Ik zie geen ava's meer...

07-11-2017 11:05 17 berichten
Titel zegt t al...viva laat mij geen ava's meer zien en dat is rite irritant in de topics die ik volg.
Hoe kan dit?
Alle reacties Link kopieren
Helpt het legen van je cache niet?
Internagelaktisch
KyloRen schreef:
07-11-2017 11:11
Da’s een bug waar ze niets aan doen.
nee!
Nog een minpunt na de nieuwe site...dat ik elke keer op pagina 6-10-16 etc kom ipv op pagina 1 vind ik al een ramp!!
Tijd om over te stappen Flair?
Maaique schreef:
07-11-2017 11:13
Helpt het legen van je cache niet?
Is al leeg....
Alle reacties Link kopieren
Misschien even opnieuw inloggen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik heb dit ook, en het verandert niet na opnieuw inloggen. Plaatjes kan ik ook niet zien. Dacht zelf dat het kwam doordat ik de cookie instelling (van Viva zelf) op de aangepaste stand heb gezet. Daarna was de reclame ook weg.
Maar ik weet het niet zeker, want heb tot nu toe geen cookie accepteer verzoek meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
07-11-2017 11:52
Ik heb dit ook, en het verandert niet na opnieuw inloggen. Plaatjes kan ik ook niet zien. Dacht zelf dat het kwam doordat ik de cookie instelling (van Viva zelf) op de aangepaste stand heb gezet. Daarna was de reclame ook weg.
Maar ik weet het niet zeker, want heb tot nu toe geen cookie accepteer verzoek meer gezien.

Hoe heb je dat gedaan, met dat cookie accepteer verzoek?

Ik heb het nog steeds op mijn telefoon.
Op mijn Ipad heb ik mijn cookie instellingen uitstaan. Maar toch heb ik daar ook een cookie verzoek.
Sterker nog. Op mijn ipad is het cookie verzoek een half scherm groot! :cry:
Ik heb geen idee Phoebe. Weet alleen dat ik 1 keer op aangepaste instellingen heb geklikt, de niet verplichte vinkjes heb uitgezet, op accepteren geklikt. Toen was de reclame weg en alle plaatjes ook.
Ik forum nooit mobiel, alleen op laptop. Maar die is al een paar keer helemaal uit geweest en heb nog steeds het cookie ding niet terug gezien. Ook na opnieuw inloggen niet. Wel ga ik steeds het forum op via de geschiedenis van de browser. Dus misschien ligt het daaraan, dat ie gewoon de instellingen onthoudt
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
07-11-2017 12:44
Ik heb geen idee Phoebe. Weet alleen dat ik 1 keer op aangepaste instellingen heb geklikt, de niet verplichte vinkjes heb uitgezet, op accepteren geklikt. Toen was de reclame weg en alle plaatjes ook.
Ik forum nooit mobiel, alleen op laptop. Maar die is al een paar keer helemaal uit geweest en heb nog steeds het cookie ding niet terug gezien. Ook na opnieuw inloggen niet. Wel ga ik steeds het forum op via de geschiedenis van de browser. Dus misschien ligt het daaraan, dat ie gewoon de instellingen onthoudt

Nou, ik heb het definitieve antwoord, Nuca.
Ik heb je eerste punt gedaan. (Alle vinkjes weggehaald, behalve de verplichte)
En nou is mijn balk weg. :cheer2:

Vanavond thuis nog even op mijn ipad.
Hopen dat het daar ook lukt.
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn voor de ogen. ;-D
"There's no genius free from a tincture of madness." - Seneca
Phoebe: :high5:
Naja...ik had eerder deze vraag moeten posten, heb ineens weer ava's in beeld na een week geen ava's :sarcastic:

Oké...voor mij mag er dan nu een slotje op :facepalm:

Vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Javascript moet wel ingeschakeld zijn voor de plaatjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
:applause:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
En nu doet ie t weer niet... :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik al...
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
GirlPowerrrrr-2 schreef:
07-11-2017 11:19
Nog een minpunt na de nieuwe site...dat ik elke keer op pagina 6-10-16 etc kom ipv op pagina 1 vind ik al een ramp!!
Ik heb hetzelfde probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven