Threema

21-05-2017 22:07 10 berichten
Even een vraag over de App Threema, waar wordt dit het meest voor gebruikt? En wat zou een reden kunnen zijn om deze App te gebruiken naast de gewone what app? Alvast bedankt voor de moeite.
Hier lees je meer. Bits of freedom is een betrouwbare informatiebron.
Ik ga het artikel nu zelf even lezen. |-)
https://toolbox.bof.nl/tools/threema/
Ik ben dus echt helemaal niet handig met allerlei apps, maar waarom zou je geheimzinnig doen over een App? En dan als je zo een app hebt waar zou iemand het voor gebruiken?
Het gaat niet om geheimzinnig doen over een app...
Het gaat er om dat het een alternatief biedt voor whatsapp. Als jij om één of andere reden geen zin hebt in whatsapp, maar wél een app-functie op je telefoon wilt.
Hoezo denk je dat het gaat om geheimzinnig doen...? :sherlock:
Oh, ik begrijp het al.
Je vriend, vriendin, man, vrouw heeft naast whatsapp op zijn/haar telefoon óók threema erop staan.
En nu ben jij achterdochtig.
Of hij/zij misschien via die app nog andere gesprekken voert. :facepalm:
Zeg dat dan meteen.

En ja, daar kan ik wel redenen voor bedenken.
Maar dat hou ik lekker voor mezelf.
Courage-- schreef:
22-05-2017 18:32
Oh, ik begrijp het al.
Je vriend, vriendin, man, vrouw heeft naast whatsapp op zijn/haar telefoon óók threema erop staan.
En nu ben jij achterdochtig.
Of hij/zij misschien via die app nog andere gesprekken voert. :facepalm:
Zeg dat dan meteen.

En ja, daar kan ik wel redenen voor bedenken.
Maar dat hou ik lekker voor mezelf.
Dat is gemeeeeeeeen.
Alle reacties Link kopieren
Courage-- schreef:
22-05-2017 18:30
Het gaat niet om geheimzinnig doen over een app...
Het gaat er om dat het een alternatief biedt voor whatsapp. Als jij om één of andere reden geen zin hebt in whatsapp, maar wél een app-functie op je telefoon wilt.
Iedere smartphone heeft een app-functie... ;-)
viva1966 schreef:
23-05-2017 08:37
Iedere smartphone heeft een app-functie... ;-)

Yep. :) Beetje lastig communiceren als het begrip 'app' tegenwoordig zowel een app betekent als een berichtje. :proud:
Wat WhatsApp=Facebook=Instagram met (al!) je info doet gaat veels te ver. Ik suggereer mijn mensen dan ook Telegram (ook niet 100%clean maar stuk beter) te gebruiken. Dat doen ze met enige tegenzin dan ook. Dan hebben ze dus 2 chat apps... Ik zie daar het probleem niet van...
Hè Magister, nou heb je het verklapt. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven