Netflix offline kijken

21-07-2017 22:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ga volgende week op vakantie bij familie waar geen wifi is. Ik ga er best wel lang blijven en heb hiervoor een Netflix abonnement aangeschaft. Nu ben ik erachter gekomen dat je alleen offline op de smartphone en tablets kunt kijken. Weet iemand misschien een alternatieve programma's of een manier waarbij je die wel offline kunt kijken op een macbook?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ben drie weken geleden heel chagrijnig geweest toen ik erachter kwam dat het wel op smartphone en tablet kan, en niet op macbook.

Misschien kun je afleveringen/films downloaden en op externe harde schijf zetten?
Streamen vanaf je telefoon?
Dongeltje kopen?

Of via Kodi kun je geloof ik ook bewaren (exodus/elysium).
Alle reacties Link kopieren
Bij offline kijken heb je volgens mij ook nog een internetverbinding nodig om contact te maken met de netflixserver oid. Wij konden in ieder geval onze gedownloade series niet kijken zonder internet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan het, maar je moet de windows app gebruiken, en niet de browser:
http://www.pcworld.com/article/3187107/ ... ur-pc.html


Edit: never mind. Zie net dat het om een mac gaat...
Alle reacties Link kopieren
maaike_92 schreef:
22-07-2017 01:41
Bij offline kijken heb je volgens mij ook nog een internetverbinding nodig om contact te maken met de netflixserver oid. Wij konden in ieder geval onze gedownloade series niet kijken zonder internet.
Nee dat hoeft niet, als ze eenmaal gedownload zijn kan je ze via de app altijd kijken. Ik doe het altijd als ik ga vliegen en dan staat m'n telefoon in vliegtuig modus terwijl ik film / serie kijk :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Geen internetverbinding nodig. Let er wel even op dat, zodra je een film/aflevering start, die vaak nog maar een dag of 2/3 geldig is. Daarna 'verloopt' de download.

Als ik me echt verveel, kijk ik prima Netflix op mijn telefoon. Kijkt minder, maar werkt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven