Whatsapp

06-06-2017 00:44 21 berichten
Ik had begin april een gesprek op whatsapp met iemand, die ze nogal bot beeindigde. Gister had ik het erover met mn man en wilde hem dat gesprek laten lezen. Is heel dat gesprek verdwenen uit mn lijst! Ik verwijder zelf nooit gesprekken.
Hoe kan dit? Heeft ze mij geblokkeerd?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij kan je niet gesprekken van iemand anders telefoon verwijderen
ook als ze jou blokkeert zou het bij jou niet moeten verdwijnen
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
06-06-2017 00:58
volgens mij kan je niet gesprekken van iemand anders telefoon verwijderen
ook als ze jou blokkeert zou het bij jou niet moeten verdwijnen
Dit
Ik weet wel dat whatsapp deze mogelijkheid wil maken. Dat je berichten dan kunt verwijderen en dat dat dan ook bij degene gebeurt waar je je het naartoe hebt gestuurd. Ook dat je binnenkort verzonden berichten kunt terug halen. Bijvoorbeeld als je het naar de verkeerde persoon hebt gestuurd.
Maar die mogelijkheid is er nog niet....

Of jouw telefoon loopt heel ver vooruit en heb jij die up- date al gehad maar dat lijkt me stug.
Gebruik je een Apple apparaat? Wellicht heb je een reservekopie teruggezet? Of je hebt hem misschien per ongeluk gearchiveerd (dan staat hij helemaal boven in je whatsapp geloof ik).
Gek als iets zomaar weg is!
Alle reacties Link kopieren
Is je telefoon uitgevallen of heb je een crash gehad?
Alle reacties Link kopieren
Zij kan geen gesprekken verwijderen. Dit heb je of zelf gedaan of al je individuele gesprekken zijn verwijderd door een fout oid.
Heb je het gesprek niet opgeslagen in je backup?
Alle reacties Link kopieren
Zou van mij standaard mogen zijn, dat gesprekken verdwijnen.
Waarom moet alles wat je ooit per WA tegen iemand gezegd hebt voor de eeuwigheid bewaard worden zodat het maanden, jaren later nog eens lekker herkauwd kan worden? Je gewone klets- en telefoongesprekjes neem je toch ook niet op?
Het is niet zo verkeerd, om wat meer langzaam weg te laten zakken en tenslotte te vergeten.
.
impala schreef:
06-06-2017 19:28
Zou van mij standaard mogen zijn, dat gesprekken verdwijnen.
Waarom moet alles wat je ooit per WA tegen iemand gezegd hebt voor de eeuwigheid bewaard worden zodat het maanden, jaren later nog eens lekker herkauwd kan worden? Je gewone klets- en telefoongesprekjes neem je toch ook niet op?
Het is niet zo verkeerd, om wat meer langzaam weg te laten zakken en tenslotte te vergeten.
:facepalm: SMS'jes en msn gesprekken, van zeker 20 jaar geleden, kon je ook bewaren. En ik ben héél blij dat ik de gesprekken met mijn overleden partner nog heb. Het is niet aan jou om te bepalen wie wat kan/mag vergeten.

Ik denk dat To 'chat backup'heeft gedaan. Dan lijken de gesprekken weg maar staan ze in de backup. Gewoon even in de settings zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Invisible10 schreef:
06-06-2017 20:27
:facepalm: SMS'jes en msn gesprekken, van zeker 20 jaar geleden, kon je ook bewaren. En ik ben héél blij dat ik de gesprekken met mijn overleden partner nog heb. Het is niet aan jou om te bepalen wie wat kan/mag vergeten.

Het spijt me van je partner.
Maar euh, vind je mijn mening nou echt een facepalm waard?

En dat ik niet zou mogen bepalen wat iemand mag vergeten... Behalve dat ik me afvraag waarom je zo aanvallend doet, zou ik het wel een mooie optie vinden, als je als verstuurder van een WA kon bepalen of je bericht bewaard mag blijven. Dat recht zou je best mogen hebben, wat mij betreft.
.
lindybopophelia schreef:
06-06-2017 06:45
Ik weet wel dat whatsapp deze mogelijkheid wil maken. Dat je berichten dan kunt verwijderen en dat dat dan ook bij degene gebeurt waar je je het naartoe hebt gestuurd. Ook dat je binnenkort verzonden berichten kunt terug halen. Bijvoorbeeld als je het naar de verkeerde persoon hebt gestuurd.
Maar die mogelijkheid is er nog niet....

Of jouw telefoon loopt heel ver vooruit en heb jij die up- date al gehad maar dat lijkt me stug.
Een verzonden bericht terughalen kan toch al lang?
Alle reacties Link kopieren
Chats kunnen ook gearchiveerd worden, maar geen idee waar ze dan blijven. Ff kijken waar je backup heengezet word, is bij mij google drive.

Vanzelf verdwijnen ze niet, misschien heb je per ongeluk geswiped ofzo.

Edit: tenminste dat denk ik, misschien verdwijnen ze wel vanzelf. In elk geval kan iemand anders er niet voor zorgen dat het gesprek verdwijnt.
anoniem_247909 wijzigde dit bericht op 07-06-2017 12:34
25.48% gewijzigd
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Alle reacties Link kopieren
anky schreef:
07-06-2017 12:26
Een verzonden bericht terughalen kan toch al lang?

Bij mij niet hoor. Hangt misschien af van het platform.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
06-06-2017 20:31
Het spijt me van je partner.
Maar euh, vind je mijn mening nou echt een facepalm waard?

En dat ik niet zou mogen bepalen wat iemand mag vergeten... Behalve dat ik me afvraag waarom je zo aanvallend doet, zou ik het wel een mooie optie vinden, als je als verstuurder van een WA kon bepalen of je bericht bewaard mag blijven. Dat recht zou je best mogen hebben, wat mij betreft.
Je vraagt een mail, een brief, een cadeau of een gesprek toch ook niet terug. Je 'geeft' iets weg (je mening, een verhaal ed) in een 1 op 1 gesprek, dan is het aan de ontvanger of aan jullie gemaakte afspraken wat ermee gebeurt. Niet aan degene die het stuurt wat mij betreft.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
06-06-2017 19:28
Zou van mij standaard mogen zijn, dat gesprekken verdwijnen.
Dat zorgt weer voor andere problemen. Veel bedrijven gebruiken Whatsapp al voor communicatie. Dan is het wel zo handig dat je in je inbox hebt staan wat ze je ooit hebben toegezegd. Maar ook tussen particulieren kan je dat soort situaties hebben dat je niet wilt dat het verdwijnt (bijvoorbeeld als je via marktplaats of zo iets wilt kopen en je het een deal via WA gemaakt).
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pluisi,

Ik heb dat ook gehad, erg vervelend. Ik ben toen om me heen gaan kijken en kwam uit bij Zij kunnen whatsapp berichten uitprinten en dat heeft mij heel wat narigheid voorkomen!

Hoop dat je er ook wat aan hebt.

Groetjes,
D
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-01-2018 20:32
Reden: spam
10.27% gewijzigd
anoniem26091103 schreef:
07-06-2017 12:26
Een verzonden bericht terughalen kan toch al lang?
Klopt. Maar wel alleen binnen enkele seconden dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
08-01-2018 11:06
Klopt. Maar wel alleen binnen enkele seconden dacht ik.
Binnen 7 minuten na verzenden.
Maar de ontvanger krijgt te zien dat je iets hebt ingetrokken.

In het geval van TO (als dit na ruim een half jaar nog relevant is); is het gesprek niet gearchiveerd? Dus wel bewaard, maar niet zichtbaar?
In dat geval kun je zoeken op de naam of beginnen met een nieuw gesprek, dan komt het oude ook weer in beeld.
Alle reacties Link kopieren
Donskie schreef:
08-01-2018 11:03
Hoi Pluisi,

Ik heb dat ook gehad, erg vervelend. Ik ben toen om me heen gaan kijken en kwam uit bij Zapptales ([url]https://www.***************/[/url]). Zij kunnen whatsapp berichten uitprinten en dat heeft mij heel wat narigheid voorkomen!

Hoop dat je er ook wat aan hebt.

Groetjes,
D
.
.Dit lijkt ernstig op spam.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
08-01-2018 18:57
.
.Dit lijkt ernstig op spam.
Dat lijkt het niet. Dat is het..... een antiek topic ook nog eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven