smartphone scherm protector problemen

22-09-2017 21:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een 'screen protector' gekocht bij een telefoon winkel en het is zo'n ding dat over je scherm heengaat (van plastic) om het te beschermen. Ik heb hem aangeschaft voor mijn Samsung Galaxy S6 Edge en ik heb problemen met typen. Als ik iets wil doen moet ik heel hard tikken op het scherm om het voor elkaar te krijgen. Blijft dit? duurt het even voor het weer terug bij normaal is? Is er een andere manier om dit te fiksen, want het is heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet normaal dat je nu harder moet typen. Ik heb altijd hele goedkope schermpjes op mijn telefoon en qua typen maakt het niets uit.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook nog nooit gehad en al meerdere beschermers gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 weken geleden een nieuwe telefoon gekocht en daar een screenprotector bij.
Deze werd door de winkel aangebracht en moest 48 uur "uitharden"
Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens gehad dat er nog een tweede laag overheen zat die er nog af moest. Was alleen bedoeld voor het aanbrengen...
Alle reacties Link kopieren
Is het er een van gehard glas? Ik heb nl. hetzelfde met mijn S7. Gisteren een screenprotector voor gekocht en ik ging niet meer voor- of achteruit?
Hiervoor op mijn S5 heb ik er een gehad (kunststof, mat) en die heeft zonder enig probleem 2 jaar goed gefunctioneerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven