Nieuwe laptop nodig, microsoft surface?

22-07-2017 16:28 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang meelezen heb ik toch maar een account aangemaakt, omdat ik helaas een nieuwe laptop nodig heb. Bij mijn huidige laptop is het beeldscherm losgegaan van de laptop, waardoor ik nu een soort laptop in twee delen heb. Reparatiekosten zouden €500,00 zijn en dat is 'ie toch echt niet meer waard. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en misschien is er hier iemand die erg enthousiast is over haar 'device' :)

Ik zoek dus een laptop die niet al te zwaar is qua gewicht, die snel is (en blijft) en waarop ik makkelijk thuis wat kan werken, maar ook kan gebruiken om films op te kijken of af en toe een spelletje te spelen. Qua prijs ben ik redelijk flexibel. Het liefste wil ik er natuurlijk zo min mogelijk aan uitgeven, maar ik weet ook dat wanneer je iets meer kwaliteit wilt, je daar ook voor moet betalen (over het algemeen).

Ik heb zelf de Microsoft Surface al gevonden (niet helemaal een laptop, maar misschien daarom wel handig?) Dus ervaringen daarmee hoor ik heel graag, want aan de Surface hangt toch wel een aardige prijskaart.. Is 'ie dat waard?

Ontzettend bedankt alvast voor het meedenken! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf erg goede ervaringen met de Surface Pro3. De prijzen van de huidige Pro (2017) inclusief toetsenbord (echt onmisbaar maar helaas niet bij de prijs inbegrepen) liggen alleen vrij hoog: je betaalt tegen de €1.100 voor het instapmodel.
Voor dat bedrag heb je wel een prachtige kleine laptop die je ook als tablet kan gebruiken en door zijn ingebouwde standaard erg geschikt voor films als je niet te ver weg gaat zitten.

Windows 10 en touch werkt redelijk, alleen is het lang niet zo geoptimaliseerd als voor Android tablets of Ipads.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven