het verwijderen van je topic bericht

16-11-2017 18:13 9 berichten
Ik erger me enorm aan het verwijderen van je topic.
ik denk dat je dit onmogelijk moet maken. Je denkt maar goed na wat je plaatst (desnoods anoniem) maar geplaatst is geplaatst, niet meer te verwijderen, niet meer aan te passen door de plaatser!

waarom is het leeghalen nu nog steeds mogelijk???
Alle reacties Link kopieren
Kun je dat niet beter aan het forum beheer vragen?

Al ben ik het met je eens..
Alle reacties Link kopieren
Ja, of dat je het nog een bepaalde tijd kunt aanpassen, maar daarna niet meer. (Dat zie ik vaak op andere fora)
Eerst werden op's alleen verwijderd ivm herkenning. Volgens mij is het daarvoor ook in het leven geroepen en niet om naar hartelust aan het verwijderden te slaan als de reacties je niet aanstaan of om andere pietlullige redenen.
Alle reacties Link kopieren
Het is beleid en daar doen ze uiteraard geen verdere mededelingen over..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel lang lopend topic gehad over de leukemie van mijn man. Hierbij was het heel fijn om de OP regelmatig aan te passen met de nieuwste gegevens.
Daarnaast zijn er vele topics waarbij er in de OP tabellen staan voor bv zwanger worden/afvallen of trouwen.

Het is jammer dat er soms misbruik gemaakt van wordt maar al met al ben ik erop tegen om deze regel aan te passen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Of dat het verwijderd kan worden alleen op aanvraag...
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
16-11-2017 18:13
Ik erger me enorm aan het verwijderen van je topic.
ik denk dat je dit onmogelijk moet maken. Je denkt maar goed na wat je plaatst (desnoods anoniem) maar geplaatst is geplaatst, niet meer te verwijderen, niet meer aan te passen door de plaatser!

waarom is het leeghalen nu nog steeds mogelijk???
Kan het zelfs quoten...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[quote=yourlocalhero post_id=27791440 time=1510852554 user_id=342979]
Kun je dat niet beter aan het forum beheer vragen?

Al ben ik het met je eens..
[/quote



Serieus ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven