Volgorde datum op cd- r veranderen?

14-09-2017 09:52 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een computer kneus met een vraag; ik foto`s van een map pc op een cd-rom gebrand gisteren. Alles in map had ik op juiste datum volgorde gezet. In map op pc blijft alles ook zo in deze volgende staan maar op cd-rom staat alles door elkaar.

Krijg het ook niet voor elkaar het blijvend aan te passen op cd-rom. Iedere keer als ik cd-rom verwijder staat alles weer door elkaar.

Ik heb trouwens windows 7.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Alvast bedankt.
anoniem_346144 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:19
3.11% gewijzigd
Alleen als je een herschrijfbare cd-rom hebt kun je een cd aanpassen. Anders zal je dat niet lukken..
Alle reacties Link kopieren
ducktape schreef:
14-09-2017 10:17
Alleen als je een herschrijfbare cd-rom hebt kun je een cd aanpassen. Anders zal je dat niet lukken..
CD-RW is toch een herschrijfbare cd-rom?
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
14-09-2017 09:52
Hier een computer kneus met een vraag; ik foto`s van een map pc op een cd-rom gebrand gisteren. Alles in map had ik op juiste datum volgorde gezet. In map op pc blijft alles ook zo in deze volgende staan maar op cd-rom staat alles door elkaar.

Krijg het ook niet voor elkaar het blijvend aan te passen op cd-rom. Iedere keer als ik cd-rom verwijder staat alles weer door elkaar.

Ik heb trouwens windows 7.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Alvast bedankt.

Bestanden op een CD rom staan niet in bepaalde volgorde net zoals dat ze op je harde schijf niet op volgorde staan. Wat de volgorde bepaalt is de instelling van het programma waarmee je de bestanden bekijkt. Windows kent daarvoor het sorteren op bestandsnaam, datum van wijziging, formaat van het bestand, type bestand, etc...

Dus de vraag is, waarom sorteert hij ze niet op de juiste datum? Waarschijnlijk omdat hij ze dus op bestandsnaam sorteert (wat redelijk standaard is bij de meeste gebruikers).
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven