Firefox-probleem

14-10-2017 15:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net voerde Firefox een update uit op mijn pc en vervolgens kan ik er niet meer mee werken. Als ik boven in de balk een site uit de geschiedenis aanklik, is die na enter direct verdwenen. Zoek ik via de google-balk, dan verdwijnt ook direct de zoekterm weer na enter. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Ik heb Firefox al volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de pc opnieuw opgestart, maar ook dat levert niks op.
Well behaved women rarely make history.
Firefox heeft veel kuren de laatste tijd. Ik ben overgestapt op Opera, veel beter, veel sneller en verbruikt veel minder en je kan alles meenemen dat je in Firefox hebt opgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Wat Cateautje zegt. Ik ben lang trouw gebleven aan Firefox maar na een tijdje was toch de maat vol. Met Opera heb ik nooit problemen en ook daar kun je veel fijne addons downloaden voor je privacy of adblockers etc.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag overstappen van FF naar Chrome, maar weet iemand hoe ik mijn favorieten mee kan nemen?
Ik heb bij FF steeds dat mijn pagina steeds korte periodes bevriest en ik bijv. niet verder kan scrollen.
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
14-10-2017 18:08
Ik wil graag overstappen van FF naar Chrome, maar weet iemand hoe ik mijn favorieten mee kan nemen?
Ik heb bij FF steeds dat mijn pagina steeds korte periodes bevriest en ik bijv. niet verder kan scrollen.
Bij mij vroeg Opera bij de installatie of ik mijn oude favorieten/bladwijzers wilde importeren. Dus als het goed is wijst dat zich vanzelf een beetje. Sowieso zou ik niet FF verwijderen voordat je Opera helemaal goed geïnstalleerd hebt. Sterker nog, ik zou hem laten staan. Want het kan geen kwaad om twee browsers te hebben voor het geval dat ééntje kuren krijgt.

EDIT: Oeps sorry ik zag dat je Chrome had geschreven. Nou, hopelijk geeft Chrome ook bij installatie al aan of je je favorieten wilt meenemen haha.
anoniem_354026 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 18:30
10.79% gewijzigd
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Ik heb een tijdje Chrome gehad en het is nog erger dan firefox. Ik adviseer je over te stappen op |Opera, nooit geen gedoe, nooit vastlopen en er zit een ingebouwde adblocker in en je kan alles meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat dit veroorzaakt wordt door een add-on die niet meer bij de nieuwe versie past. Probeer eerst alle add-ons te updaten als dit mogelijk is.

Start anders Firefox in de safe-mode: Help -> Start with Add-ons Disabled. Als je dit aanklikt dan gaat hij herstarten zonder de add-ons te starten. Als hij het daarna gewoon doet dan ligt het vermoedelijk aan de add-ons. Tools -> Add-ons. Je schakelt de boosdoener uit en dat zal het probleem moeten verhelpen. Succes.:)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
14-10-2017 21:26
Grote kans dat dit veroorzaakt wordt door een add-on die niet meer bij de nieuwe versie past. Probeer eerst alle add-ons te updaten als dit mogelijk is.

Start anders Firefox in de safe-mode: Help -> Start with Add-ons Disabled. Als je dit aanklikt dan gaat hij herstarten zonder de add-ons te starten. Als hij het daarna gewoon doet dan ligt het vermoedelijk aan de add-ons. Tools -> Add-ons. Je schakelt de boosdoener uit en dat zal het probleem moeten verhelpen. Succes.:)
Deze tip klinkt heel goed. Morgenochtend proberen. 't Rare is dat alle browsers behalve Internet Explorer dit probleem nu blijken te hebben. Wierd. Ook Opera, die ik net heb gedownload.
Well behaved women rarely make history.
Ik heb een oude versie van FF geïnstalleerd en automatische updates uitgeschakeld tot dit probleem is opgelost. Kan niet zonder m'n "rode katjes-thema" in FF.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heel erg bedankt voor de tips. Ik heb ze allemaal geprobeerd helaas zonder enig resultaat. Daarna mijn favoriete antivirusprogramma Housecall geprobeerd te starten... lukte niet. Systeem naar een eerder moment proberen te zetten... Kon ook niet. Conclusie: waarschijnlijk een virus dat van alles blokkeert. Ben nu alle belangrijke bestanden naar een externe harde schijf aan het kopiëren en vervolgens ga ik Windows er opnieuw op laten zetten. So be it...
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven