Audio telefoon pauzeert als scherm uitgaat

05-08-2017 19:04 10 berichten
Wat de titel zegt dus :)
Ik heb al van alles geprobeerd, zowel in de betreffende app zelf (Storytel) en de instellingen van de telefoon.

O.a. het uitschakelen van stroomintensieve apps, het uitschakelen van apps op de achtergrond, energiebesparing e.d. staat al uit. Toch pauzeert de app steeds als ik mijn scherm uitzet. Nou ja, niet áltijd. Maar dat lijkt zo'n beetje toeval te zijn.

Heeft iemand nog tips voor instellingen die ik vergeten ben?
Alle reacties Link kopieren
Welk merk telefoon; apple of androïd?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat voor telefoon? Ik heb bij die van mij, een Huawei, ergens een optie staan: apps sluiten bij vergrendeling. Misschien heb jij dat ook?
Het is een Huawei, Android dus. Ik zal eens kijken Soleil, waar vind ik die optie ergens, want het zegt me niks?

Edit: gevonden en die optie staat al uit voor storytel, dat is 'm dus ook niet :(
Alle reacties Link kopieren
Misschien de slaapstand dan maar uitzetten?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
05-08-2017 19:46
Misschien de slaapstand dan maar uitzetten?
Da's natuurlijk ook een optie, trekt m'n telefoon wel snel leeg denk ik. Maar testen kan altijd natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hier wat aan?
https://www.droidapp.nl/tips-en-tricks/ ... martphone/
ik_ben_moppie70 schreef:
05-08-2017 21:49
Heb je hier wat aan?
https://www.droidapp.nl/tips-en-tricks/ ... martphone/
Bedankt voor de tip! Ik ga het vandaag eens proberen, laat nog wel weten of het lukt :)
Valeriaansnoepje schreef:
06-08-2017 11:37
Bedankt voor de tip! Ik ga het vandaag eens proberen, laat nog wel weten of het lukt :)

En helaaaas, het is 'm ook niet :(

Ik denk dat ik toch maar contact moet opnemen met Storytel zelf. Jammer, had toch gehoopt dat er een makkelijke oplossing was.
Contact gehad met storytel, het was waarschijnlijk Messenger of Facebook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven