Roblox \ Robux

28-12-2016 22:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Googelaars verenigt u.



Terror ( 10 jaar issie ) speelt heel graag Roblox, een soort minecraft meets lego online game, iets met bouwen en samenwerken enzo.



Nou wil hij heel graag, van zijn zakgeld, in-game geld kopen, Robux genaamd.



er zijn cadeaukaarten, maar voor zover ik kan googelen niet te krijgen in NL.

Man is ervan overtuigd dat hij ze wel hier in NL heeft zien liggen, maar weet niet meer waar...



Wie kan ons helpen en vinden waar je zo'n card kan kopen in NL ( Gamecard, redeemcard, giftcard , robux ? )



Thanks.



Groetjes en kusjes een ferme handdruk,



Boro.
Dus.
Hier kan je ze kopen voor de xbox one.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar hij speelt het op de PC, deze link had ik al gevonden.



Online kan je ze ook kopen, maar via credit card , die hebben en willen we niet.

Niet via Ideal , voor zover ik kan zien.



Thanks
Dus.
Is dit een optie?
Is Paypal nog een optie? Dat is ook veilig.
Alle reacties Link kopieren
*Geen idee wat Roblox is*



Maar even snel gegoogled levert dat je blijkbaar ook kunt opwaarderen via de app op de smartphone, met dus iTunes/Google Play tegoed. En die kaartjes kun je wel makkelijk verkrijgen.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
paypal hebben we ook niet, maar dat is wel makkelijk aan te maken ?



En via een google play card...dan moet ik zijn account op mijn telefoon zetten en dan opwaarderen zeker ? ( ik voel me nu écht oud zeg.. )



Tof dat jullie meedenken !
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft mijn zevenjarige het concept van robux nog niet ontdekt, is dat soms alleen op de xbox/pc variant? Zoon speelt op telefoon/tablet. Hij doet de versie met natuurrampen en roept de hele tijd 'ik heb het overleefd'. Het lijkt me op het eerste gezicht een vrij stom spel maar hij is er lekker zoet mee. En hij leert gelijk Engels lezen want alle aankondigingen van disasters komen in het Engels op zijn scherm.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook een prepaid creditcard kopen.
PayPal is super makkelijk en je kan geld overmaken via je eigen bankrekening, maar ik weet niet of je dan wel een tegoed kan kopen voor dit spel. En ik denk dat je via een Google of ituneskaart alleen tegoed voor de app kan kopen en niet voor het pc spel.
Alle reacties Link kopieren
impossiblegirl schreef:
28-12-2016 23:41
PayPal is super makkelijk en je kan geld overmaken via je eigen bankrekening, maar ik weet niet of je dan wel een tegoed kan kopen voor dit spel. En ik denk dat je via een Google of ituneskaart alleen tegoed voor de app kan kopen en niet voor het pc spel.
Dit kan wel, aangezien het spel met accounts werkt. Het maakt niet uit waar je het op koopt het word gewoon op je account gestort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven