Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
22-01-2019 18:34
Over mijn vorige post: Een Facebookvriend reageert op dat verhaal: waarom komt dit me zo bekend voor? Hij antwoord: geen idee.

"Omdat je een paar maanden geleden ook zoiets postte". Zal ik, zal ik? ;-D
Hahaha! Wat een heerlijke soap... Qua entertainmentwaarde hoop je toch dat het nog een paar keer uit en aan gaat? (Mag natuurlijk niet, want het is zielig enzo, maar dit soort types houden zelf ook wel van een beetje drama.)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
AbsoFabso schreef:
22-01-2019 18:34
Over mijn vorige post: Een Facebookvriend reageert op dat verhaal: waarom komt dit me zo bekend voor? Hij antwoord: geen idee.

"Omdat je een paar maanden geleden ook zoiets postte". Zal ik, zal ik? ;-D

Ja doen!!
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk! Waarom zetten die mensen hun hele privé leven op fb??
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook-regel begint waarin ze jouw foto kunnen gebruiken. Deadline morgen niet vergeten !!! Alles wat je ooit hebt gepost wordt vanaf morgen openbaar. Zelfs berichten die zijn verwijderd of de foto's niet zijn toegestaan. Het kost niets voor een eenvoudig kopiëren en plakken, beter dan genezen. Channel 13 News sprak over de verandering in het privacybeleid van Facebook. Ik geef Facebook of met Facebook geassocieerde entiteiten geen toestemming om mijn foto's, informatie, berichten of berichten te gebruiken, zowel in het verleden als in de toekomst. Met deze verklaring geef ik Facebook bericht dat het ten strengste verboden is om op basis van dit profiel en / of de inhoud ervan enige actie tegen mij bekend te maken, te kopiëren, te verspreiden of te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé- en vertrouwelijke informatie. De schending van de privacy kan wettelijk worden bestraft (UCC 1-308-1 1 308-103 en het Statuut van Rome). OPMERKING: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle leden moeten een notitie als deze plaatsen. Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. Als u ten minste één keer geen verklaring publiceert, staat deze stilzwijgend het gebruik van uw foto's toe, evenals de informatie in de updates van de profielstatus. NIET DELEN. Kopieer en plak.Waarschijnlijk waarom Facebook zo saai was!
Dit is goed om te weten: het is belachelijk om veel vrienden te hebben en slechts 25 mogen mijn bericht zien.
Ik negeerde dit bericht eerder, maar het WERKT !! Ik heb een hele nieuwe nieuwsfeed. Ik zie berichten van mensen die ik in jaren niet heb gezien.
Hier leest u hoe u het systeem kunt overslaan dat FB nu heeft ingesteld dat berichten op uw nieuwsfeed beperkt.
Hun nieuwe algoritme kiest dezelfde paar mensen - ongeveer 25 - die je berichten zullen lezen. daarom
Houd je vinger overal in dit bericht vast en "kopiëren" zal verschijnen. Klik op "kopiëren". Ga vervolgens naar uw pagina, start een nieuw bericht en plaats uw vinger ergens in het lege veld. "Plakken" verschijnt en klikt op plakken.
Hiermee wordt het systeem omzeild.
Alle reacties Link kopieren
Oh, het is weer zo ver? :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ow rooiekater, is dat bericht weer in omloop?
komkommertijd ofzo?
Ik ben trouwens gisteren ontvriend omdat ik niet meedeed met zeggen hoe slecht de regering bezig was met geld uitgeven aan asielzoekers. Ik zei alleen maar dat ik blij was dat ik geen asielzoeker was, dus niet jaloers was (of iets van die strekking)
5 minuten later was ik ontvriend. scheelt me een hoop melige filmpjes en flauwe moppen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Haha rooiekater, dat zijn gewoon 2 'kettingbrief'-berichten achter elkaar geplakt.
Wie deelt dat nog?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die dreigen met het opzeggen van hun Facebook-account om reacties te ontvangen, om te zien hoe onmisbaar ze zijn. Jacco M. uit Tilburg is daar een goed voorbeeld van. Een narcist van jewelste.
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
28-01-2019 19:40
Vergeet niet dat morgen de nieuwe Facebook-regel begint waarin ze jouw foto kunnen gebruiken. Deadline morgen niet vergeten !!! Alles wat blabla
:facepalm: :facepalm: :facepalm: vandaag ook alweer een paar keer gezien en diezelfde mensen hàdden het al eerder gedeeld :furious: :frusty:
byrma wijzigde dit bericht op 29-01-2019 15:18
Reden: "tiepfuot"
0.13% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Van mijn FB vrienden plaatst eigenlijk bijna niemand ooit nog een bericht of foto op z’n tijdlijn. Ik zie bijna alleen nog maar ‘grappige’ plaatjes en nieuwsberichten voorbij komen waar mensen elkaar in taggen. Vooral heel veel “mensen met een a en e in hun naam moeten jou trakteren op een etentje, taggen maar!” -stijl berichten. Of evenementen waar men in geïnteresseerd is. Mijn tijdlijn is best wel dood geloof ik. Ik plaats zelf ook al niks meer want niemand ziet/ boeit het en als je mazzel hebt krijg je 1 like of reactie.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
29-01-2019 15:18
:facepalm: :facepalm: :facepalm: vandaag ook alweer een paar keer gezien en diezelfde mensen hàdden het al eerder gedeeld :furious: :frusty:
Wat een domheid!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon mij even niet beheersen onder al bericht. Had geschreven geschreven als ik dit bericht nu over 2 dagen pad deel gaat het dan over 3 dagen pas in?

Ben nu geblokkeerd door de persoon in kwestie :rofl:
derooiekater schreef:
29-01-2019 17:28
Ik kon mij even niet beheersen onder al bericht. Had geschreven geschreven als ik dit bericht nu over 2 dagen pad deel gaat het dan over 3 dagen pas in?

Ben nu geblokkeerd door de persoon in kwestie :rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hem ook tegen. Heb eronder gezet: wat grappig, 2 hoax berichten achter elkaar geplakt! Welke datum zou “morgen” eigenlijk zijn?
Alle reacties Link kopieren
iets_perzik schreef:
29-01-2019 15:32
Van mijn FB vrienden plaatst eigenlijk bijna niemand ooit nog een bericht of foto op z’n tijdlijn. Ik zie bijna alleen nog maar ‘grappige’ plaatjes en nieuwsberichten voorbij komen waar mensen elkaar in taggen. Vooral heel veel “mensen met een a en e in hun naam moeten jou trakteren op een etentje, taggen maar!” -stijl berichten. Of evenementen waar men in geïnteresseerd is. Mijn tijdlijn is best wel dood geloof ik. Ik plaats zelf ook al niks meer want niemand ziet/ boeit het en als je mazzel hebt krijg je 1 like of reactie.
Dat heb ik ook. Heel veel reclame en weinig berichten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook? Ik heb om alle bovenstaande redenen Facebook opgedoekt. Daarom vind ik jullie posts zo leuk om te lezen, bevestigt weer waarom ik het niet meer leuk vind.😂 kan Facebook toch niet helemaal los laten.
Alle reacties Link kopieren
Tegelwijsheden vol zelfmedelijden.
Waterdame schreef:
30-01-2019 09:03
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook? Ik heb om alle bovenstaande redenen Facebook opgedoekt. Daarom vind ik jullie posts zo leuk om te lezen, bevestigt weer waarom ik het niet meer leuk vind.😂 kan Facebook toch niet helemaal los laten.
Omdat ik toch nog een aantal groepen heb waar ik wat aan heb. Maar verder niet nee. Bijna niemand zet nog updates er op. Als er zelf wat opzet krijg je amper respons.
Het heeft zijn langste tijd gehad .
Waterdame schreef:
30-01-2019 09:03
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook?


Voor de evenementen (makkelijk te zien wanneer en waar er bijvoorbeeld hardloopevenementen of concerten zijn) en een paar groepen waar ik nog in zit. In ieder geval niet meer om door mijn tijdlijn te scrollen want dat is zonde van mijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Waterdame schreef:
30-01-2019 09:03
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook? Ik heb om alle bovenstaande redenen Facebook opgedoekt. Daarom vind ik jullie posts zo leuk om te lezen, bevestigt weer waarom ik het niet meer leuk vind.😂 kan Facebook toch niet helemaal los laten.
Soort fotoalbum van mijn hond. Net als Instagram. Vooral heel leuk voor mezelf, dus. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Waterdame schreef:
30-01-2019 09:03
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook? Ik heb om alle bovenstaande redenen Facebook opgedoekt. Daarom vind ik jullie posts zo leuk om te lezen, bevestigt weer waarom ik het niet meer leuk vind.😂 kan Facebook toch niet helemaal los laten.
voor de groepen over mijn favoriete serie en spel en soms om lekker mensen op de kast jagen bij berichten over Bnners of dergelijke
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat niemand dit zal lezen, maar soms als ik me verveel kruip ik in een slaapzak en smeer die helemaal in met boter. Daarna roetsj ik over de keukenvloer en doe alsof ik een naaktslak ben.. 🐌🐛

Is het weer zo ver :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Waterdame schreef:
30-01-2019 09:03
Waarom hebben jullie eigenlijk nog Facebook? Ik heb om alle bovenstaande redenen Facebook opgedoekt. Daarom vind ik jullie posts zo leuk om te lezen, bevestigt weer waarom ik het niet meer leuk vind.😂 kan Facebook toch niet helemaal los laten.

Door een hack ben ik momenteel weinig op facebook en ik mis het. Want er wordt ook veel leuks gedeeld. In een familiegroep worden we op de hoogte gehouden van de ziekte van een familielid. Dat soort dingen.

Ik kan het 'niet leuke' makkelijk doorscrollen. Dat boeit me niet zo.

Wat ik wel heel erg jammer vind, is dat ik steeds berichten van dagen oud tegenkom en weinig nieuwe berichten. Maar daar kunnen de mensen niets aan doen.
Later is nu
Ik heb een fbkennis die al jaren overgewicht heeft. Nu heeft ze een gastric bypass gehad en ze is echt veel afgevallen.
Maar ze blijft like & winacties delen van banketbakkers, snoepwinkels viswinkels (win een schaal hapjes).
Zo zit het er zo weer aan natuurlijk :facepalm:
-Darkside- schreef:
11-02-2019 18:39
Ik heb een fbkennis die al jaren overgewicht heeft. Nu heeft ze een gastric bypass gehad en ze is echt veel afgevallen.
Maar ze blijft like & winacties delen van banketbakkers, snoepwinkels viswinkels (win een schaal hapjes).
Zo zit het er zo weer aan natuurlijk :facepalm:
Maar je kunt toch helemaal niet veel meer eten na een gbp, of zie ik het verkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven