelukkig zie ik ook puppyspam (hé Male :puppy: ) Dat is wel heerlijk :love:
Alle reacties Link kopieren
Oooh, ik wil ook puppyspam!

Hoewel.. ik zit al een tijdje niet op facebook vanwege dat rottige gehack. Anders had ik nu ook puppyspam van 2 ex forummers. :love:

(je zou er weer voor op facebook gaan)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
1 kennis plaatst heel vaak:

ik voel me zo k.u.t. vandaag!

Vragen andere mensen waarom, is het antwoord "zeg ik niet".
Reageert er niemand: "het interesseert jullie niets he".
Pffffff in het begin schreef ik nog wel eens sterkte of zo, nu negeer ik het.
nienkejj schreef:
23-11-2018 22:32
1 kennis plaatst heel vaak:

ik voel me zo k.u.t. vandaag!

Vragen andere mensen waarom, is het antwoord "zeg ik niet".
Reageert er niemand: "het interesseert jullie niets he".
Pffffff in het begin schreef ik nog wel eens sterkte of zo, nu negeer ik het.
Of mensen die zeggen: En dan zit je onverwacht in het ziekenhuis!
Dan reageren mensen geschokt: Oh jee, sterkte. Wat is er? En dan wordt er gereageerd: Dat hou ik liever voor mezelf.

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Op een forum over een bepaalde ziekte zijn er altijd mensen die vanachter hun beeldscherm vinden dat ze veeeeeel zieker zijn dat dan de plaatser van het bericht.
"Maar mij hoor je er niet over klagen hoor, ik sta zo positief in het leven, zou jij ook moeten doen".
Zucht.
nienkejj wijzigde dit bericht op 23-11-2018 23:00
84.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, of iets als "ik heb de buuf even gebracht, die wilde op bezoek bij haar zus.
Beter een goeie buur dan .....

(als reactie op Of mensen die zeggen: En dan zit je onverwacht in het ziekenhuis!
Dan reageren mensen geschokt: Oh jee, sterkte. Wat is er? En dan wordt er gereageerd: Dat hou ik liever voor mezelf.
was vergeten te quoten
nienkejj schreef:
23-11-2018 22:56
Ja, of iets als "ik heb de buuf even gebracht, die wilde op bezoek bij haar zus.
Beter een goeie buur dan .....

(als reactie op Of mensen die zeggen: En dan zit je onverwacht in het ziekenhuis!
Dan reageren mensen geschokt: Oh jee, sterkte. Wat is er? En dan wordt er gereageerd: Dat hou ik liever voor mezelf.
was vergeten te quoten
Ja precies.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig...
Als je dit allemaal hebt meegemaakt, begin je toch wel oud te worden 😂😂

Als je nog weet dat:
een Ov-chipkaart eerst strippenkaart heette;
niemand ADHD had maar gewoon lastig was; je met moeders lepel groot bent geworden;
je fietste zonder helm;
dat je een draai om je oren of een schop onder je kont kreeg als je stout was geweest; televisie nog bestond uit Nederland 1 en 2;
er geen afstandbediening was;
je cassettebandjes met potloden voor- en achteruit gespoeld hebt;
je met een cassetterecorder paraat zat om een Top-40-liedje van de radio op te nemen; toen twix nog raider heette;
's zondags de winkels gewoon dicht waren;
je niet gevraagd werd tijdens het bellen: "Waar ben je?" aangezien je gewoon thuis was omdat je geen mobieltje had;
je de hele dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn (als de lantaarnpalen aan gingen);
Diezelfde lantaarnpalen kon uitschoppen. Frans Duits nog een woordenboek was.;
je gewoon fikkie kon steken;
de disco open was van 21.00 uur tot 02.00 uur;
je in een auto hebt gezeten zonder gordels achterin en zonder airbags;
je een 45- of 33-toerenplaat op je platenspeler legde;
je het verschil tussen VHS, Video2000 en Betamax kende;
je een brief in de brievenbus deed en dan wachtte op antwoord;
je een heel gesneden brood kocht voor 1,50 gulden;
je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met een kabel;
de inlichtingendienst toen 008 was;
als Commodore 64, V2000 en Atari je wat zegt;
je nog een filmrolletje in je fototoestel moest doen en je fototoestel moest doordraaien na het maken van een foto;
een bromfiets nog met trappers was en je met een walkman rondliep,
Donderdagavond voor de radio om de Ben Liebrand mix te tapen (REC+pauze startklaar) óf toch met vrienden de stad in rondjes lopen omdat t koopavond was (toen t gezelligst in de stad) ... bleef een lastige keuze haha
En dat je met een plastic schroevendraaier de tv zenders zo precies mogelijk moest instellen voor beeld zonder ruis.
En dat er een touwtje door je brievenbus hing zodat je makkelijk zonder sleutel kon binnen komen.
Toen alle kerstbomen nog echt waren!
Toen we nog Spoetnik en Snor dronken; en Tjolk niet te vergeten.
Toen kauwgom nog Benbits heette.
Besjes plukken uit de struiken om weg te schieten met een zelfgemaakt geweer van hout met pvc buis , en daarnaast werd de Libelle kapot geknipt in stroken voor de pijltjes. Toen wij zelf nog in bomen klommen en over sloten sprongen, in plaats van karakters in een computerspel 😂

Kopieer dit dan op je prikbord (niet delen!), om te bewijzen dat je alles gewoon overleefd hebt!
😉😉😉
Dat was nog eens een tijd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ze doen het klinken alsof het vroegah allemaal beter was, maar als ik zo vlug door die lijst lees denk ik alleen maar wat fijn dat we er zo op voorruitgegaan zijn!
Cassettes, geen afstandsbediening... Wanneer komt de klaagpost weet je nog vroeger in de goede oude tijd had je niet die hippe wc en deden we ons gevoeg lekker in de pot die we door het raam naar buiten zwierden? Dat waren tijden!
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
24-11-2018 19:32
Allemachtig...
Als je dit allemaal hebt meegemaakt, begin je toch wel oud te worden 😂😂

Als je nog weet dat:
een Ov-chipkaart eerst strippenkaart heette;
ja man, en wat een ellende was dat, dan kwam je net weer een stripje tekort, gelukkig heb je nu gewoon de ovchipkard, en kan je gewoon thuis opwaarderen, nooit meer voor lul in de bus
niemand ADHD had maar gewoon lastig was En toen kwam er veel meer kennis, en was je dus niet gewoon lastig, m;aar had je een stoornis, waar hulp voor is, zodat je niet meer lastig bent, maar jij en je omgeving er mee om weten te gaan. ; je met moeders lepel groot bent geworden;
je fietste zonder helm; en toen waren er meer doden onder de fietsers te betreuren dan anno nu
dat je een draai om je oren of een schop onder je kont kreeg als je stout was geweest; televisie nog bestond uit Nederland 1 en 2;
er geen afstandbediening was;
je cassettebandjes met potloden voor- en achteruit gespoeld hebt; thank god for mp3, spotify en YouTube, nooit meer dat gekloot..
je met een cassetterecorder paraat zat om een Top-40-liedje van de radio op te nemen; toen twix nog raider heette;
's zondags de winkels gewoon dicht waren; En wat een heerlijkheid dat ik , met mijn baan in de zorg , toch lekker kan winkelen op een tijdstip dat het mij uitkomt
je niet gevraagd werd tijdens het bellen: "Waar ben je?" aangezien je gewoon thuis was omdat je geen mobieltje had;
je de hele dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn (als de lantaarnpalen aan gingen); Die regel geldt hier nog steeds bij de terroristen, en bij veel terroristen in de omgeving, totaal overtrokken ..
Diezelfde lantaarnpalen kon uitschoppen. Frans Duits nog een woordenboek was.;
je gewoon fikkie kon steken; Dat kan nog steeds, en is nooit een goed idee geweest, tenzij het om een gewenste crematie gaat.
de disco open was van 21.00 uur tot 02.00 uur;
je in een auto hebt gezeten zonder gordels achterin en zonder airbags; Gelukkig hebben we ze nu, scheelt een hoop begrafenissen hoppen
je een 45- of 33-toerenplaat op je platenspeler legde; doen we nog steeds
je het verschil tussen VHS, Video2000 en Betamax kende; Het verschil ken ik, maar 4K is gewoon veel, heel veel mooier
je een brief in de brievenbus deed en dan wachtte op antwoord;
je een heel gesneden brood kocht voor 1,50 gulden; Nu voor 1 euro, met inflatie enzo niet duurder dan vroeger , dus.
je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met een kabel;
de inlichtingendienst toen 008 was; Thank god voor google..
als Commodore 64, V2000 en Atari je wat zegt;
je nog een filmrolletje in je fototoestel moest doen en je fototoestel moest doordraaien na het maken van een foto; En dan 28 van de 36 foto's bewogen hebben, zonde geld. Gelukkig kan je nu eindeloos wissen..
een bromfiets nog met trappers was en je met een walkman rondliep, want een mp3 is kut ofzo ?
Donderdagavond voor de radio om de Ben Liebrand mix te tapen (REC+pauze startklaar) óf toch met vrienden de stad in rondjes lopen omdat t koopavond was (toen t gezelligst in de stad) ... bleef een lastige keuze haha nog maals, lang leve spotify, YouTube enzo..
En dat je met een plastic schroevendraaier de tv zenders zo precies mogelijk moest instellen voor beeld zonder ruis. En bedankt ook voor de afstandsbediening, uitzendigngemist, videoland en netflixxx enzo.
En dat er een touwtje door je brievenbus hing zodat je makkelijk zonder sleutel kon binnen komen. Hier kijgen ze gewoon een sleutel, enorme twee verdieners dat we er zijn..
Toen alle kerstbomen nog echt waren!
Toen we nog Spoetnik en Snor dronken; en Tjolk niet te vergeten. Fernandes , taxi en fanta zijn ook lekker.
Toen kauwgom nog Benbits heette.
Besjes plukken uit de struiken om weg te schieten met een zelfgemaakt geweer van hout met pvc buis , en daarnaast werd de Libelle kapot geknipt in stroken voor de pijltjes. Toen wij zelf nog in bomen klommen en over sloten sprongen, in plaats van karakters in een computerspel 😂

Kopieer dit dan op je prikbord (niet delen!), om te bewijzen dat je alles gewoon overleefd hebt!
😉😉😉
Dat was nog eens een tijd!!!!

Iemand in mijn TL vond deze antwoorden helemaal niet leuk. Ofzo.
We waren ineens geen vrinden meer.
Dus.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ik vind het geweldig
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja dat bedoel ik dus :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
23-11-2018 17:41
Gelukkig zie ik ook puppyspam (hé Male :puppy: ) Dat is wel heerlijk :love:
Nou echt. Ik zelfs dubbel, want er zijn 2 honden van vriendinnen in hetzelfde weekend bevallen.
Ik wil ook een puppy :'(
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven