Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Steun tonen voor elkaar, ik ben op zoek naar zes van mijn vrienden om dit bericht te plaatsen (niet delen) om te laten zien dat je er altijd bent als iemand moet praten. Ik denk dat ik weet wie het wel zal doen.👌😊😊
Voor een vriendin! Voor een vriend! Voor iedereen!
Iedereen heeft dat wel nodig

❤❤❤
derooiekater schreef:
09-12-2018 21:51
Steun tonen voor elkaar, ik ben op zoek naar zes van mijn vrienden om dit bericht te plaatsen (niet delen) om te laten zien dat je er altijd bent als iemand moet praten. Ik denk dat ik weet wie het wel zal doen.👌😊😊
Voor een vriendin! Voor een vriend! Voor iedereen!
Iedereen heeft dat wel nodig

❤❤❤
:sick:

En dan ook die uitroeptekens...... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog onder geschreven welke 6 dat volgens haar zijn alleen die reactie is weer verwijderd :rofl:
derooiekater schreef:
10-12-2018 07:38
Ik heb er nog onder geschreven welke 6 dat volgens haar zijn alleen die reactie is weer verwijderd :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik krijg ineens berichten dat facebook maar zorgt dat steeds dezelfde 25 mensen jouw berichten kunnen lezen, en dat ik dat kan veranderen door te delen (of kopiëren dat ben ik al weer vergeten) Nooit van hoax gehoord zeker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
''Laat je niet opjagen. Neem geen beslissing voordat je haar van binnen werkelijk hebt genomen.'' :rofl:

Hij zal ongetwijfeld anders bedoeld zijn dan hoe ik hem opvatte....
Alle reacties Link kopieren
Een bekende deelt een bericht dat een tiener gelukkig is teruggevonden, en een half uur daarna het bericht dat de jongen vermist is...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom: laten we dit jaar wéér Serious Request boycotten.

:facepalm:
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Iemand die regelmatig aanbiedingen van een slager deelt, heeft nu gedeeld dat het zo erg is dat de herten in de Oostvaardersplassen afgeschoten worden. Ik snap daar niets van.
Later is nu
Dreamer schreef:
11-12-2018 22:40
Iemand die regelmatig aanbiedingen van een slager deelt, heeft nu gedeeld dat het zo erg is dat de herten in de Oostvaardersplassen afgeschoten worden. Ik snap daar niets van.
Het enige dat ik er erg aan vind is dat die 'dierenvrienden' de overpopulatie zelf veroorzaakt hebben door bij te voeren, waardoor afschieten nu noodzakelijk is.


Ik heb trouwens iemand die een gastric bypass heeft ondergaan en die constant dingen deelt van Megafoodstunter (pakketten van 100 kilo diepvriesmeuk) en winacties van de poelier (terwijl ik haar net heb zien schrijven dat ze na haar gb geen kip meer kan verdragen).
Alle reacties Link kopieren
Ik zag deze vandaag. Erg grappig :lol:

Het werkt echt!!
Als je dit bericht deelt op je tijdlijn, of welk ander bericht dan ook over meer bezoekers op je tijdlijn, dan weet je zeker dat iedereen je een loser vindt.
Nee, echt geen hoax!!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
11-12-2018 18:33
Een bekende deelt een bericht dat een tiener gelukkig is teruggevonden, en een half uur daarna het bericht dat de jongen vermist is...
:rofl:

Ik zag iemand een bericht delen uit 2016 waarin iemand op zoek was naar de mensen op een foto, want dat waren getuigen van iets.
Werd 1 van die jongens op de foto getagd met de melding dat ‘ie alweer gezocht werd enz.

Stond duidelijk bij dat het bericht uit 2016 is. Lezen mensen niet?
Alle reacties Link kopieren
Een oud-collega op Facebook is sinds een week of 4 voor het eerst moeder. Sindsdien deelt ze allerlei plaatjes waar dan uit blijkt hoe zwaar het leven voor moeders is of juist hoe sterk moeders zijn. En dat wordt dan gedeeld met ‘voor alle andere sterke mommy’s’.
Alsof ze al 100 jaar ervaring heeft ...
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
12-12-2018 10:42
Ik zag deze vandaag. Erg grappig :lol:

Het werkt echt!!
Als je dit bericht deelt op je tijdlijn, of welk ander bericht dan ook over meer bezoekers op je tijdlijn, dan weet je zeker dat iedereen je een loser vindt.
Nee, echt geen hoax!!
:rofl:

Ik zag net een bericht voorbijkomen van iemand die een (shetland)ponytje wegdoet. Voor de foto had hij het paard vastgezet op een poetsplaats. Dus paard staat op een betonnen vloer met aan beide kanten van het halster een ketting die hem vastzet zodat hij blijft staan terwijl iemand hem poetst. Misschien niet de meest flatterende foto maar niets bijzonders.

Man man wat een hopen commentaar, hoe zielig het is voor dat ponytje om in zo'n "koude cel" te moeten leven, schandalig hoe hij gehuisvest is. Mensen doen net alsof het diertje er altijd in moet blijven staan, en wat denkt die mijnheer wel een pony verkopen een huisdier verkoop je niet. Nee muts en als niemand nog een paard/pony verkoopt dan koop jij er ook nooit meer een want dan staan ze niet meer te koop :frusty: . Er staan echt letterlijk meer dan 2000 reacties onder, echt ongelofelijk hoe zoiets kan ontsporen bij een simpele "pony te koop voor goede thuis".
Tante van mijn man deelde net zo'n plaatje waar op staat: "Als je mijn kerstboom wil zien moet je maar op de koffie komen, die staat altijd klaar"
Maar vorige week heeft ze wel al 50 foto's op FB gezet van haar kerstversiering... :roll:
Alle reacties Link kopieren
Nu al laten zien wat een geweldig jaar je heb gehad op Facebook :facepalm:
derooiekater schreef:
13-12-2018 20:26
Nu al laten zien wat een geweldig jaar je heb gehad op Facebook :facepalm:

Ja inderdaad, ik zie het ook alweer 100 keer voorbij komen, dat "jaar in Facebook" :facepalm:

Niemand die het wat interesseert :zzz:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
13-12-2018 16:05
Tante van mijn man deelde net zo'n plaatje waar op staat: "Als je mijn kerstboom wil zien moet je maar op de koffie komen, die staat altijd klaar"
Maar vorige week heeft ze wel al 50 foto's op FB gezet van haar kerstversiering... :roll:
:rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
13-12-2018 20:26
Nu al laten zien wat een geweldig jaar je heb gehad op Facebook :facepalm:
Het kan erger: mijn vriend deelt sowieso alle mogelijke herinneringen die Facebook voorstelt. Zijn 2018 filmpje bestaat dus hoofdzakelijk uit foto's van járen geleden.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
12-12-2018 10:42
Ik zag deze vandaag. Erg grappig :lol:

Het werkt echt!!
Als je dit bericht deelt op je tijdlijn, of welk ander bericht dan ook over meer bezoekers op je tijdlijn, dan weet je zeker dat iedereen je een loser vindt.
Nee, echt geen hoax!!


:HA:

"De emmer is vol... wat zeg ik hij stroomt over!
Hebben jullie zich al eens afgevraagd waarom er zoveel mensen opzoek zijn naar een poetshulp en er geen vinden?!
Wel daar kan ik jullie een heel simpel antwoord op geven.
Omdat we nog heel dikwijls respectloos behandeld worden.
Pas op ik zeg niet bij IEDEREEN hè er zijn er ook heel wat die ons op handen dragen en zorg voor ons dragen en dat waardeer ik heel erg!
We worden voor onze job trouwens ZWAAR ONDER BETAALD!
Ik doe mijn job heel graag bij die mensen die mij waarderen en werk daar dan ook met plezier.
Maar schijnbaar zijn er nog steeds mensen die het niet zo nauw nemen!
MAG IK VRAGEN DIT BERICHT ZOVEEL MOGELIJK TE DELEN AUB?
Ik spreek niet enkel namens mezelf maar voor ALLE POETSHULPEN IN BELGIË"

Gepost door een vrouw die nog geen dag betaald werk heeft verricht in haar leven.

Veel zin trouwens om te vragen waarom haar solidariteit stopt bij onze landsgrenzen en waar die 'we' voor staat, aangezien ze 'huisvrouw' bij 'mijn gezin' is :facepalm:
Hoezo worden schoonmakers zwaar onderbetaald? Minstens minimumloon en volgens mij krijgen ze meer.
Of bedoelt ze dat ze zwart te weinig krijgt?
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
14-12-2018 12:54
Hoezo worden schoonmakers zwaar onderbetaald? Minstens minimumloon en volgens mij krijgen ze meer.
Of bedoelt ze dat ze zwart te weinig krijgt?

Ze poetst niet :biggrin:
MonicaG schreef:
14-12-2018 13:19
Ze poetst niet :biggrin:
De schrijver, niet de poster
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl:

Ik poets wel doe dit netjes wit en krijg er bruto 10.56 per uur voor vind dat bij bepaalde clienten onderbetaald.
MonicaG schreef:
14-12-2018 13:19
Ze poetst niet :biggrin:
Wellicht stiekem zwart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven