3 afstandsbedieningen om tv te kijken, wie helpt?

17-09-2017 17:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ab om de TV aan te zetten. Die leg ik dan weg en dan pak ik de ab van het ziggo kastje om die aan te zetten en daar zap ik dan mee langs de TV zenders.

En sinds kort heeft man een Sonos playbar aangesloten op de TV en nu moet ik het geluid bedienen met mijn telefoon.

Echt, ik word gek. Op mijn vorige telefoon had ik een app waarmee ik in 1x de TV en het ziggo kastje bediende (en toen hadden we die playbar nog niet). Maar die app doet het niet op mijn nieuwe telefoon (Samsung S7 edge).

Wie heeft er tips om gewoon weer met 1 ab alles te bedienen? Ik heb een Philips smart tv van 6 maanden oud, het ziggo kastje is echt jaren oud.
mijn ziggo horizon box heeft een ab waarmee ik de tv ook aan/uit kan zetten bedienen.
Ok. Hier KPN met één ab waar je alles mee kunt bedienen. Ook de tv dus. Ik vind het ideaal. Het is hartstikke makkelijk en overzichtelijk.
Hier een Pioneer tv van ong 8 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een universele afstandsbediening. Harmony staat erop.
Ik heb bij mijn kastje (XS4all) gewoon een afstandsbediening gekregen die ik zowel voor de tv als voor het kastje kan gebruiken.
dolfje schreef:
17-09-2017 18:08
Wij hebben een universele afstandsbediening. Harmony staat erop.
deze inderdaad, werkt prima !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 3 afstandsbedieningen XD hahaha
Ik kan met de ab van de ziggohorizonbox de tv aanzetten, zappen en het geluid van de sonos beheren.
Logitech Harmony, ik heb al jaren zo'n ding. Het instellen is niet heel eenvoudig, maar als je het voor elkaar hebt, is het heerlijk. Ik heb een la met afstandsbedieningen, moet er niet aan denken dat ik die allemaal nodig heb voor het een of ander.
Alle reacties Link kopieren
Elifantje schreef:
17-09-2017 18:43
Ik kan met de ab van de ziggohorizonbox de tv aanzetten, zappen en het geluid van de sonos beheren.
Oh, dat klinkt goed. Ik moet dus een nieuw Ziggo kastje. Ik ga ze meteen bellen morgen. Was het veel gedoe om de Sonos in te stellen op die ab?
Voor mij geen gedoe. Misschien voor mijn man wel :-D , die heeft het geregeld. Ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet.
Als je toch Ziggo belt, kun je het ze vragen of je geluid op die ab kan. Misschien weten zij het ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook nog wel een idee. Heb nu een heel mooi klein kastje van Ziggo. Staat nog UPC op. Dat nieuwe kastje is wel echt heel groot heb ik bij vrienden gezien.
Ja klopt, maar je kan er mee opnemen, op pauze zetten en terugkijken. Dus dat zijn misschien ook meer functies dan je nu hebt? Ik vind het wel heel handig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier Logitech Harmony. (Mijn derde, want als je ze als enige gebruikt slijt die ene natuurlijk harder dan al die losse)

Instellen via USB aan de computer, niet super-eenvoudig, maar goed te doen.
Daarna een genot, hier in huis vervangt 1 Harmony 8 afstandsbedieningen, alles aan of uit zetten is een kwestie van 1 knop drukken, de Harmony doet verder alles zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven