Digi
alle pijlers
Een goede provider gezocht
vrijdag 13 oktober 2017 11:44
Ik heb al langere tijd tv, internet en telefoon van ONLINE maar ben helemaal niet tevreden. Regelmatig geen tv, geen telefoon (toppunt was bijna 4 weken geen telefoon omdat er 'iets' was omgezet en bij mij was het niet goed gegaan waar ze na ruim 3 weken achter kwamen)
Regelmatig alle stekkers eruit, dan er weer in, de modem loskoppelen, een klantenservice die op zich hartstikke vriendelijk is maar na 30 verloren belminuten op mijn smartphone baal ik best wel.
Te vaak moet ik de modem resetten. Ik heb vorig jaar een nieuwe modem gekregen maar ook deze moet ik regelmatig resetten.
Vandaag een brief ontvangen dat ik joepiedepoepie binnenkort kan kijken naar Fox Sports Eredivisie en andere extra services. Abonnement gaat € 4,50 meer kosten. Aangezien ik never nooit sport kijk, zit ik hier niet op te wachten en zie ook niet in waarom ik hiervoor zou gaan betalen.
Van ONLINE wil ik af en dat kan ik deze maand doen want abonnement loopt tot 1 november, een dezer dagen verwacht ik wel weer een telefoontje of ik mijn abonnement wil verlengen.
Ik ben op zoek naar een goede provider. Wie oh wie is tevreden met de provider, geen tot weinig storingen, normaal internet (heb nu 30 MB).
Regelmatig alle stekkers eruit, dan er weer in, de modem loskoppelen, een klantenservice die op zich hartstikke vriendelijk is maar na 30 verloren belminuten op mijn smartphone baal ik best wel.
Te vaak moet ik de modem resetten. Ik heb vorig jaar een nieuwe modem gekregen maar ook deze moet ik regelmatig resetten.
Vandaag een brief ontvangen dat ik joepiedepoepie binnenkort kan kijken naar Fox Sports Eredivisie en andere extra services. Abonnement gaat € 4,50 meer kosten. Aangezien ik never nooit sport kijk, zit ik hier niet op te wachten en zie ook niet in waarom ik hiervoor zou gaan betalen.
Van ONLINE wil ik af en dat kan ik deze maand doen want abonnement loopt tot 1 november, een dezer dagen verwacht ik wel weer een telefoontje of ik mijn abonnement wil verlengen.
Ik ben op zoek naar een goede provider. Wie oh wie is tevreden met de provider, geen tot weinig storingen, normaal internet (heb nu 30 MB).
vrijdag 13 oktober 2017 12:57
vrijdag 13 oktober 2017 12:59
Het belangrijkste is te weten of het apparatuur gerelateerd is of lijntechnisch..is je probleem lijntechnisch lost vaak een andere provider niet veel op.
In het geval een verbinding via de koperlijntjes is namelijk KPN de lijnnetbeheerder ..en worden veel klachten namelijk bij KPN neergelegt.
Is het apparatuurtechnisch dan kun je in mijn optiek het beste kiezen voor XS4all KPN of Telfort...
In het geval een verbinding via de koperlijntjes is namelijk KPN de lijnnetbeheerder ..en worden veel klachten namelijk bij KPN neergelegt.
Is het apparatuurtechnisch dan kun je in mijn optiek het beste kiezen voor XS4all KPN of Telfort...
vrijdag 13 oktober 2017 13:00
vrijdag 13 oktober 2017 14:27
nerdopviva schreef: ↑13-10-2017 13:11Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Ziggo. Maar inderdaad, ik durf dat vaak bijna niet te zeggen
Gewoon zeggen hoor. Boeiend wat de rest vind.
vrijdag 13 oktober 2017 20:54
Dank jullie voor de reacties.
Poppetje bij mij valt ook regelmatig het geluid weg. Niet lang (10 sec ofzo) maar soms wel een paar keer per uur.
Over Ziggo hoor ik ook heel veel klachten, ligt misschien aan de regio.
De andere Tekort en XS 4 en KPN ga ik eens naar kijken wat de prijzen zijn en hoe en wat met de installatie. Ik heb ook nog een 2e tv en moet dus ook een andere kaart erbij.
Poppetje bij mij valt ook regelmatig het geluid weg. Niet lang (10 sec ofzo) maar soms wel een paar keer per uur.
Over Ziggo hoor ik ook heel veel klachten, ligt misschien aan de regio.
De andere Tekort en XS 4 en KPN ga ik eens naar kijken wat de prijzen zijn en hoe en wat met de installatie. Ik heb ook nog een 2e tv en moet dus ook een andere kaart erbij.
zondag 15 oktober 2017 16:54
Ik moet binnen 2 weken overstappen. Nog geen idee welke provider nog. Ik ga nu wat aanbieders vergelijken maar mocht je een suggestie of leuke aanbieding hebben gevonden, dan hoor ik het graag.
zondag 15 oktober 2017 16:59
Ik heb 3 modems versleten in 4 of 5 jaar, allemaal verouderd volgens online...yourlocalhero schreef: ↑13-10-2017 12:59Het belangrijkste is te weten of het apparatuur gerelateerd is of lijntechnisch..is je probleem lijntechnisch lost vaak een andere provider niet veel op.
In het geval een verbinding via de koperlijntjes is namelijk KPN de lijnnetbeheerder ..en worden veel klachten namelijk bij KPN neergelegt.
Is het apparatuurtechnisch dan kun je in mijn optiek het beste kiezen voor XS4all KPN of Telfort...
Ik ga dan uit van apparatuurtechnisch.
zondag 15 oktober 2017 17:14
Als je niets doet, loopt je abonnement gewoon door. Maar dan met een opzegtermijn van 1 maand. Als je verlengt, krijg je waarschijnlijk (hopelijk) een of ander kadootje in de vorm van wat korting of een of andere zender oid, maar dan zit je weer een jaar aan ze vast, want dat is de tegenprestatie.
Zorg dus dat je niet "verlengt", maar kijk rustig waarheen je over wilt stappen, en zeg dan op met een maand opzegtermijn. (of laat dat door de nieuwe provider regelen.)