Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
25-11-2018 10:26
Nou echt. Ik zelfs dubbel, want er zijn 2 honden van vriendinnen in hetzelfde weekend bevallen.
Ik wil ook een puppy :'(

NOU!
Ik zie ook allemaal lieve puppies.. maar heb een (oude) hond en een nieuwe zal er waarschijnlijk nooit komen. Maar :love:
Eigenlijk zijn dat ook ergerlijke facebookberichten dus :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
በኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷል
anoniem_379309 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 21:32
92.56% gewijzigd
Dat Facebook vol staat met de berichten die hier gepost werden, geeft aan dat Facbook op zijn retour is. Zo ging het ook met Hyves.

Gelukkig is er haast niemand van mijn leeftijd (23 jaar) die nog actief gebruik maakt en hoef ik mij niet te ergeren aan deze berichten. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me nu al op de komende berichten van de dochter van mijn vriend. Niet dus. Vriendje nummer 6 (in de 13 jaar dat ik haar ken) is aan de beurt. Straks dus weer al die zoetsappige foto's, want ook deze is het weer helemaal. En dan straks de foto's van hun gezinnetje, want zij heeft een zoontje met nummer 3 en al die mannen worden een surrogaatvader. En na anderhalf jaar is het dan weer voorbij.
Daantje1970 schreef:
26-11-2018 14:09
Ik verheug me nu al op de komende berichten van de dochter van mijn vriend. Niet dus. Vriendje nummer 6 (in de 13 jaar dat ik haar ken) is aan de beurt. Straks dus weer al die zoetsappige foto's, want ook deze is het weer helemaal. En dan straks de foto's van hun gezinnetje, want zij heeft een zoontje met nummer 3 en al die mannen worden een surrogaatvader. En na anderhalf jaar is het dan weer voorbij.
Hahaha ik ken ook een aantal van dit soort personen... Het is altijd hetzelfde verhaal met ieder vriendje. En dan toch het internet volplempen met hoe gek ze op "hun mannetje" zijn.
Alle reacties Link kopieren
Yep, nu is het zo iemand het helemaal. En over anderhalf jaar is er weer van alles mis mee en bij elke vent ligt het altijd aan de ander, Een half jaar geleden was ze met nummer 5 een koophuis aan het zoeken. Nu wil ze alweer verhuizen naar nummer 7, sinds begin deze maand zijn ze samen. Het ergste vind ik het nog voor het kind. Hij hecht zich heel snel aan iemand,
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1: Mensen die constant dreigen met het verwijderen van hun account omdat ze er helemaal klaar mee zijn. Maar in feite alleen maar uit zijn op aandacht waar ze zo naar hunkeren. Dat mensen reageren van; niet doen, ik zal je gaan missen, en meer van die reacties. Ene Jacco uit Tilburg doet dat ook, een man met enorme narcistische trekjes die extreme vormen beginnen aan te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand deelt een bericht. Van een stapel Playstation 4 in hun dozen. Waarbij staat dat deze wegens "foute bedrukking" niet verkocht mogen worden en gratis weg mogen. Wil je er eentje, like en deel de pagina dan

:facepalm: ik vind dat je eerst moet slagen op het examen "ben niet achterlijk" voordat je op internet mag.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de zin van dat te delen?

Als je dat wil bereiken, is in de politiek gaan dan niet nuttiger?

En klopt het eigenlijk wel dat dat in Frankrijk verplicht is?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Als het leven makkelijk was

Zouden we niet jankend worden geboren
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
29-11-2018 08:57
Wat is de zin van dat te delen?

Als je dat wil bereiken, is in de politiek gaan dan niet nuttiger?

En klopt het eigenlijk wel dat dat in Frankrijk verplicht is?

Afbeelding
Klopt wel maar ik ben het er mee eens dat zo'n bericht nergens op slaat.
Alle reacties Link kopieren
"alle niet verkochte etenswaar"is wel heel breed he. kan me niet voorstellen dat alle conserven, en verpakte koeken iedere dag opnieuw weggegeven worden. ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
29-11-2018 12:15
"alle niet verkochte etenswaar"is wel heel breed he. kan me niet voorstellen dat alle conserven, en verpakte koeken iedere dag opnieuw weggegeven worden. ;)


En flessen drank :cheers:
Wat ik ook vreselijk vind op FB is mensen die iemand gaan feliciteren met de geboorte van hun baby op FB (op hun wall) terwijl diegene zelf nog totaal niks bekend heeft gemaakt over de bevalling. En misschien willen ze dat ook helemaal nog niet!

Wij hebben ook zo'n 3 dagen gewacht met het op FB zetten en misschien willen wel meer mensen dat. En dan is iemand zo brutaal om dan op hun FB te zetten:
"Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Piet"

:hamer: :furious:
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk ja.
Ben serieus blij dat ik mijn kinderen op de wereld heb gezet voor internet een ding werd :proud:

Een vriendin (A) van mij wilde een gemeenschappelijke vriendin (B) op fb gaan feliciteren met haar zwangerschap.

Nu is de zwangere vriendin B nogal 'gesloten' online, dus ondanks al 3 maand voorbij staat er nog niks op haar muur.

Ik moest toch echt met handen en voeten uitleggen aan A waarom die publieke gelukwensen misschien verkeerd konden vallen bij B, want A bedoelt het toch alleen maar goed.

Ik merk wel vaker dat privacy en online leven voor een bepaalde groep mensen (jonger dan 30 of ouder dan 50, zoiets?) heel abstract is.
Inderdaad. Ik zet maar heel weinig tot bijna niets op FB over ons gezin, maar dat kan niet iedereen begrijpen blijkbaar. Ik post sowieso amper iets op FB.

Bij mijn zwangerschappen zette ik het wel op FB maar pas rond de 20 weken, en na de geboorte hebben we ook bewust een paar dagen gewacht.
Ik vind de privacy van mijn kinderen belangrijk en zet hun dingen niet online, dat is gewoon een bewuste keuze.

Al was ik ooit ergens met een kennis van mij en toen ik foto's maakte van mijn dochtertje op de carrousel zei ze: "Waarom maak je foto's van je kinderen als je ze toch niet op FB zet?" :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
29-11-2018 14:05
Wat ik ook vreselijk vind op FB is mensen die iemand gaan feliciteren met de geboorte van hun baby op FB (op hun wall) terwijl diegene zelf nog totaal niks bekend heeft gemaakt over de bevalling. En misschien willen ze dat ook helemaal nog niet!

Wij hebben ook zo'n 3 dagen gewacht met het op FB zetten en misschien willen wel meer mensen dat. En dan is iemand zo brutaal om dan op hun FB te zetten:
"Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Piet"

:hamer: :furious:
Maar dat kun je ook uitzetten natuurlijk dat mensen wat op je tijdlijn zetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
29-11-2018 14:05
Wat ik ook vreselijk vind op FB is mensen die iemand gaan feliciteren met de geboorte van hun baby op FB (op hun wall) terwijl diegene zelf nog totaal niks bekend heeft gemaakt over de bevalling. En misschien willen ze dat ook helemaal nog niet!

Wij hebben ook zo'n 3 dagen gewacht met het op FB zetten en misschien willen wel meer mensen dat. En dan is iemand zo brutaal om dan op hun FB te zetten:
"Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Piet"

:hamer: :furious:
recent was er bij mij een koppel dat hun eerste kindje kreeg, 2 weken voor de uitgerekende datum plaats ze een bericht dat zij zelf de geboorte aankondiging willen doen, weet je al dat ons kindje is geboren houd het dan aub voor je op de tijdlijn en stuur ons persoonlijk een berichtje

3 weken later kindje geboren, en geen felicitaties eerder op facebook gehad,
nu hebben deze mensen beide bij elkaar ruim 600 fb vrienden

ik zelf heb er maar 60 ofzo

bij mijn laatste zwangerschap was ik open op facebook etc, heb de geboorte aankondiging wel snel gedaan (nou ja 3uur na geboorte)
sindsdien (4 jaar terug inmiddels) deel ik veel minder van mijn gezin en ons bezigheden, mijn oudste is 9 en heeft de wens dat hij niet volop in beeld is op facebook dus daar houd ik rekening mee,
de afgelopen jaar valt mij op dat ik helemaal weinig deel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Maleficent schreef:
29-11-2018 15:14
Maar dat kun je ook uitzetten natuurlijk dat mensen wat op je tijdlijn zetten.

Dan gaan ze je wel taggen of zoiets. Mensen moeten dat gewoon niet doen.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
29-11-2018 16:10
Dan gaan ze je wel taggen of zoiets. Mensen moeten dat gewoon niet doen.

Je kunt instellen dat je een tag moet goedkeuren, voordat het zichtbaar is op jouw tl
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
In mijn leven, op verschillende tijden, had ik 5 euro om mezelf te voeden en ik had € 500 om uit te gaan eten. Ik heb om liften gevraagd en liften gegeven. Ik heb een huis vol eten gehad en ik heb geen eten gehad. Ik heb mensen kleren gegeven. Ik heb kleren gekregen. Ik ben in winkels geweest zonder zorgen te maken en ik heb het ook moeten toevoegen en het terug moeten zetten. Ik heb mijn huur volledig betaald en ik heb het ook te laat moeten betalen. Ik heb geld gegeven en ik heb er ook om moeten vragen. We hebben allemaal pieken en dalen in het leven, sommigen zeker meer dan anderen, maar we proberen het allemaal te redden. Niemand is beter dan wie dan ook, en ik heb medelijden met degenen die denken dat ze dat zijn. Hoe groot je huis ook is, hoe nieuw je auto is, of hoeveel geld er op je bankrekening zit, we bloeden allemaal rood en zullen allemaal op een dag sterven. De dood heeft geen discriminatie, ook niet in jouw leven. Wees aardig voor anderen. En weet dat niet iedereen hetzelfde hart heeft als jij...
De mensen die doen alsof ze zoveel van je houden, zullen je in alle stormen laten staan zodat ze kunnen schitteren...
Ik daag je uit om dit te kopiëren & plakken! De meesten waarschijnlijk niet, omdat zij de personen zijn waar ik het over heb...
Geniet van het leven! Je krijgt er maar één. ❤️
Die veel te lange schijtberichten eindigen ook altijd met zoiets als: “Ik daag je uit om dit te kopiëren & plakken! De meesten waarschijnlijk niet...” Als ik een hele lange post zie, scroll ik altijd eerst naar beneden en als het eindigt met zoiets als dit, weet ik dat ik de rest niet hoef te lezen. 9 van de 10 keer is dit het geval.
Alle reacties Link kopieren
Precies. En dat je zo'n bericht niet deelt, zegt natuurlijk álles over wie en hoe je bent.
IK heb een aantal mensen, die dit soort dingen veelvuldig delen en die ik eigenlijk nooit meer zie. Ik heb wel eens de eniging ze te verwijderen, maar dat is dan weer zoveel werk. :sigh:

:hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Niet ergerlijk, wel een waar ik om moest grijnzen. Hoezo goed lezen?
Iemand plaatst een foto van gehaakte kerstballen, met het bericht dat je een berichtje moet sturen,om de patronen te bestellen. Schrijft iemand onder: Ik vind ze niet mooi. Ik zou dan denken dat je als verkoper vraagt waarom dat is, kleur materiaal? Nee hoor de verkoper liked het bericht. :facepalm:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
🙃...

Yes! Vandaag al 6 maanden frisdrank en alcohol vrij! En al 6 maanden zonder suiker, chocolade, chips, borrelhapjes, snacks of snoep. Ik voel me echt supergezond, ben afgevallen en mijn gedachten zijn alleen maar positief. Ik kook alleen nog maar met biologische ingrediënten en altijd volgens de schijf van vijf. Ik sport nu minimaal 1,5 uur per dag, het liefst zo vroeg mogelijk op de dag. Ik ga nu altijd op tijd naar bed en slaap minimaal 8 uur per nacht. En ik ben echt supergemotiveerd om zo door te gaan! 💪🏼👊🏼

Ik heb werkelijk geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopiëren en delen...🥴

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven