met je mobiel op het forum

13-05-2017 19:15 41 berichten
Kunnen jullie met je mobiel op het nieuwe forum komen?
Als ik met mijn mobiel naar het nieuwe forum ga kom ik in een lijst met alle onderwerpen onder elkaar maar ik kan niks aan klikken, hij reageert nergens op...
Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom met mijn mobiel (internet op android) ook niet op het forum, wat ik ook probeer. Aangezien ik Chrome ook heb gedownload, heb ik het daarmee geprobeerd en dan mag ik wel op het forum...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom met mijn mobiel (internet op android) ook niet op het forum, wat ik ook probeer. Aangezien ik Chrome ook heb gedownload, heb ik het daarmee geprobeerd en dan mag ik wel op het forum...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
13-05-2017 19:20
Ik kom met mijn mobiel (internet op android) ook niet op het forum, wat ik ook probeer. Aangezien ik Chrome ook heb gedownload, heb ik het daarmee geprobeerd en dan mag ik wel op het forum...
Zo'n belangrijk bericht plaats ik natuurlijk in tweevoud.... zucht...
Well behaved women rarely make history.
Ik forum wel gewoon via Android, chrome.
Het mobiele forum is ronduit kut. Je kunt geen topic zien, inloggen is niet mogelijk of je wordt er meteen weer uitgegooid. Het forumplezier vergaat je zo behoorlijk.
Dubbel natuurlijk.....
anoniem_289261 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 19:40
86.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
13-05-2017 19:21
Zo'n belangrijk bericht plaats ik natuurlijk in tweevoud.... zucht...
Gewoon reageren lukt dus niet... kijken of het via een quote wel lukt.

Kan zonder probleem op het forum. Samsung.
Alle reacties Link kopieren
maximaal225tekens schreef:
13-05-2017 19:15
Kunnen jullie met je mobiel op het nieuwe forum komen?
Als ik met mijn mobiel naar het nieuwe forum ga kom ik in een lijst met alle onderwerpen onder elkaar maar ik kan niks aan klikken, hij reageert nergens op...
Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb dat ook. Heel irritant!
Keep on, keep keepin' on....
Ik heb precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Nokia, Firefox. Ik kan wel lezen maar niets posten. Na inloggen kom ik terug op de homepage en als ik dan in een topic wil reageren moet ik opnieuw inloggen, waarna ik weer op de homepage kom, enzovoort enzovoort enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
Dit bericht is dus op de computer getypt, want op de mobiel lukt het niet vanwege die eindeloze looping.
anoniem_346182 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 19:37
70.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem op mijn iPhone. Alleen gebruik ik niet de browser (Safari), maar de app. Misschien helpt dat?
Alle reacties Link kopieren
Viva doet het naar behoren hier op iObs en Safari
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Ik heb het via chrome geprobeerd en dat lukt wel! Bedankt!
Zo te lezen is het verre van ideaal maar ik kan er in ieder geval weer opkomen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb precies hetzelfde probleem als jij TO, rete-irritant :steam:
Heb al van alles geprobeerd en niets helpt. Mijn telefoon is pas een jaar oud (Samsung) dus daar kan het niet aan liggen.
Heb het al een paar keer vermeld in het topic over het nieuwe forum maar geen enkele reactie van de Mod
...
Alle reacties Link kopieren
Hier werkt het forum wel goed (iPhone met Safari), maar bij het plaatsen van berichten krijg ik met regelmaat een foutmelding. Maar goed, lezen lukt dus alvast wel. Dat is al iets..!
Alle reacties Link kopieren
maximaal225tekens schreef:
13-05-2017 19:43
Ik heb het via chrome geprobeerd en dat lukt wel! Bedankt!
Zo te lezen is het verre van ideaal maar ik kan er in ieder geval weer opkomen.

Mij ook gelukt nu! Bedankt voor het openen van dit topic TO, weer een stapje verder :)
...
Alle reacties Link kopieren
IPhone met Safari. Ik kan lezen en korte posten plaatsen. Moet wel heel vaak opnieuw inloggen. Ik vind het irritant.
Alle reacties Link kopieren
Met de app lukt het ook niet, die heb ik er ook weer gelijk afgegooid. iPhone 4 hier, oudje maar het oude forum deed het ook gewoon en alle andere sites die ik bezoek ook dusssssss..........................
Geef me maar gewoon die oranje mobiele versie van vroeger terug hoor.
Keep on, keep keepin' on....
Even met mobiel proberen
Gelukt. Nogmaals bedankt voor de tips.
Tablet niet mobiel wel
Ik kan er wel opkomen maar het stikt van de bugs.
Zo zie ik bijvoorbeeld maar 5 topics en wordt ik er continue afgegooid.

Ik vind het waardeloos, want ik forum alleen maar mobiel
Alle reacties Link kopieren
Test
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven