abonnement opzeggen?

15-09-2017 13:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten middenin een verbouwing en huren tijdelijk een woning elders, waar al tv en wifi is.
Wij hebben een alles-in-een pakket tv, vaste telefoon, televisie. Maar... daar kunnen we nu dus geen gebruik van maken.
Het is voor zo'n drie maanden. KPN kan niet tijdelijk stopzetten. Wat is wijsheid? Definitief abonnement opzeggen en na drie maanden nieuw?
We bellen nu tijdelijk mobiel dus dat is duurder. Beide houden lijkt me onzinnig.
Ik zou mijn telefoonnummer niet kwijt willen raken, da's alleen al iets om het voor aan te houden.
lila01 schreef:
15-09-2017 13:10
KPN kan niet tijdelijk stopzetten.
Tuurlijk kan het wel, maar ze willen niet
Hoezo is mobiel bellen duurder dan 3 maanden een all in abbo aanhouden?
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat de aansluitkosten bedragen voor een vaste lijn ?

Moet je voor de gein eens naar kijken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw aan laten sluiten is volgens mij veel duurder dan je huidige abonnement door te laten lopen. Kosten/baten tegen elkaar afwegen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je abo soms wel op minimaal zetten tijdelijk. Dat heb ik eens gedaan in zo'n situatie. Zat weliswaar bij Ziggo (nu niet meer lol) maar ik zou ze gewoon eens opbellen en vragen naar de mogelijkheden. Dat heb ik toen ook gedaan en ik moest toen nog iets van 20 euro per maand betalen ofzo, en ze boden me toen een tegoed van 60 euro aan (zodat ik die drie maanden dus eigenlijk gewoon kosteloos kon overbruggen).

Nee heb je, ja kun je krijgen :idee:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Kan je wel opzeggen? Dus geen abonnement waar je langer aan vast zit?
Als het kan, heb je altijd een maand opzegtermijn. Als die maand voorbij is, ga je al bijna weer terugverhuizen. Zou mij de moeite niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon klagen hierover, dan kan er ineens veel.

Tele2 kon dit ook niet. Totdat ik de boel op zei.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
15-09-2017 13:23
Hoezo is mobiel bellen duurder dan 3 maanden een all in abbo aanhouden?
Nee, heb nu beide en kan vaste niet gebruiken, terwijl abo doorloopt.
lila01 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 19:08
9.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
15-09-2017 14:17
Je kunt je abo soms wel op minimaal zetten tijdelijk. Dat heb ik eens gedaan in zo'n situatie. Zat weliswaar bij Ziggo (nu niet meer lol) maar ik zou ze gewoon eens opbellen en vragen naar de mogelijkheden. Dat heb ik toen ook gedaan en ik moest toen nog iets van 20 euro per maand betalen ofzo, en ze boden me toen een tegoed van 60 euro aan (zodat ik die drie maanden dus eigenlijk gewoon kosteloos kon overbruggen).

Nee heb je, ja kun je krijgen :idee:
Goeie tip. Ga ik proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven