Instagram

02-08-2017 23:33 8 berichten
Hoi allemaal,

Instagram, ik snap er nog geen snars van, misschien dat iemand mij een beetje op weg kan helpen? Een account heb ik, de app op mijn telefoon ook maar nu? Kan ik bijvoorbeeld foto's die op mijn computer staan ook op instagram zetten?

Alvast bedankt voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, gewoon inloggen op je instagram account
If you can dream it, you can do it.
mel.nl schreef:
02-08-2017 23:45
Ja hoor, gewoon inloggen op je instagram account
Nee dus, dat kan niet.
Alle reacties Link kopieren
Invisible10 schreef:
03-08-2017 00:09
Nee dus, dat kan niet.
Dan doe je toch echt iets niet goed.
If you can dream it, you can do it.
mel.nl schreef:
03-08-2017 00:13
Dan doe je toch echt iets niet goed.
Dan doe ik ook iets fout, ik kan wel inloggen via de pc maar niets veranderen/uploaden?
Alle reacties Link kopieren
reesy schreef:
03-08-2017 01:28
Dan doe ik ook iets fout, ik kan wel inloggen via de pc maar niets veranderen/uploaden?
Oooohhh op die manier, ik heb het net even geprobeerd en ik kan ook via de computer niet uploaden op instagram. Weet eigenlijk niet waarom dat niet zou kunnen.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
anoniem04081644 schreef:
02-08-2017 23:33
Hoi allemaal,

Instagram, ik snap er nog geen snars van, misschien dat iemand mij een beetje op weg kan helpen? Een account heb ik, de app op mijn telefoon ook maar nu? Kan ik bijvoorbeeld foto's die op mijn computer staan ook op instagram zetten?

Alvast bedankt voor alle tips!
Dat kan als die foto's op je telefoon staan via de Instagramapp.
Alle reacties Link kopieren
mel.nl schreef:
03-08-2017 11:50
Oooohhh op die manier, ik heb het net even geprobeerd en ik kan ook via de computer niet uploaden op instagram. Weet eigenlijk niet waarom dat niet zou kunnen.
Eerst kon je niet eens op de computer een account aanmaken, Instagram richt zich op mobiele platforms omdat ze anders ook zich bezig moeten houden met onderhoud en beveiliging bij uploaden op de computer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven