Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
lot75 schreef:
11-02-2019 20:26
Maar je kunt toch helemaal niet veel meer eten na een gbp, of zie ik het verkeerd?
Ja hoor, kan gewoon weer oprekken. Eerste tijd niet maar bij regelmatig teveel eten komt t gewoon terug
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
11-02-2019 18:39
Ik heb een fbkennis die al jaren overgewicht heeft. Nu heeft ze een gastric bypass gehad en ze is echt veel afgevallen.
Maar ze blijft like & winacties delen van banketbakkers, snoepwinkels viswinkels (win een schaal hapjes).
Zo zit het er zo weer aan natuurlijk :facepalm:
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Laatst een kennis die op fb schreef dat z’n relatie over was en waarom (was niet fraai). Ik snap niet dat iemand dat plaatst, maar goed. Het werd een soort soap toen de betreffende (ex) vriendin met reacties kwam waarin ze schreef wat er mis was met hem met hele gênante details. Echt te erg.
Cum non tum age
nlies schreef:
11-02-2019 21:12
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
ik al heel veel gehoord, en zelf ook al diverse akties gewonnen, dus dat klopt niet
noa schreef:
11-02-2019 21:16
Laatst een kennis die op fb schreef dat z’n relatie over was en waarom (was niet fraai). Ik snap niet dat iemand dat plaatst, maar goed. Het werd een soort soap toen de betreffende (ex) vriendin met reacties kwam waarin ze schreef wat er mis was met hem met hele gênante details. Echt te erg.

Oei..
nlies schreef:
11-02-2019 21:12
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
Dat is waar, haha.
Maar helaas post ze ook vaak dingen over zakken paaseitjes die ze gegeten heeft..
Alle reacties Link kopieren
Broer en zus uit kennissenkring op FB. Broer heeft zus iets geflikt. Zus slaat terug door een verhaal over een buitenechtelijk kind op FB te plaatsen. Vol spelfouten en ordinaire termen en ziekten. Broer reageert met nog meer anatomisch jargon en wat daar allemaal wel niet inpast en ziek aan is.

Allebei met naam en toenaam en openbare profielen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
11-02-2019 21:16
Laatst een kennis die op fb schreef dat z’n relatie over was en waarom (was niet fraai). Ik snap niet dat iemand dat plaatst, maar goed. Het werd een soort soap toen de betreffende (ex) vriendin met reacties kwam waarin ze schreef wat er mis was met hem met hele gênante details. Echt te erg.
Wie zijn die mensen, ik wil graag vrienden er mee worden.

Afbeelding

heerlijk, een beetje gênante drama op zijn tijd! :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
lot75 schreef:
11-02-2019 20:26
Maar je kunt toch helemaal niet veel meer eten na een gbp, of zie ik het verkeerd?
Misschien wil ze wel een feestje geven en uitdelen. Weet je veel.
Later is nu
Dreamer schreef:
12-02-2019 18:59
Misschien wil ze wel een feestje geven en uitdelen. Weet je veel.
Nee hoor
laat maar
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 11:06
96.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je heel snel die naam weg moet halen, Kopjechino.
Later is nu
Ik snap die foto's met flinke filter nooit. Dat je helemaal niet meer op jezelf lijkt en mensen dan ook nog gaan reageren dat je zo mooi bent.
AbsoFabso schreef:
15-02-2019 19:59
Ik snap die foto's met flinke filter nooit. Dat je helemaal niet meer op jezelf lijkt en mensen dan ook nog gaan reageren dat je zo mooi bent.
Ik vind het vooral heel kinderachtig, die filters.
Ik vind die filters ook erg kinderachtig.

Iemand hier op FB heeft een plaatje geplaatst met de tekst
"Exciting news coming soon!"
Echt zo'n aandachttrekker weer. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje (40+) die op Facebook kweelt dat er wéér een mode icoon is overleden. Huilende gezichtjes erbij. Karl Lagerfield dus. Die dik in de 80 was.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
11-02-2019 21:12
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
Bij kleine aanbieders ken ik wel winnaars (dus inderdaad de bakker in het dorp of de viswinkel op de markt) maar de grote weggevers heb ik nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al 2x uitgenodigd op FB door een collega. Maar ik wil helemaal geen vrienden met haar zijn en al helemaal niet op FB. Ze snapt het niet.........
Alle reacties Link kopieren
Commentaar onder een nieuwsartikel dat gaat over een opiniestuk die een scheidsrechter geschreven had nadat hij op het veld doodsbedreigingen kreeg van een van de ouders van de spelers:

Commentaar X : Dat is altijd een probleem met die vreemdelingen, die maken altijd overal amok, een gewone Belg zie je dat niet doen.

Commentaar Y: Om misverstanden uit de wereld te helpen, dit gaat wel degelijk om een autochtone Vlaamse vader zonder migratieachtergrond.

Commentaar X: Dat zal wel, waar heb je dat nu weer gehoord? Ze willen die lui gewoon in bescherming nemen zoals altijd.

Commentaar Y: Ik was de scheidsrechter. (naam kwam ook gewoon overeen met naam in het artikel).

Commentaar X: Ah ja ok haha. Maar ok dat is dan een uitzondering geweest hé normaal zijn het de vreemden die zoiets doen.

:facepalm:
"Toch jammer dat sommige mensen je alleen als vrienden zien wanneer ze in een rot situatie zitten Gaat het beter met ze zijn ze je vaak weer vergeten Stank voor dank!!"
Dit bericht is al 10.000x gedeeld :nope:
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
11-02-2019 21:12
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
Ik wil. Iemand die een bed heeft gewonnen. En zelfs iemand die een buiten jacuzzi heeft gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
En zelf een krabbelhuisje voor de katten en een keer een pakket met allerlei kattenspulletjes.
Alle reacties Link kopieren
Een familielid van mij heeft een eigen winkel. Af en toe doen ze een like&win actie, maar als ze dus ‘gewoon’ reclame maken, dan reageren er allerlei mensen met hoe graag ze dat willen winnen. Kunnen mensen niet meer lezen? Zijn ze verblind?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
11-02-2019 21:12
nog nooit iemand gehoord die er een gewonnen heeft, dus kans is klein
Ik ken meerdere mensen die regelmatig iets winnen. Heb zelf ook een keer een etentje gewonnen. En een familielid met een eigen winkel (zie post hierboven) doet af en toe ook zo’n actie en die prijs wordt ook daadwerkelijk uitgekeerd. Meestal zetten ze er een foto op van de winnaar die de prijs komt innen.
minnimouse wijzigde dit bericht op 23-02-2019 09:43
0.45% gewijzigd
minnimouse schreef:
23-02-2019 09:40
Een familielid van mij heeft een eigen winkel. Af en toe doen ze een like&win actie, maar als ze dus ‘gewoon’ reclame maken, dan reageren er allerlei mensen met hoe graag ze dat willen winnen. Kunnen mensen niet meer lezen? Zijn ze verblind?

Hebzucht blijkbaar.
Mensen willen gewoon graag dingen hebben en winnen en meestal hangen ze er ook nog zielige verhaaltjes voor op ook nog.
En dan denken ze er meer "recht" op te hebben of zo. :facepalm:

Maar inderdaad, mensen lezen niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven