Een goede provider gezocht

13-10-2017 11:44 36 berichten
Ik heb al langere tijd tv, internet en telefoon van ONLINE maar ben helemaal niet tevreden. Regelmatig geen tv, geen telefoon (toppunt was bijna 4 weken geen telefoon omdat er 'iets' was omgezet en bij mij was het niet goed gegaan waar ze na ruim 3 weken achter kwamen)

Regelmatig alle stekkers eruit, dan er weer in, de modem loskoppelen, een klantenservice die op zich hartstikke vriendelijk is maar na 30 verloren belminuten op mijn smartphone baal ik best wel.

Te vaak moet ik de modem resetten. Ik heb vorig jaar een nieuwe modem gekregen maar ook deze moet ik regelmatig resetten.

Vandaag een brief ontvangen dat ik joepiedepoepie binnenkort kan kijken naar Fox Sports Eredivisie en andere extra services. Abonnement gaat € 4,50 meer kosten. Aangezien ik never nooit sport kijk, zit ik hier niet op te wachten en zie ook niet in waarom ik hiervoor zou gaan betalen.

Van ONLINE wil ik af en dat kan ik deze maand doen want abonnement loopt tot 1 november, een dezer dagen verwacht ik wel weer een telefoontje of ik mijn abonnement wil verlengen.


Ik ben op zoek naar een goede provider. Wie oh wie is tevreden met de provider, geen tot weinig storingen, normaal internet (heb nu 30 MB).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb KPN, dat gaat goed.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Pfffff bij mij precies dezelfde ervaring met Online.nl. Mijn contract loopt af en ik ga ook op zoek naar iets anders. Wat een drama is dat hoor. Slecht internet, flikkerend tv beeld. Ben dit zooo zat. Ik lees mee.
It's 5 o'clock somewhere
Xs4all.nl, inmiddels zo'n 20 jaar, ik stap niet over, ik ben hier tevreden mee.
Geen storingen, ook bij vragen direct geholpen .
Alle reacties Link kopieren
josske schreef:
13-10-2017 12:22
Xs4all.nl, inmiddels zo'n 20 jaar, ik stap niet over, ik ben hier tevreden mee.
Geen storingen, ook bij vragen direct geholpen .
Dat heb ik met Ziggo maar als je de publieke opinie mag geloven is Ziggo de slechtste provider ooit.
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste is te weten of het apparatuur gerelateerd is of lijntechnisch..is je probleem lijntechnisch lost vaak een andere provider niet veel op.

In het geval een verbinding via de koperlijntjes is namelijk KPN de lijnnetbeheerder ..en worden veel klachten namelijk bij KPN neergelegt.

Is het apparatuurtechnisch dan kun je in mijn optiek het beste kiezen voor XS4all KPN of Telfort...
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
13-10-2017 12:57
Dat heb ik met Ziggo maar als je de publieke opinie mag geloven is Ziggo de slechtste provider ooit.

Oh nee te boeken staat ONLINE (of wel offline)

Ziggo komt in de media slechter over omdat ze een groter klantbestand hebben.
Zonder enige twijfel raad ik je Afbeelding aan.
Ik heb een paar jaar KPN gehad en dat was goed. Ik heb nu Telfort, een dochteronderneming van KPN en dat is ook goed, alleen een heel stuk goedkoper.

Ik heb in al die jaren nog nooit echt problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
XS4ALL.

Niet de goedkoopste maar hier n o o i t storingen en een goede helpdesk in het geval je het nodig hebt.
granny71 schreef:
13-10-2017 12:57
Dat heb ik met Ziggo maar als je de publieke opinie mag geloven is Ziggo de slechtste provider ooit.

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Ziggo. Maar inderdaad, ik durf dat vaak bijna niet te zeggen :|
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zit bij Ziggo. En heb geen klachten.
Als er eens wat is dan bel ik en wordt ik goed geholpen.

Maar je moet in ieder geval weg bij online.
XS4ALL hoor ik ook goede berichten van.
Maar daar heb ik persoonlijk geen ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
13-10-2017 13:11
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Ziggo. Maar inderdaad, ik durf dat vaak bijna niet te zeggen :|

Gewoon zeggen hoor. Boeiend wat de rest vind.
Alle reacties Link kopieren
Telfort. Goed en voordelig, gebruikt het KPN netwerk.

Ziggo kan ik alleen maar heel sterk afraden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Telfort of KPN.
Wat je ook doet, géén Tele2. Eén groot drama met een waardeloze klantenservice die geen afspraak nakomt.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
13-10-2017 15:10
Telfort. Goed en voordelig, gebruikt het KPN netwerk.

Ziggo kan ik alleen maar heel sterk afraden.

Telfort is zelfs een dochteronderneming en gebruikt dezelfde apparatuur.
Dank jullie voor de reacties.

Poppetje bij mij valt ook regelmatig het geluid weg. Niet lang (10 sec ofzo) maar soms wel een paar keer per uur.

Over Ziggo hoor ik ook heel veel klachten, ligt misschien aan de regio.

De andere Tekort en XS 4 en KPN ga ik eens naar kijken wat de prijzen zijn en hoe en wat met de installatie. Ik heb ook nog een 2e tv en moet dus ook een andere kaart erbij.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook het rampen plan van Online, dus ik lees mee, ik mag ook binnenkort eindelijk overstappen.
MEFunny schreef:
14-10-2017 09:41
Hier ook het rampen plan van Online, dus ik lees mee, ik mag ook binnenkort eindelijk overstappen.

Ik moet binnen 2 weken overstappen. Nog geen idee welke provider nog. Ik ga nu wat aanbieders vergelijken maar mocht je een suggestie of leuke aanbieding hebben gevonden, dan hoor ik het graag.
Heb je de maand opzegtermijn in acht genomen?
yourlocalhero schreef:
13-10-2017 12:59
Het belangrijkste is te weten of het apparatuur gerelateerd is of lijntechnisch..is je probleem lijntechnisch lost vaak een andere provider niet veel op.

In het geval een verbinding via de koperlijntjes is namelijk KPN de lijnnetbeheerder ..en worden veel klachten namelijk bij KPN neergelegt.

Is het apparatuurtechnisch dan kun je in mijn optiek het beste kiezen voor XS4all KPN of Telfort...
Ik heb 3 modems versleten in 4 of 5 jaar, allemaal verouderd volgens online...

Ik ga dan uit van apparatuurtechnisch.
Cateautje schreef:
15-10-2017 16:57
Heb je de maand opzegtermijn in acht genomen?
Meestal word ik gebeld een maand van te voren. Nu idd niet. Maar omdat ze nu een wijziging in het abonnement hebben doorgevoerd mag ik sowieso opzeggen.
Dat moet altijd een maand van tevoren hoor, dus als je aan het einde van de maand opzegt, dan zit je er nog een maand aan vast.
Alle reacties Link kopieren
Romy2017 schreef:
13-10-2017 11:44

Van ONLINE wil ik af en dat kan ik deze maand doen want abonnement loopt tot 1 november, een dezer dagen verwacht ik wel weer een telefoontje of ik mijn abonnement wil verlengen.
Als je niets doet, loopt je abonnement gewoon door. Maar dan met een opzegtermijn van 1 maand. Als je verlengt, krijg je waarschijnlijk (hopelijk) een of ander kadootje in de vorm van wat korting of een of andere zender oid, maar dan zit je weer een jaar aan ze vast, want dat is de tegenprestatie.

Zorg dus dat je niet "verlengt", maar kijk rustig waarheen je over wilt stappen, en zeg dan op met een maand opzegtermijn. (of laat dat door de nieuwe provider regelen.)
XS4all vind ik nogal prijzig.

Na vergelijkingssite kom ik uit bij Telfort. Qua kosten scheelt het niet veel met online.

Ik zit alleen met een 2e tv. Ik heb ooit een kaart gekocht bij online (eenmalige kosten dus) maar wat ik begrijp is dat Telfort € 5, per maand vraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven