Vraag aan Telegram gebruikers

09-10-2017 10:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,

Sinds een aantal weken gebruik ik telegram en tot nu toe bevalt het prima. Wat ik alleen nog niet snap is, als iemand mij blokkeert kan ik dan nog zijn profielfoto en 'laatst gezien' zien? Op whatsapp kan je niets meer zien als je geblokkeerd bent, dan valt alles weg maar hoe zit het met telegram?

Alvast bedankt voor de antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Echt niemand die het weet? :-o
Oh, telegram is een app? Geen idee. Ik was al helemaal verbaasd dat iemand nog telegrammen gebruikt, die zijn al lang afgeschaft dach ik zo.
Telegram heeft veel gemeen met Whatsapp, behalve dan het feit dat Whatsapp zo'n 25 keer per minuut een connectie probeert te maken met derden om je persoonlijke data door te sluizen.
Anyway het zal wat dit betreft wel hetzelfde zijn. Ik ben door niemand geblokkeerd maar heb wel mensen meegemaakt die hun account hebben opgeheven.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een synchronisatie issue. Als je vervolgens op die persoon klikt zie je dat de foto verdwijnt en er 'laatst gezien: lang geleden' komt te staan.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Magister schreef:
09-10-2017 17:10
Telegram heeft veel gemeen met Whatsapp, behalve dan het feit dat Whatsapp zo'n 25 keer per minuut een connectie probeert te maken met derden om je persoonlijke data door te sluizen.
En dat is gewoon onzin. Heb je daar een bron voor?
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen! Ik snap er nog steeds helemaal niets van, dus ben er maar gewoon mee gestopt. Ik blijf gewoon de gouwe ouwe whatsapp gebruiken. Nogmaals bedankt voor alle antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes schreef:
09-10-2017 17:01
Oh, telegram is een app? Geen idee. Ik was al helemaal verbaasd dat iemand nog telegrammen gebruikt, die zijn al lang afgeschaft dach ik zo.
Hier nog één. "Zijn de Daltons weer ontsnapt?" is het eerste waar ik aan dacht.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven