Internetbankieren, van SNS naar Rabobank

13-07-2007 11:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoelang dit duurt? Als ik het net heb overgemaakt heeft die persoon het dan morgen op zijn rabobank rekening???



Alvast bedankt!
morgen staat het er dan zeker op!

mijn vriend heeft sns, ik heb rabobank en geld dat overgemaakt wordt staat er altijd redelijk snel op.
Alle reacties Link kopieren
ook al is het morgen zaterdag??? Hoop het
Alle reacties Link kopieren
Voor 12 uur overgemaakt, dan is het de volgende werkdag na 12 uur op de rekening van de ander. Na 12 uur overgemaakt dan kan het de volgende werkdag 's avonds op de rekening staan, maar reken er maar op dat het dan nog een dag duurt. Dan staat het wel voor 12 uur op de rekening.

Hoop voor je dat het bij jou sneller gaat, maar dit is mijn ervaring. Het gekke is wel, bij overmaken op rekeningen van dezelfde banken is het dezelfde dag (soms na enkele minuten) al op de rekening van de ander.
Alle reacties Link kopieren
Rekening van dezelfde bank wordt dezelfde dag gedaan omdat dit intern gaat. Rekening overmaken naar andere banken voor 16.00 uur 's middags staat meestal ook de zelfde dag erop en anders meteen de volgende dag.

Zaterdag is het weekend en officieel is er geen betalingsverkeer. Op jou rekening staat wel dat het er die dag is af gegaan maar de tegenrekeninghouder ziet dit pas maandag op de rekening.



Hou ook rekening met de postbankrekeningen. (postbank versus andere bank)Die houden het meestal een dag vast. De betaling kan soms weleens 2 tot 3 dagen onderweg zijn ook als je een spoedbetaling uitvoert. Postbank heeft als enige een ander betalingssysteem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven