hotmail prioriteit en overig in postvak in. GRR!

23-05-2017 02:47 42 berichten
Zojuist heeft mijn hotmail zichzelf aangepast. Mijn postvak in bestaat nu uit twee onderdelen, namelijk prioriteit en overig. Hierdoor wordt het geheel enorm onoverzichtelijk en rommelig. Ik mocht mijn mening geven, wat ik dus gedaan heb, maar kan ik dit ook wegkrijgen? Ik vind het enorm lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kunt het weer wegkrijgen. Ik weet alleen niet meer hoe ik het precies gedaan heb. Maar ik heb nu weer 1 inbox.
Alle reacties Link kopieren
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
Goede tip, ik zag het ook en vind het enorm irritant 😱
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat he? Ik kan nu trouwens mijn hotmail weer niet inkomen, dat gebeurt ook regelmatig, de laatste tijd alleen maar problemen met hotmail.
Alle reacties Link kopieren
Lilla schreef:
23-05-2017 04:16
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
:worship: Dank! 't is natuurlijk geen wereldprobleem maar ik vond het ook sch*tirritant. Gelijk filter uitgezet.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Lilla schreef:
23-05-2017 04:16
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
Ik gooi 'm d'r ook even in :worship:

Ontzettend bedankt!
Lilla schreef:
23-05-2017 04:16
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
Bedankt!!! het was zoooo irritant. Ik kwam er ook pas na een paar dagen achter dat ik twee inboxen had.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook irritant!
Alle reacties Link kopieren
Ja vreselijk. In de browser had ik de oplossing (bij filters) zo gevonden. In de app op Windows 10 niet. Ga 'm vanavond meteen zoeken.
Lilla schreef:
23-05-2017 04:16
Ergens rechts staat Filter. Als je daarop klikt heb je de optie postvak IN met prioriteit weergeven. Die staat aangevinkt, maar kan je uitzetten, dat loste bij mij t probleem op. Succes!
Bedankt :worship:
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
23-05-2017 12:15
Ja vreselijk. In de browser had ik de oplossing (bij filters) zo gevonden. In de app op Windows 10 niet. Ga 'm vanavond meteen zoeken.
Gevonden! Bij instellingen, dat wieltje en dan submenu lezen aanklikken. Helemaal onderdaan kun je het uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat ik dit topic tegen kom! Vond het ook ontzettend ergerlijk. Heb het ook gewijzigd, thanks!
Alle reacties Link kopieren
ann3 schreef:
23-05-2017 13:11
Gevonden! Bij instellingen, dat wieltje en dan submenu lezen aanklikken. Helemaal onderdaan kun je het uitschakelen.
Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Wat was dat irritant zeg, opeens een prioriteitsvak.
Ah fijn! Ik werd er ook knettergek van.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit hier ook bedankt!
Wie verzint zoiets in godsnaam, als ik de reacties hier zo lees zit er echt niemand op te wachten :nope:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ook ik dank hartelijk voor deze fantastische tip. Ik begreep er niets van dat mijn postvak er ineens zo uitzag. Ik bepaal zelf wel welk bericht een prioriteit heeft door deze bijvoorbeeld met dat blauwe icoon bovenaan vast te pinnen. Stom dat Microsoft zoveel automatisch aan je privé account te wijzigen zonder vooraf daar een melding in het nieuws van te maken.
Hier mocht ik ook mijn mening geven.
Heb maar gelijk geknald dat ze 't meteen weer mogen afschaffen.
Ben er niks mee en heb nergens om gevraagd.

Ben blij dat ik duidelijk niet de enige ben die het idioot vind en die alles belangrijk vind.
Ik heb hem vanmiddag ook meteen via tandwieltje >, opties >, indeling uitgezet.
Zie nu dat dat makkelijker gekund had.
Maar hij is iig uit. :-)
Alle reacties Link kopieren
Haha dat heb ik ook gelijk uitgezet, wat een onding, en vond het zelf niet eens logisch ingedeeld ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Ja, bedankt, wat een opluchting. Filter kon ik niet vinden, maar door ernaar te zoeken kwam ik via Instellingen op die vreselijke prioriteit-optie. Als je chaos wil veroorzaken, moet bij anderen hun persoonlijke ordening even overhoop halen. Ik heb nu veel meer openstaande berichten of complete reeksen die niet eerder opgemerkt waren door die ongevraagde bemoeienis.
Het is ook zo gek met de basismappen van Windows, dat documenten en afbeeldingen in gescheiden mappen bewaard worden zonder (voor mij) zichtbare vaste koppeling. Dat je in diverse mappen moet gaan zoeken of er misschien onderdeeltjes van rondzwerven, wie bedenkt er zoiets. En waarom is hun rare kijk op prioriteit/overig ons dwingend opgelegd?!

Ja, ik heb dus ook commentaar geleverd. Het is belachelijk dat ze wel een beetje aangepast hebben met soms de melding dat er nog Overig staat, maar dat ze niet vermelden dat je het uit kan schakelen.

Edit: was bij mij niet per vandaag maar al veel eerder. Het is nu een zootje op de diverse accounts. Dus ook aan Windows een bedankje, maar niet heus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook, vind het juist geweldig! Mails van bijv buzzers of viva komen in de overige map terecht en mails van therapeuten, vrienden en familie komen in de prioriteiten map. Ik zweer erbij!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik dit tegenkwam, ergerde me er ook al echt aan. Bedankt voor de tip, gelijk uitgezet. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Erg irritant blij dat ik het nu uit kon zetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven