Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
derooiekater schreef:
03-12-2018 21:15
🙃...

Yes! Vandaag al 6 maanden frisdrank en alcohol vrij! En al 6 maanden zonder suiker, chocolade, chips, borrelhapjes, snacks of snoep. Ik voel me echt supergezond, ben afgevallen en mijn gedachten zijn alleen maar positief. Ik kook alleen nog maar met biologische ingrediënten en altijd volgens de schijf van vijf. Ik sport nu minimaal 1,5 uur per dag, het liefst zo vroeg mogelijk op de dag. Ik ga nu altijd op tijd naar bed en slaap minimaal 8 uur per nacht. En ik ben echt supergemotiveerd om zo door te gaan! 💪🏼👊🏼

Ik heb werkelijk geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopiëren en delen...🥴
Als ik zo zou moeten leven dan pas ik ervoor. :cry:
Alle reacties Link kopieren
wel grappig 'ik heb geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopieren en delen' Ben je net één van die drie procent die wel deelt, zit je met zulke berichten op je tl :hihi:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Cafetière schreef:
04-12-2018 11:56
Als ik zo zou moeten leven dan pas ik ervoor. :cry:
Ik ook :cry:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
04-12-2018 12:27
wel grappig 'ik heb geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopieren en delen' Ben je net één van die drie procent die wel deelt, zit je met zulke berichten op je tl :hihi:

En je hebt het dan natuurlijk ook exact binnen de 33 seconden gedeeld omdat je echt wel begaan bent met de armekindertjesinafrika/mishandeldedieren/eenzamebejaarden/... ;-D


Ik heb er ene die alle mogelijk win-acties voor gratis eten deelt.
Alleen let ze niet op de datum.
Reageer ik er dan op: 'zal wel niet meer zo lekker zijn als het 4 jaar oud is'.
Zij en haar dochter liken mijn post.
Een dag later deelt haar dochter diezelfde post :facepalm:


Een ander deelt continue berichtjes van mentaal gehandicapte kindertjes die hun lievelingsknuffel zijn verloren en wie er aub. een reserve voor haar heeft.
Onlangs had een van die situaties hier de krant gehaald, dat de lezers van die krant zo'n warm hart hadden en het kind in kwestie 76 knuffels had toegezonden gekregen.
Dus ik zet de link naar dat artikel onder de post van mijn contact. Geen reactie.

Deelt hij een week later weer diezelfde oproep O_o

Beide personen hebben/hadden overigens een job waarvoor je fatsoenlijk moet kunnen lezen, en geven in persoonlijk contact blijk van een minimum aan intelligentie.
Ik geloof dat ik me daarom bij hen net harder erger aan zo'n posts :$
Alle reacties Link kopieren
Kom deze nu een keer of 10 al tegen

5 december naderde en Piet wendde zich tot de Sint:
ʺHoe komt het dat ik bij geen enkele verzorgende een klaargezette schoen vind?ʺ

ʺWel Piet,ʺ zei de Sint, duidelijk aangedaan,
ʺVerzorgende doen hun schoenen nooit uit want ze blijven maar gaan!ʺ

ʺMaar Sint hoe kan dat dan, wanneer krijgen zij dan hun rust?
Raken al die verzorgende zo niet helemaal uitgeblust?ʺ

De Sint had geen antwoord en dacht eens na
Die zorgverleners hebben inderdaad wel een hele drukke agenda!

Ze zorgen maar en zorgen maar, vallen er zelf bijna bij neer
Werken hard en rennen rond, zijn haast sneller dan de brandweer!

Psychiatrie, in de wijk, op kantoor of aan het bed
Ze kunnen het allemaal, het maakt niet uit waar je ze inzet

Diensten opvullen, terug komen op vrije dagen
Ze doen het allemaal en dat haast zonder klagen

Geen pauze, niet drinken en dus ook niet naar de wc
Wat een toewijding, ze verdienen eigenlijk een trofee!

Sint en Piet wendden zich tot elkaar;
ʺDie verzorgende he, die zijn echt onvervangbaarʺ

Dus zo zaten Sint en Piet toch maar weer te denken
Wat ze de verzorgende eens zouden schenken

Bakken met geduld, of een ijzersterke blaas?
Dat hebben ze allemaal al, helaas!

Meer tijd voor de patiënt, een beetje extra loon
ʺKunnen we niet eens iets doen aan die werkomstandigheden Sint, dit is toch wanvertoon?ʺ

ʺNee Pietʺ zei de Sint, ʺdat is iets voor de politiek
En daar waag ik me niet aan; jij en ik veroorzaken daar al genoeg problematiekʺ

Een beetje wanhopig keken Sint en Piet elkaar aan
Ze verdienen toch echt wel iets, die harde werkers met zoʹn zware baan.

Het is geen tastbaar cadeau, maar wel een onwijs groot ʹdankjewelʹ
Naar al die lieve zorgverleners, dat is Sint en Piets voorstel

ʺZe doen zo hard hun best en verdienen wel eens een groot compliment
En een schouderklopje of twee, daar hebben we er genoeg van in ons assortimentʺ

ʺEn daarbij geven we ze liefde, en een hele hoop waardering,
Dan hebben ze in ieder geval iets, wat niet slecht is voor de spijsvertering!ʺ

Dus bij dezen, een boodschap van Sint en Piet:
Lieve zorgverleners dank je wel, zonder jullie redden we het niet.
Liefs,
Sint en Piet
Ik hoef geen dankjewel. Meer loon en betere omstandigheden zou wel fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt een wilde weldoener op facebook te zitten die 1euro geeft per bepaalde foto's die gedeeld worden, misschien kan je je daarvoor aanmelden? :-P
LAgirl82 schreef:
29-11-2018 15:02

Al was ik ooit ergens met een kennis van mij en toen ik foto's maakte van mijn dochtertje op de carrousel zei ze: "Waarom maak je foto's van je kinderen als je ze toch niet op FB zet?" :facepalm:

Hahaha.

Maar eigenlijk diep triest dat ze niet verder kan denken dan FB
Ik beheer een fb groep over een tv serie en word af en toe gek van het gedoe .
Zondagnacht komt de nieuwe aflevering op ziggo on demand en meteen de ochtend daarna posten mensen dingen over die aflevering.
Logisch maar niet leuk als je niet meteen s nachts kijkt.
Dus daar wordt over geklaagd en dan moet ik weer optreden. Vermoeiend.

En degene die de spoilers gepost heeft zit nou weer de hele tijd passief-agressief foto's te posten met SPOILER erboven.
Af en toe wil ik haar gewoon die groep uitgooien. Maar ja...ze heeft al zo weinig in haar leven. Laat dus maar.
Alle reacties Link kopieren
Hier op een prikbordpagina iemand die (gisteren 3x in 24 uur) een foto van zijn gehandicapte kind (plus uitleg wat zij heeft en waar zich dat in uit) plaatst, met het verzoek om hun pagina te liken en misschien een donatie te doen voor een bus.

Hij woont niet eens in de regio, maar iedere dag meerdere keren dat bericht.. hij heeft blijkbaar niet door dat het irritatie oplevert, en weet waarschijnlijk ook niet eens waar hij het al eerder heeft geplaatst.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vlammende_zeehond schreef:
05-12-2018 18:52
Ik beheer een fb groep over een tv serie en word af en toe gek van het gedoe .
Zondagnacht komt de nieuwe aflevering op ziggo on demand en meteen de ochtend daarna posten mensen dingen over die aflevering.
Logisch maar niet leuk als je niet meteen s nachts kijkt.
Dus daar wordt over geklaagd en dan moet ik weer optreden. Vermoeiend.

En degene die de spoilers gepost heeft zit nou weer de hele tijd passief-agressief foto's te posten met SPOILER erboven.
Af en toe wil ik haar gewoon die groep uitgooien. Maar ja...ze heeft al zo weinig in haar leven. Laat dus maar.
Waar je maar zin in hebt. Ik zou zo iemand eraf tikken
Hey vlammemde zeehond,
Is dat op die groep dutch outlanders of zo?
Ik ben daar ook lid maar kijk er maar sporadisch. Vanwege de vele spoilers inderdaad.
Lekker kinderachtig zijn ze daar bezig ja. Dat jij daar als beheerder gewoon niks mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
05-12-2018 12:53
Hahaha.

Maar eigenlijk diep triest dat ze niet verder kan denken dan FB
Ik maakte vanavond foto's tijdens pakjesavond en mijn dochter riep meteen: niet op FB zetten! Dat zij nou alles op insta zet ;-) ik post bijna niets op FB...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Vlammende_zeehond schreef:
05-12-2018 18:52
Ik beheer een fb groep over een tv serie en word af en toe gek van het gedoe .
Zondagnacht komt de nieuwe aflevering op ziggo on demand en meteen de ochtend daarna posten mensen dingen over die aflevering.
Logisch maar niet leuk als je niet meteen s nachts kijkt.
Dus daar wordt over geklaagd en dan moet ik weer optreden. Vermoeiend.

En degene die de spoilers gepost heeft zit nou weer de hele tijd passief-agressief foto's te posten met SPOILER erboven.
Af en toe wil ik haar gewoon die groep uitgooien. Maar ja...ze heeft al zo weinig in haar leven. Laat dus maar.
Zijn het heel veel berichten die worden geplaatst? Of maar een stuk of 10?
Anders kan je altijd nog aan zetten dat jij berichten moet goedkeuren voor ze geplaatst worden.
Alleen dan moet je dus wel regelmatig de berichten lezen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Kerstman,
Om te voorkomen dat we straks nog een keer gezeur en demonstraties krijgen, heb ik een paar verzoeken:
1. Wilt u die rendieren a.u.b. thuis laten. De Partij v.d. dieren wordt gek en ik ook als Marianne Thieme op TV komt. Dus ook in vredesnaam geen jassen met bontkragen e.d.
2. Als u een slee meeneemt, dan graag incl. alle certificaten en testdocumentatie van de remmen, want anders staat ie binnen een uur tussen de Stints. En a.u.b. voorzichtig inhalen, anders wordt Max boos.
3. Wilt u vooral geen aardige dingen zeggen of doen, want dan gaat iedereen op zoek naar bijbedoelingen.
4. Graag benadrukken dat u maar heel kort komt, alleen dingen komt brengen en geen asielaanvraag zult indienen. Dat voorkomt een boel gedoe.
5. Kunt u uw baard een beetje trimmen, zodat deze niet te gezichtsbedekkend is. Dit om te voorkomen dat dit associaties oproept met ... (ik wil ook geen gezeur, dus ben even niet te expliciet als u het niet erg vindt).
6. Vooral niks zeggen over uw elfen, om elke schijn van slavernij te omzeilen.
7. Niet te veel verlichting, denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen van Parijs!
8. Die zwarte laarzen zijn kwetsend voor mensen die WO-II nog hebben meegemaakt, thuis laten dus, slippers zijn prima. Geen crocs!
9. Geen opmerkingen over kabouters! Dat is kwetsend voor kleine mensen (zelf ben ik ook niet zo groot).
10. Graag voldoende gekleurde strepen schminken, zodat u niet wit maar ook niet zwart bent.
Maar vooral: Alvast welkom in Nederland, heel veel plezier gewenst en wees vooral uzelf in dit tolerante gidsland! groetjes
derooiekater schreef:
06-12-2018 20:46
Beste Kerstman,
Om te voorkomen dat we straks nog een keer gezeur en demonstraties krijgen, heb ik een paar verzoeken:
1. Wilt u die rendieren a.u.b. thuis laten. De Partij v.d. dieren wordt gek en ik ook als Marianne Thieme op TV komt. Dus ook in vredesnaam geen jassen met bontkragen e.d.
2. Als u een slee meeneemt, dan graag incl. alle certificaten en testdocumentatie van de remmen, want anders staat ie binnen een uur tussen de Stints. En a.u.b. voorzichtig inhalen, anders wordt Max boos.
3. Wilt u vooral geen aardige dingen zeggen of doen, want dan gaat iedereen op zoek naar bijbedoelingen.
4. Graag benadrukken dat u maar heel kort komt, alleen dingen komt brengen en geen asielaanvraag zult indienen. Dat voorkomt een boel gedoe.
5. Kunt u uw baard een beetje trimmen, zodat deze niet te gezichtsbedekkend is. Dit om te voorkomen dat dit associaties oproept met ... (ik wil ook geen gezeur, dus ben even niet te expliciet als u het niet erg vindt).
6. Vooral niks zeggen over uw elfen, om elke schijn van slavernij te omzeilen.
7. Niet te veel verlichting, denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen van Parijs!
8. Die zwarte laarzen zijn kwetsend voor mensen die WO-II nog hebben meegemaakt, thuis laten dus, slippers zijn prima. Geen crocs!
9. Geen opmerkingen over kabouters! Dat is kwetsend voor kleine mensen (zelf ben ik ook niet zo groot).
10. Graag voldoende gekleurde strepen schminken, zodat u niet wit maar ook niet zwart bent.
Maar vooral: Alvast welkom in Nederland, heel veel plezier gewenst en wees vooral uzelf in dit tolerante gidsland! groetjes
Geen kerstman zeggen! kerstmens. of ehh wezen. En kerst zal wel feest moeten zijn. of beledigen we met feestwezen ook een groepering? :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op een Facebookpagina voor mensen die een kind hebben met een beperking. Daar kunnen we ervaringen uitwisselen over hulpmiddelen en mensen bieden ook spullen aan die ze niet meer gebruiken.

Stond er dus laatst een bericht van iemand die een set Ritalin wilde verkopen, omdat haar kind een andere dosering nodig had. Ze vroeg er ook nog aardig geld voor en ik zei meteen als eerste dat ik het niet oké vond om in zulke zware medicatie te gaan handelen. Omdat je geen idee hebt of het wel goed terechtkomt bij degene aan wie je het verkoopt.

Die vrouw meteen kwaad op mij dat ze alleen maar goede bedoelingen had voor andere mensen die het zelf moeten betalen omdat de medicijnen zo duur zijn (duhuh en dan zelf veel geld er voor vragen). Maar goed, voor ik het wist zat ik in een fittie met haar, want ik was maar een sneu mens die geen leven had.

Wat is dat toch met mensen als je ze aanspreekt op iets wat niet oké is en zelfs strafbaar dat ze meteen gaan roepen dat je dan geen leven hebt?
Je kan toch ook gewoon zeggen, goh wist ik niet, ik haal het wel weg. :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo'n medicijnen zelf nooit durven kopen buiten de reguliere kanalen.

Aan de andere kant ben ik ook weleens blijven zitten met dure medicijnen die wel nog goed waren.
Gelukkig gebruikte een vriendin het zelf ook en heb ik het aan haar kunnen doorgeven.
Zou het anders wel zonde gevonden hebben als ik het had moeten weggooien.

Maar verkopen zou dan weer niet in me opkomen.
Maleficent, het antwoord op je vraag staat in je eigen motto ;)
Alle reacties Link kopieren
Op de één of andere manier vinden mensen dat niet alle wetten en regels voor hun gelden en dat ze het echt goed bedoelen en toch niemand tot last zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Tja en dan gebruikt iemand de medicatie verkeerd of in combinatie met het verkeerde en gaat dood. maar dat is niet erg want die verkopende partij bedoelde het alleen maar goed :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze vond het ook niet erg aardig dat ik zei dat ik ook wel apotheekje kon gaan spelen met overgebleven anti-epileptica van zoon :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoveel krijg je niet eens voor ritalin in 'het circuit'. 10 euro per strip heb ik wel eens begrepen. :hihi:
Ik heb hier nog wat fentanylpleisters liggen. Wie biedt?
Alle reacties Link kopieren
Mogen katten medicijnen ook? In dat geval heb ik nog een stuk of 6 soorten oogdruppels liggen en heb nog Novacam en Metacam in huis..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven