Xbox one of PS4

12-11-2017 08:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja....Ik heb werkelijk geen idee. Onze oudste jongens ontgroeien een beetje de Wii. Nog steeds wel leuk, maar ze zouden best heel graag een stapje hoger willen. Ze willen daar zelf aan meebetalen en dat vind ik prima. Sint komt eraan en die geeft geen spelcomputers, maar kan zijn cadeautjes wel een beetje aanpassen. Nu hebben we ook nog twee jongere kinderen, waaronder een peuter. Dus die Wii blijft wel staan.

Maar goed, alle reviews ten spijt, ik kom er niet uit. Waarom zou je voor een Xbox kiezen of waarom voor een PS4?

En hebben deze spelcomputers ook genoeg spelletjes voor wat jongere kinderen of is het enkel 18+ bij wijze van spreken?
Alle reacties Link kopieren
PS4 vanwege de mogelijkheid om die VR-bril erbij te kunnen kopen.
Wel heel duur.
Ik heb allerlei demonstraties gezien van de PS4 en onvoorstelbaar mooi!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft een ps4 bij elkaar gespaard en is er superblij mee! Maarrrr, toen ging hij naar de middelbare en blijkt dat heel veel klasgenoten een x-box hebben. Nu baalt hij, want zij spelen online spelletjes en hij kan niet meedoen. Hij is nu driftig aan het sparen voor een x-box.
Alle reacties Link kopieren
De oudste zit al op de middelbare school, ik zal eens vragen. Dat is een goede, nooit over nagedacht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het inderdaad afhangt van wat vrienden spelen. Veel titels komen voor beide consoles uit, maar je kan niet met je vrienden samen spelen als zij een PS4 hebben en jij een XBOne.
Alle reacties Link kopieren
Xbox X. De nieuwste.
Uiltje66 schreef:
13-11-2017 09:12
Mijn ervaring is dat het inderdaad afhangt van wat vrienden spelen. Veel titels komen voor beide consoles uit, maar je kan niet met je vrienden samen spelen als zij een PS4 hebben en jij een XBOne.
Dit inderdaad.
Eventueel kijken naar exclusives, hoewel ik beide leuke vind hebben en het er niet super veel zijn. Zo heeft Playstation The Last of Us (wel 18+), die ik steengoed vind, maar Xbox heeft Halo en dat is toch ook wel heel leuk.
Hier sinds een week de PS4 in huis (en al jaren de WII U)
Jongens hebben gekozen voor de PS4 omdat ze graag online met vriendjes wilden spelen en hier in de buurt hebben ze allemaal de PS4. Daar is de keus dus op gebaseerd; populaire spellen komen voor beiden uit dus daar hoef je niet naar te kijken.

Succes! Ik moet wel wennen aan de games op de PS4. Ik vind de spellen voor de WII U veel leuker (en dan met name alle mario spellen)
Gelukkig mag de WII U ook blijven, voor papa en mama ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een PS4 omdat ijk de exclusive games daarvoor veel beter vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven