Wie kan een besloten groep op facebook zien?

23-05-2017 19:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een vraagje. Ik zit op dit moment in een Facebook groep, en ik wil af en toe graag reageren op bepaalde posts/foto's etc. Alleen wil ik niet dat andere kunnen zien dat ik in die groep ergens op reageer (wil eigenlijk dat niemand weet dat ik in die groep zit haha).
Nou is het wel een besloten groep, maar ik twijfel nu of dat andere kunnen zien of ik iets like of ergens op reageer.
Iemand die weet hoe dit zit? Of dat er een bepaalde instelling voor is?
Alle reacties Link kopieren
Alleen de leden
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Voor een zeer besloten groep kan je ook een apart facebook aan maken.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
23-05-2017 19:58
Alleen de leden
Dus als ik reageer op een foto, kunnen anderen (niet leden) niet in hun nieuwsoverzicht zien dat ik er op gereageerd heb?
Als je niet wil dat je vrienden überhaupt kunnen zien dat je lid bent van "de fervente kantklossers Facebook groep" kan dat alleen als de status van de groep geheim is. Alleen kunnen andere mensen die zoeken op "fervente kantklossers" de groep dan ook niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
https://nl-nl.facebook.com/help/2203368 ... ut_content
Alle reacties Link kopieren
Als je geheel anoniem wil blijven kan je beter een ander facebook account aanmaken
Met de juiste zoektermen kan iedereen je vinden en alles zien wat je doet, ook wanneer je in een besloten groep zit. Heb ik me laten vertellen. Ik zou voor dergelijke geheime pagina's een aparte Facebook maken.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
23-05-2017 20:02
Als je geheel anoniem wil blijven kan je beter een ander facebook account aanmaken
Ik hoef niet per se anoniem te blijven in die groep, wil alleen niet dat mijn vrienden zien dat ik er in reageer
Alle reacties Link kopieren
Luna_ schreef:
23-05-2017 20:03
Met de juiste zoektermen kan iedereen je vinden en alles zien wat je doet, ook wanneer je in een besloten groep zit. Heb ik me laten vertellen. Ik zou voor dergelijke geheime pagina's een aparte Facebook maken.
Ja precies
In een besloten groep zien alleen andere groepsleden de berichten.
Ik zit in twee besloten/geheime groepen, alleen andere leden van die groep kunnen zien wat ik daar post of wat ik daar op een andere post als reactie heb geplaatst.
fluffyunicorn99 schreef:
23-05-2017 20:04
Ik hoef niet per se anoniem te blijven in die groep, wil alleen niet dat mijn vrienden zien dat ik er in reageer
Denk ook aan het verschil tussen geheim en besloten. Een Vlaamse man heeft een zoekmachine ontwikkeld. Daarmee kan je zo'n beetje alles wat je doet op FB vinden. Ook als je het verwijderd denkt te hebben. Ik zou niet dingen plaatsen als je niet wilt dat je vrienden weten wat je plaatst. Zeker niet onder je eigen naam.
Alle reacties Link kopieren
Luna_ schreef:
23-05-2017 21:16
Denk ook aan het verschil tussen geheim en besloten. Een Vlaamse man heeft een zoekmachine ontwikkeld. Daarmee kan je zo'n beetje alles wat je doet op FB vinden. Ook als je het verwijderd denkt te hebben. Ik zou niet dingen plaatsen als je niet wilt dat je vrienden weten wat je plaatst. Zeker niet onder je eigen naam.
Goed advies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven