Hoe kom ik van Sporify af?

25-12-2016 06:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was met m'n nieuwe blu-ray speler vanalles aan het uitproberen. Nu heb ik een proefabo van Spotify, maar ik las dat deze na afloop automatisch in een betaalde versie overgaat. Dat wil ik niet. Opzeggen lukte niet, dus ik heb m'n gehele account verwijderd. Via internet kom ik er inderdaad niet meer in, maar via apps nog wel gewoon. Er staat dan ook dat ik een proefabo heb, Hoe kom ik hier vanaf?
Ik lees mee...

Had op m'n telefoon hetzelfde. Maar volgens mij mag dat booot

In een betaalde versie overgaan. Heb je ook betaalgegevens ingevoerd?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je via Facebook ingelogd? Dan even op FB uitloggen op je andere apparaten.



Opzeggen lukt niet. Nu heb ik mijn account verwijderd..?



Dat klinkt een beetje als: Opzeggen van mijn papieren viva abbo lukte niet. Nu heb ik de brievenbus dichtgeplakt.



Dat lijkt me niet te werken als je contract gewoon doorloopt. Heb je gedaan wat ze zeggen dat je moet doen?



https://support.spotify.c ... cancel-your-subscription/



En hoe weet je dat het opzeggen niet gelukt is? Spotify zegt dat je na opzeggen op je accountpagina kunt vinden per welke datum je weer op free account staat.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
ow ja opzeggen volgens de manier hier bovenop lukte niet: als ik via Internet inlogde dan stond er dat ik een free abo heb en viel er dus niks te wijzigen. Via de apps staat er dat ik een proef premium heb. Dat wijkt dus van elkaar af. Ik heb geen betalingsgegevens ingevoerd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien loopt je account via itunes? Dan in de Appstore ook opzeggen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen itunes. Uitgelogd bij Facebook. Opnieuw de spotify app geinstalleerd en via de app kan ik er nog steeds in. Er komt na inloggen direct in beeld dat de 7 dagen proef van premium direct ingaat. Het is ook niet zo dat je een keuze krijgt tussen free en een proefabo.
Alle reacties Link kopieren
Mn account heb ik trouwens uit pure wanhoop verwijderd in de hoop er vanaf te zijn
Alle reacties Link kopieren
Via iets anders dan apple?

Misschien heb je hier nog wat aan:

Het stopzetten van je Spotify abonnement verloopt via de website van de muziekdienst. In sommige gevallen moet je echter contact opnemen met de partij die voor jou een Spotify abonnement heeft afgesloten.



Zo moet je je Spotify via KPN opzeggen als je een Spotify abonnement hebt afgesloten in combinatie met een smartphone en een KPN mobiel abonnement. Ook in andere gevallen waarbij je Spotify hebt gekregen via een provider of ander bedrijf moet je soms Spotify daar opzeggen.



https://muziekstreamen.co ... en-annuleren-of-afmelden/
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Account weer hersteld, je zette me aan het denken. Mocht het toch ineens een betaalde abo worden dan is het beter dat ik nog kan inloggen op alle manieren. En dan heb ik er ook nog wat aan totdat ik het op kan zeggen .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kpn...dus dat is het ook niet. Maar op de app op mn telefoon staat ook dat ik een gratis account heb. Vreemd dat de app op de ipad een proef premium aangaf met dezelfde inloggegevens. Nou ja, ik hou het maar in de gaten. Gelukkig kost spotify niet zoveel en is het best leuk .
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even mailen met Spotify. Ze reageren best snel en zijn behulpzaam. Dan weet je zeker dat het wordt opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Incubus,ga ik doen!
16 Duur en beëindiging

De overeenkomsten blijven van toepassing totdat deze door u of Spotify beëindigd worden. U erkent echter en stemt ermee in dat de eeuwige licentie die door u is verleend in verband met gebruikersinhoud, inclusief feedback, onherroepbaar is en daarom zal blijven voortduren na het vervallen of beëindigen van om het even welke van de overeenkomsten, voor om het even welke reden. Spotify kan de overeenkomsten beëindigen of uw toegang tot de Spotify-service om het even wanneer opschorten, inclusief in het geval van uw feitelijk of verdacht niet gemachtigd gebruik van de Spotify-service en/of inhoud, of van niet-naleving van de overeenkomsten. Als u of Spotify de overeenkomsten beëindigt, of als Spotify uw toegang tot de Spotify-service opschort, stemt u ermee in dat Spotify geen aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid zal hebben naar u toe en dat Spotify geen enkel bedrag dat u reeds betaald heeft, zal terugbetalen, in de ruimste mate zoals toegestaan door de toepasselijke wetgeving. Voor meer informatie over hoe u uw Spotify-account kunt beëindigen, neemt u contact met ons op via het contactformulier van de klantenservice, wat beschikbaar is op onze pagina Over ons. Dit onderdeel zal worden afgedwongen in de mate die door de toepasselijke wetgeving is toegestaan. U kunt de overeenkomsten om het even wanneer beëindigen.



Onderdelen 6, 7, 8, 10, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 en 24 hierin, evenals om het even welk ander onderdeel van de overeenkomsten dat, ofwel expliciet ofwel door de aard ervan, van kracht moet blijven, zelfs na beëindiging van de
https://accounts.spotify. ... -support%2F&nosignup=true
https://support.spotify.c ... cancel-your-subscription/



Op de website dus NIET in de app





Opzeggen



Je kunt je abonnement op elk moment opzeggen. Dat geeft niks



Hierdoor wordt je account weer Free met advertenties na afloop van je Premium-tijd. Je kunt dan nog altijd inloggen, muziek afspelen en zelfs je afspeellijsten blijven behouden.



Volg deze stappen (als je een abonnement hebt afgesloten via spotify.com):



Log in bij je accountpagina op onze website.

Klik op Abonnement in het linkermenu.

Klik op je abonnement opzeggen en ga verder met de volgende stappen.

Voer je wachtwoord in en klik op MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN om te voltooien.

Op je accountpagina staat nu de datum waarop je account wordt omgezet naar Free. We hopen dat je weer wilt upgraden!
Alle reacties Link kopieren
Dat opzeggen kan ik niet, er staat dan dat ik een Free account heb.
Alle reacties Link kopieren
Story-of-my-life schreef:
25-12-2016 07:15
ow ja opzeggen volgens de manier hier bovenop lukte niet: als ik via Internet inlogde dan stond er dat ik een free abo heb en viel er dus niks te wijzigen. Via de apps staat er dat ik een proef premium heb. Dat wijkt dus van elkaar af. Ik heb geen betalingsgegevens ingevoerd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2018 08:36
Reden: Spam, maatregelen genomen.
15.06% gewijzigd
Ik heb opgezegd maar een paar dagen later kreeg ik een mail met dat ze me welkom heten voor premium en er is 10 euro afgeschreven van mijn rekening. :( Ik denk dat we gewoon de klantenservice moeten mailen en dan kijken of we verder komen, want het opzeggen is echt gewoon goed gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven