Instagram vraag

01-12-2017 21:53 19 berichten
Hoi allemaal, sinds een week heb ik een Instagramaccount. Is het mogelijk om de meest recente foto's te zien van mensen die ik volg?
Alle reacties Link kopieren
Meen je dit?
groetjes, slagtandje
Ja, ik zou graag meest recente foto's eerst zien. Is dat zo'n rare vraag? Ik ben er duidelijk niet in thuis :)
Is helemaal geen rare vraag maar je zou het even kunnen Googlen haha
Maar nee dat is niet mogelijk helaas
Maar je ziet de meest recente foto toch eerst? En als je meer wil zien moet je op die persoon klikken, dan kom je op zijn of haar pagina en zie je alle foto's. De meest recente eerst.
Alle reacties Link kopieren
Als je naar een profiel van een Instagramgebruiker ziet dan zie je de meest recente foto's van die persoon bovenaan staan. Op je 'feed' zie je alle recente posts van de personen die je volgt, maar Instagram sorteert ze wel voor je zegmaar, dus het is niet 100% van meest recent naar minder recent. Maar alle foto's staan er wel en je kunt gewoon scrollen en dan zie je er steeds meer. Ik hoop dat het zo duidelijker is? Sorry als het raar overkwam maar met Instagram staat meest recent altijd bovenaan als je naar een profiel gaat en ik dacht dat je het over aparte profielen had haha :-D
groetjes, slagtandje
Sheep12 schreef:
01-12-2017 22:22
Is helemaal geen rare vraag maar je zou het even kunnen Googlen haha
Maar nee dat is niet mogelijk helaas

Ik heb me suf gegoogled ;) vandaar mijn vraagje hier. Ik weet dat fb wel een optie heeft daarvoor. Maar dat is op Instagram niet mogelijk dus, bedankt voor je reactie. Wel raar eigenlijk, ik zie foto's voorbijkomen van 4 of 6 dagen geleden, een beetje stuf om daar nu op te reageren lijkt me. Hoe doen jullie dat dan?
Wat is instagram trouwens leuk! Ik weet dat ik overal een beetje laat mee ben, maar beter te laat als nooit toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie bij insta altijd eerst alle nieuwe foto's en verhalen (die verdwijnen na 24 uur)

Dus ik scroll gewoon van nieuw naar oud.
Bollie08 schreef:
01-12-2017 23:23
Ik zie bij insta altijd eerst alle nieuwe foto's en verhalen (die verdwijnen na 24 uur)

Dus ik scroll gewoon van nieuw naar oud.
Ik volg nu ongeveer 200 personen, dat is best lang scrollen :) En wat bedoel je met verhalen?
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
01-12-2017 22:34
Nee, Instagram heeft dat dit jaar (volgens mij) aangepast. Je ziet nu de meest populaire foto's als eerste. Ik zie vaak foto's van 2/3 dagen geleden als eerste :(
Ik niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit naar de datums dus soms like ik vast foto's van een paar dagen geleden.
Ik krijg soms ook nog likes op foto's van een half jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Kan inderdaad niet via Instagram zelf. Soms zijn er wel derde partijen die apps aanbieden waardoor dat wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er ook ontzettend van dat Instagram alles door elkaar gooit. Ik volg 400 mensen en zie als eerste posts van vier dagen geleden
terug 😐
Alle reacties Link kopieren
Verhalen zijn bovenaan je pagina die rondjes. Als ze rood omcirkelt zijn dan zie je daar een foto of filmpje. Dit kan je zelf ook maken. Deze verdwijnt voorgoed na 24 uur
-
anoniem_355134 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 01:12
0.00% gewijzigd
Als totale instagramnieuwkomer hoeveel posten jullie per dag/week?
Ik vind het een mooi medium. Prachtige foto's en wat een leuke enthousiaste mensen., love it!
Alle reacties Link kopieren
lofia schreef:
06-12-2017 01:10
Als totale instagramnieuwkomer hoeveel posten jullie per dag/week?
Ligt er aan wat ik te posten heb. Ik post voornamelijk natuurfoto’s dus als ik op vakantie ben soms meerdere per dag maar buiten vakantie soms weken lang niks. Ik post niet om te posten maar omdat ik een mooie foto heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven