Gezocht android app financiën

20-04-2017 08:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar een app om mijn inkomsten en uitgaven bij te houden. Omdat man en ik beide onregelmatig werken, wisselen onze inkomsten nogal. Daarom zou ik het fijn vinden om een app te hebben waarbij je de startdatum aan kan passen. Dus niet van de 1e tot einde maand, maar bijvoorbeeld vanaf 25e. Een ios app heb ik wel gevonden, maar helaas is deze niet beschikbaar in Android.

Wie heeft een tip voor mij? Het hoeft verder geen uitgebreide app te zijn. Het gaat erom dat ik kan zien met de uitgaven die gepland staan wat we nog te besteden hebben.



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik weet er geen maar ik volg even
Alle reacties Link kopieren
Spendee. Daar kan je de data aanpassen normaal.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een andere app?



Spendee vind ik niet erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf Moneyboard voor iOS, die heeft aanpasbare data. Moneyfy lijkt de tegenhanger voor Android te zijn (ziet er niet hetzelfde uit maar lijkt er wel wat op afgaande op de plaatjes). Misschien is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tip. Helaas kan ik daar geen terugkerende uitgaven invullen.



Iemand anders nog een tip?

Mijn 'eisen' ;

Overzicht hoeveel nog te besteden.

Per aangepaste periode

Android



Voor mijn iPhone had ik de volgende app, waar ik heel tevreden over was: 'Gewoon geld LE uitgaven en inkomsten'.

Deze is er helaas niet voor Android. Maat zoiets zoek ik dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik geen app maar een Excel document wat ik zelf heb gemaakt, ik werk deze elke week bij en weet precies hoeveel ik nog te besteden heb na alle vaste lasten. Stuur maar een PB als je daar een kopie van wil!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 'grip' van de ABN. Moet je dus wel net ook bij die bank zitten.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
^ Die heb ik ook inderdaad, Grip van ABN Amro. Vind het zelf erg fijn!

Daarvoor had ik een andere die ik niet zo fijn vond, weet alleen de naam niet meer
Ohja AFAS personal heet die. Weet alleen niet of die ook voor Android is.

Ik vond hem niet echt prettig, vind grip fijner
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen Abn hier.

Afas gaat per maand. Datum kun je niet aanpassen.

En excel vind ik minder prettig werken, toch bedankt voor het aanbod.

Ik blijf zoeken naar dè app.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig zocht ik daar zelf ook naar. Maar uiteindelijk vond ik het te omslachtig en ben ik weer teruggevallen op mijn Exceloverzicht. Ik weet niet of je er handig in bent maar tot nu toe vind ik dat het meest overzichtelijk en makkelijkst aan te passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven