Kan niet meer in Yahoo-account

24-07-2017 19:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige weken herkent Yahoo mijn wachtwoord niet meer. Ik kan nog wel in Yahoo op de iPhone, maar daar kan ik het wachtwoord niet wijzigen. Ik heb het wachtwoord niet gewijzigd. Weet iemand wat er gebeurd kan zijn, en vooral: hoe kan ik het oplossen?
Ik heb een tijd gehad dat ik op mn laptop niet meer in yahoo kon. Heb het gegoogled en ontdekte dat het een bekend probleem was. Dus alleen nog maar mobiel in Yahoomail.

MAAR: met nieuwe laptop werkt het weer wel. De oplossing! :grin:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties, maar helaas lukt 't op andere computers ook niet.
Heeft Yahoo geen contactmogelijkheid?

Heb je al geprobeerd op een tablet in te loggen met hetzelfde wachtwoord?
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste websites, klik ik, dat ik het wachtwoord vergeten ben. Dan wordt er gevraagd naar het e-mailadres waarmee ik mij destijds geregistreerd hebt. Als dat adres bij het systeem bekend is, wordt er een mail naar dat e-mailadres gestuurd met instructies. Meestal houdt het in dat ik een nieuw wachtwoord moet instellen; dat wachtwoord mag niet hetzelfde zijn. Daarna is het probleem opgelost.

Soms zijn er strengere veiligheidsmaatregelen en dan kan het lastig zijn; dat is vaak bij internetbankieren zo. Maar ik neem aan, dat dat bij Yahoo niet zo is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dus Yahoo contacteren, ik zit al sinds 1997 bij Yahoo, 1 keer een probleem gehad, wat snel en kundig werd opgelost door de helpdesk.
Verder nooit problemen, het is mijn main e-mail account, en dat betekend dat i er nogal afhankelijk van ben.
Het gezeur komt hoogstwaarschijnlijk omdat je de beveiligingsupdates niet op orde hebt.
Dat is wel een dingetje vandaag de dag.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zou Yahoo de enige site zijn die geen "wachtwoord vergeten" optie heeft om zoiets te herstellen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Die optie hebben ze wel, maar heb nooit een herstelmailadres of -telefoonnummer ingesteld. Mijn vriend heeft naar Yahoo getwitterd, maar kreeg geen reactie. Ik kan geen andere contactmogelijkheden vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven