Lexa verwijderen

22-09-2017 08:43 13 berichten
Dag,

Weet iemand misschien hoe ik mijn account bij Lexa kan verwijderen? Het lijkt wel onmogelijk om er vanaf te komen.

Bedankt alvast!
Is je Google stuk?

HOE KAN IK MIJN PROFIEL VERWIJDEREN?

Ga naar de rubriek "Mijn instellingen en membership" en verwijder je profiel via de link onderaan de pagina "Klik hier om mijn profiel op te schorten of te verwijderen". Bevestig je verzoek
door te klikken op "Klik hier om je account en alle gegevens definitief te verwijderen".

Alle gegevens met betrekking tot je profiel worden binnen 24 uur definitief verwijderd. Kies voor het stopzetten van je profiel als je al je gegevens op elk moment wilt kunnen terughalen en je
profiel wilt behouden.

Let op: indien je een Full Membership hebt dien je dit eerst stop te zetten. Dit kun je ook doen onder “Mijn instellingen en membership”.
Alle reacties Link kopieren
Kun je daarvoor niet beter Lexa contacten?
Mijn Google is niet stuk. Er staat alleen opschorten, niet opheffen. Ik ben er al uren mee naar op zoek geweest. Ik hoopte op een aardigere reactie.

Lexa contacten lukt ook niet want hij loopt steeds vast als ik op contact klik.

Het lijkt erop dat ze er alles aan doen om me tegen te houden om het account op te heffen.
Ik vond wel dit: https://www.datingwebsites.nl/reviews/l ... sbaan.php😩
Alle reacties Link kopieren
Lexa kom je bijna niet meer vanaf.

Pas nadat ik een mail had gestuurd waarin ik melde dat het mijn wettelijk recht is om al mijn webcontent en online persoonlijke gegevens te (laten) verwijderen Is er iemand zo goed geweest om mijn gegevens te verwijderen.

Duidelijk is dat ik ook nooit meer iets met Lexa of partners te maken wil hebben.
Niet geschoten is altijd mis
Bedankt voor je reactie!

Ik hoop dat ik er inmiddels vanaf ben. Op mijn mobiel kon het niet maar de computer zo te zien wel. Heel gebruikers onvriendelijk.
.
anoniem_355457 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 18:12
99.16% gewijzigd
Bitje93 schreef:
22-09-2017 14:45
Lexa kom je bijna niet meer vanaf.

Onzin. Mensen lezen en kijken gewoon niet goed. Daar waar je kunt klikken op: 'dit profiel opschorten', scroll je gewoon wat naar beneden. Dan staat daar iets van: wil je je profiel definitief verwijderen? Klik dan hier.

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Verhip schreef:
27-09-2017 19:45
Onzin. Mensen lezen en kijken gewoon niet goed. Daar waar je kunt klikken op: 'dit profiel opschorten', scroll je gewoon wat naar beneden. Dan staat daar iets van: wil je je profiel definitief verwijderen? Klik dan hier.

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Precies!
1. Ik lees niet
2. Ik kijk niet
3. Ik schreeuw dat het niet lukt.
Als je 1 en 2 verbetert, heb je bijna geen 3 meer.
.
anoniem_355457 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 18:12
99.62% gewijzigd
Wederom, onzin. Zo eenvoudig is het wel degelijk. Dat veel mensen niet de moeite nemen om even iets verder te kijken dan hun neus lang is, voor ze gaan roeptoeteren over oplichting e.d. is een ander verhaal.

Met logisch nadenken en even iets verder kijken dan je neus lang is, kun je praktisch overal gewoon de verwijderfunctie makkelijk vinden. Oók bij Facebook.
Op een tablet of telefoon was het onmogelijk.Op een laptop kon het inderdaad wel, maar dat wist ik toen niet. Ik vind het jammer dat er gelijk van die geïrriteerde reacties komen op een vraag.
Alle reacties Link kopieren
Een tatoo verwijderen is beduidend eenvoudiger dan Lexa verwijderen.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven