Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
23-12-2018 15:52
Ik denk dat er stiekem ook wel wat mensen ook wel zouden willen werken met kerst. Niet het gedoe, waar en met wie moeten we de kerst doorbrengen, maar Sorry (schoon)ma, ik heb het geprobeerd, maar het kon echt niet anders, moet werken deze kerst
Dat zal ook zeker ja! Anderen zouden al weer blij zijn een baan te hebben en dan maar te moeten werken rond die dagen.

Mijn moeder vond het niet altijd fijn dat mijn vader werkte met die dagen, maar dat kwam ook doordat zij in een winkel werkte en daardoor hadden ze vaak helemaal niet samen vrij rond die dagen. Heb ik dan weer van geleerd dat het niet om de specifieke dagen gaat. Gewoon vieren wanneer het kan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een prachtig idee.....

Laat een positief woord achter dat ik mee kan nemen in 2019 en dat begint met de eerste letter van je naam.
Slechts één woord.

(Kopieer dit op je eigen timeline zodat ik daar een woord voor jou kan achterlaten!)
Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
29-12-2018 15:17
Een prachtig idee.....

Laat een positief woord achter dat ik mee kan nemen in 2019 en dat begint met de eerste letter van je naam.
Slechts één woord.

(Kopieer dit op je eigen timeline zodat ik daar een woord voor jou kan achterlaten!)
Ik ben benieuwd!
nog meer zooi op je tijdlijn, gelukkig heb ik maar een paar mensen die dit zouden kunnen doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op mijn tijdlijn barst het weer van de wanstaltige teksten/ gedichtjes met plaatjes betreffende dieren die bang zijn voor vuurwerk.

Kan me niet voorstellen dat dit helpt. Het is hooguit dat je kunt laten zien aan welke ‘kant’ je staat met betrekking tot de kwestie vuurwerk.
Iemand van mijn vrienden heeft een hele smeekbede geschreven aan haar dorpsgenoten dat ze het netjes moeten houden met oud en nieuw.
Leuk hoor, maar dat leest niemand in dat dorp als je het op 'alleen vrienden' zet.
En sowieso....plaats zoiets lekker op de pagina van je dorp.
Alle reacties Link kopieren
iets_perzik schreef:
29-12-2018 18:29
Op mijn tijdlijn barst het weer van de wanstaltige teksten/ gedichtjes met plaatjes betreffende dieren die bang zijn voor vuurwerk.

Kan me niet voorstellen dat dit helpt. Het is hooguit dat je kunt laten zien aan welke ‘kant’ je staat met betrekking tot de kwestie vuurwerk.
Ik vind het zielig voor alle dieren en in het bijzonder voor mijn 2 katten. En toch plaats ik dat soort berichten niet, omdat ik vuurwerk zelf leuk vind. Wel dan gewoon morgenavond om 12 uur en niet eerder. Normaal gesproken koop ik zelf ook vuurwerk, maar nu voor de 2e oud en niet achter elkaar niet. Volgend jaar hopelijk weer wel.
Ik vind het zielig, maar pubers die verzot zijn op het afsteken van vuurwerk gaan heus niet dan ineens denken 'dan doe ik het toch maar niet'
Nu weer een oproepje op FB om tijdens oudejaarsavond van 22:00 tot 23:00 geen vuurwerk af te steken zodat huisdieren even rustig naar buiten kunnen en hun behoefte kunnen doen.

Gaat natuurlijk echt niet werken, midden in de tijd dat vuurwerk eindelijk wel legaal afgestoken mag worden en dan nog op oudejaarsavond zelf ook.

Zoiets werkt alleen als dat uurtje een landelijk verbod wordt wat dan ook gehandhaafd wordt, maar dan nog, er hoeft er maar 1 iets af te steken en het is alweer gedaan met dat uurtje rust. Kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die berichten wel omdat ik zelf ook dieren heb maar het heeft geen zin om te delen.
mensen die een hoaxbericht delen over het winnen van een dikke prijs, en erbij zetten: Dat zou heel welkom zijn :bonk:
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
30-12-2018 21:54
mensen die een hoaxbericht delen over het winnen van een dikke prijs, en erbij zetten: Dat zou heel welkom zijn :bonk:
Of mensen die op reclame gaan reageren met 'ja graag'. Alsof het een winactie is.
minnimouse schreef:
30-12-2018 22:26
Of mensen die op reclame gaan reageren met 'ja graag'. Alsof het een winactie is.


Of mensen die onder een like, deel & winactie gaan reageren met een zielig verhaal in de categorie: zou zeer welkom zijn vanwege de kreupele vis van de tante van de buurvrouw die ook al een ingescheurde teennagel heeft en in de bijstand zit alleenstaand met 5 kinderen waardoor geen geld is om dit ding van een paar Euro zelf te kopen dus vandaar bedel bedel bedel.
Wij hielden onze trouwdag bewust klein.
Zagen we 's avonds foto's van onze bruiloft voorbij komen op fb die een familielid gemaakt en geplaatst had.
We hebben gevraagd de foto's te verwijderen maar helaas hadden velen deze al gedeeld en geliked.
Sommige mensen denken echt niet na en plempen alles zomaar op fb zonder erbij na te denken dat het niet hun bruiloft was én een heel intiem moment van het bruidspaar zelf.
Alle reacties Link kopieren
damesbril schreef:
31-12-2018 07:36
Wij hielden onze trouwdag bewust klein.
Zagen we 's avonds foto's van onze bruiloft voorbij komen op fb die een familielid gemaakt en geplaatst had.
We hebben gevraagd de foto's te verwijderen maar helaas hadden velen deze al gedeeld en geliked.
Sommige mensen denken echt niet na en plempen alles zomaar op fb zonder erbij na te denken dat het niet hun bruiloft was én een heel intiem moment van het bruidspaar zelf.
Daar zou ik goed boos over worden eerlijk gezegd. Vind dat behoorlijk respectloos om te doen.
Zo iets laat je aan het paar zelf over om er wel of niet iets over te plaatsen.
damesbril schreef:
31-12-2018 07:36
Wij hielden onze trouwdag bewust klein.
Zagen we 's avonds foto's van onze bruiloft voorbij komen op fb die een familielid gemaakt en geplaatst had.
We hebben gevraagd de foto's te verwijderen maar helaas hadden velen deze al gedeeld en geliked.
Sommige mensen denken echt niet na en plempen alles zomaar op fb zonder erbij na te denken dat het niet hun bruiloft was én een heel intiem moment van het bruidspaar zelf.
Zo! Dan heb je lef, als je dat doet! Ongelooflijk!
Alle reacties Link kopieren
iets_perzik schreef:
30-12-2018 23:34
Of mensen die onder een like, deel & winactie gaan reageren met een zielig verhaal in de categorie: zou zeer welkom zijn vanwege de kreupele vis van de tante van de buurvrouw die ook al een ingescheurde teennagel heeft en in de bijstand zit alleenstaand met 5 kinderen waardoor geen geld is om dit ding van een paar Euro zelf te kopen dus vandaar bedel bedel bedel.
Oh ja vreselijk!
‘Ik vind mezelf een goed doel’ of ‘ ik gun het xxx want die heeft al niks en Rutte dit en dat’.
damesbril schreef:
31-12-2018 07:36
Wij hielden onze trouwdag bewust klein.
Zagen we 's avonds foto's van onze bruiloft voorbij komen op fb die een familielid gemaakt en geplaatst had.
We hebben gevraagd de foto's te verwijderen maar helaas hadden velen deze al gedeeld en geliked.
Sommige mensen denken echt niet na en plempen alles zomaar op fb zonder erbij na te denken dat het niet hun bruiloft was én een heel intiem moment van het bruidspaar zelf.
Mijn schoonzusje heeft een paar uur na mijn bevalling op fb gezet dat ze tante was. Ik was nog niet eens bij van de operatie!
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. ik zou een bruiloft ook niet zo snel als een heel intiem moment zien, ben ik bang.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-12-2018 08:13
Oh ja vreselijk!
‘Ik vind mezelf een goed doel’ of ‘ ik gun het xxx want die heeft al niks en Rutte dit en dat’.

En vergeet ‘de asielzoekers krijgen alles’ niet.. :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
31-12-2018 09:10
En vergeet ‘de asielzoekers krijgen alles’ niet.. :facepalm:


Rutte, de ‘roverheid’, vluchtelingen en zwarte piet worden standaard bij van alles en nog wat gesleept. Meestal totaal off-topic, uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
31-12-2018 09:10
En vergeet ‘de asielzoekers krijgen alles’ niet.. :facepalm:
Het weekend bericht over de sluiting van het Bronovo ziekenhuis. Kwam ook door de asielzoekers. Want als je tegenwoordig in het ziekenhuis liep, zag je alleen maar buitenlanders. De asielzoekers krijgen dus ook al de schuld van de sluiting van ziekenhuizen. Ik haat mensen (soms).
Alle reacties Link kopieren
van harte welkom aan boord van vlucht ✈ 2018 naar 2019

Je wordt verzocht 💼 alleen de beste herinneringen aan 2018 als handbagage mee te nemen

Vervelende, foute en droevige 😔 momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je

Vlucht 2018 naar 2019 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden

Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld

Het gebruik van social media is ook toegestaan

Maak de stoelriem goed vast 💺

Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde💝, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede ✌

Tijdens deze vlucht serveren wij:

Een Cocktail 🍸 van Vriendschap

Een Sabayon van Gezondheid

Een Gratin van Welvaart

Een Schaal 🍜 vol Excellent Nieuws 📰

Een Salade van Succes

Een Cake 🎂 van Blijdschap

Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo's

ik wens jou en allen die je lief zijn 👪 een plezierige reis aan boord van vlucht ✈ 2019 🌟💥✨💥🌟

Hoe vaak zijn jullie hem al tegen gekomen op whats app en Facebook :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Yup! Op Facebook een paar dagen geleden en vandaag op Whatsapp waar geloof ik zoveel mogelijk emoticons ingepropt zijn als mogelijk is :P
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
zag hem net voor het eerst, door iemand op de facebookpagina van Corendon gezet
derooiekater schreef:
31-12-2018 17:22
van harte welkom aan boord van vlucht ✈ 2018 naar 2019

Je wordt verzocht 💼 alleen de beste herinneringen aan 2018 als handbagage mee te nemen

Vervelende, foute en droevige 😔 momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je

Vlucht 2018 naar 2019 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden

Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld

Het gebruik van social media is ook toegestaan

Maak de stoelriem goed vast 💺

Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde💝, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede ✌

Tijdens deze vlucht serveren wij:

Een Cocktail 🍸 van Vriendschap

Een Sabayon van Gezondheid

Een Gratin van Welvaart

Een Schaal 🍜 vol Excellent Nieuws 📰

Een Salade van Succes

Een Cake 🎂 van Blijdschap

Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo's

ik wens jou en allen die je lief zijn 👪 een plezierige reis aan boord van vlucht ✈ 2019 🌟💥✨💥🌟

Hoe vaak zijn jullie hem al tegen gekomen op whats app en Facebook :rolling:
Via Whatsapp.

Meteen aangegeven of het wat minder zoetsappig en positief nietszeggend kon volgende keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven