Hoe rapporteer je een profielfoto op Facebook?

19-05-2017 11:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja de vraag staat al in de titel. Ik zag op Facebook een profielfoto voorbij komen waar een hakenkruis opstaat met Tom (van Jerry) voorstaat die de Hitlergroet brengt en een rode band met hakenkruis draagt. Maar als ik op de foto druk kan ik geen optie vinden die te rapporteren, de foto opent ook zonder tekstvlak ernaast zoals bij andere foto's. Weet iemand dit?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat naar het profiel van die persoon en dan op de omslagfoto(op pc tenminste) zie je staan vrienden, volgend , bericht en dan rechts daarvan 3 puntjes en als je daar op drukt kan je het profiel rapporteren.
De foto an sich volgens mij zo niet.
Foto openen door aan te klikken. Rechtsonder in de foto staat opties. Hier kun je de foto rapporteren.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat zie ik nu ook , kan dus wel :)
Alle reacties Link kopieren
Wat hugh jazz zegt doe ik normaal, maar deze foto opent alleen de foto bij aanklikken, verder niets. Het profiel rapporteren heb ik al gedaan met die drie stipjes, ik zocht een manier die foto te rapporteren. Toch bedankt voor het meedenken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Dan staat de profielfoto niet openbaar. Dan kan je deze wel openen maar geen reacties zien of rapporteren.
Profielfoto staat altijd openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon profiel rapporteren. Heb ik ook eens gedaan. Profiel is daarop verwijderd.

Het profiel heette Hadolf Itler en had ook zo'n fijne foto.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik heb gemerkt dat ze beter en sneller reageren op meldingen bij facebook de laatste tijd. Heel fijn. Ik heb ook al eens een posts gemeld en die werden keurig verwijderd. Ik denk wel dat mensen facebook zelf veilig en prettig kunnen maken maar dan moet je ze wel melden. Dat heeft zeker zin, nu wel.

Nepnieuws kun je ook melden, ik vraag me alleen af, zijn berichtjes over dat je kunt genezen van kanker door elke dag kokosolie te drinken oid, is dat ook nepnieuws? Ja toch? Ik erger me aan dat soort berichten.
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic heb ik weer drie Hadolfs gerapporteerd.

Wat bezielt mensen toch?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ook ff gezocht op deze naam, kwam een hele rij tevoorschijn. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
19-05-2017 12:48
Profielfoto staat altijd openbaar.
Dat is niet waar, in eerste instantie wel maar dit kan je gewoon aanpassen wanneer je deze hebt geupload.
Volgens mij kun je de reacties op je profielfoto later aanpassen, zodat ze niet meer openbaar staan. Maar de foto zelf blijft volgens mij dan echt openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van me heeft ingesteld dat je haar profielfoto alleen ziet als je vrienden met haar bent. De foto is dus niet altijd openbaar.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
nou blijkbaar vindt facebook het geen probleem en met ze in contact komen is volgens mij onmogelijk dus..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Je kunt wel een bericht naar facebook sturen. Heb ik laatst ontdekt. Daarvoor moet je een vraag stellen in het helpcentrum en onderaan de pagina kun je klikken op hoe vond je dit antwoord? Met gezichtjes van boos naar blij. Op het boze gezichtje klikken en dan opent er zich ineens een venster waarin je kunt typen wat je wil. Ik heb al een stalker de mond kunnen snoeren op die manier. Die was me zwart aan het maken in een plaatselijke facebookgroep en die berichten zijn allemaal verwijderd.
StarMiss schreef:
19-05-2017 14:24
Dat is niet waar, in eerste instantie wel maar dit kan je gewoon aanpassen wanneer je deze hebt geupload.
Ik heb het net geprobeerd. Lukt niet. Als enige foto op het profiel kan ik deze niet van openbaar afhalen en is dus te zien voor de wereld.

Maar ik zou gewoon profielen melden bij FB.
Fee-de-Goede schreef:
20-05-2017 10:07
Ik heb het net geprobeerd. Lukt niet. Als enige foto op het profiel kan ik deze niet van openbaar afhalen en is dus te zien voor de wereld. Of ik mis iets.

Maar ik zou gewoon profielen melden bij FB.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net bericht dat er drie Hadolf Itlers zijn verwijderd n.a.v. mijn rapportage.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven