Samsung switch, wie heeft er tips

24-05-2017 19:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een redelijke digibeet maar weet inmiddels wel dat als ik binnenkort een nieuwe smartphone koop (samsung) dat er iets bestaat waarmee ik apps, bestanden en al het andere kan overzetten naar mijn nieuwe telefoon en dat zoiets samsung switch heet.
Uiteraard heb ik gegoogled op de site van Samsung maar al klikkend kwam ik erachter dat de app die je ervoor moet downloaden mijn huidige besturingssysteem niet ondersteunt (ik heb een samsung galaxy SIII mini), kijk en dan ben ik klaar....denk ik laat maar etc..

Wellicht weten jullie of ik dit ook kan laten doen bij een gsm boer o.i.d. Voor mijn part betaal ik ervoor, maakt me niet uit maar ik heb niet het geduld en het verstandelijk vermogen op dat gebied om daar uuuuuuren mee te gaan zitten kutten dus wie oh wie heeft er tips voor mij.

Alvast bedankt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Als je een nieuwe telefoon koopt zit de gehele beschrijving erbij hoe je de gegevens en apps van je oude telefoon overzet naar je nieuwe. Hij heet trouwens Smart Switch
Alle reacties Link kopieren
Google eens op Samsung kies. Dat is een programma waarmee je bestanden kan overzetten als je besturingssysteem Samsung smart switch niet ondersteund. Ik heb het ooit gebruikt en volgens mij ging het prima maar het is nu al zoveel jaar geleden dat ik het niet goed meer weet.
Wordt je nieuwe ook een Android? Tijdens de eerste keer aanzetten wordt er gevraagd of je gegevens over wilt zetten en dat kan dan door de telefoons contact met elkaar te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb apple, maar heeft Google niet ook een dienst waarmee alles wat je hebt ook in de cloud bewaard wordt? Als ik een nieuwe telefoon koop, vraagt hij mij of ik alles hetzelfde wil als mijn vorige en zet het er direct op. Kan android vast ook :)
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ja Izzy ook een samsung.
we zullen zien...en anders vraag ik het wel ff bij de gsm boer....
zoals ik al zei...ben alles behalve handig met deze materie.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven