iphone 6s glazen scherm gebarsten... goedkoopste oplossing?

05-12-2017 10:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag,
mijn telefoon laten vallen en nu is de voorkant, het glas totaal gebarsten en deze moet dus vervangen worden.
super balen want ik heb nog steeds geen geldboom in de tuin..
hoe los ik dit op?
ik heb geen garantie. telefoon 1,5 jaar geleden vermoed ik verkocht samen met abonnement maar lijtk me niet dat ik voor glasschade vezekerd ben..
wat kan ik doen?
Hier is de goedkoopste oplossing 75 euro, dus sparen...
Alle reacties Link kopieren
hier?
wat is de goedkoopste oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Informeren in de buurt hoe duur het is en daar dan de goedkoopste van kiezen. Wat had je dan verwacht? Dat wij kunnen toveren?
Ik schat dat je sowieso wel 60 euro kwijt bent, misschien wel meer.
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste oplossing is een nieuw schermpje bestellen met schroevendraaiertjes, goed op YouTube kijken en zelf vervangen

Zo heeft mijn man al 3 telefoons gerepareerd. Al moet je wel opletten: als het frame scheef is, dan gaat het je wss niet lukken...
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Bij ons was de goedkoopste oplossing de kleine lettertjes van de inboedelverzekering checken. Mobiele telefoons bleken meeverzekerd, wel met een (relatief klein) eigen risico voor schermschade.
Alle reacties Link kopieren
Onthou wel dat als je zelf gaat zitten knutselen en er een ander (toekomstig) defect met de iphone is, Apple je niet (lees: nooit) meer helpt. Ik zou het dus gewoon bij Apple zelf laten repareren. Goedkoop is duurkoop denk ik altijd maar...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Als je toch al geen garantie meer hebt en je een beetje handig bent zou ik het zelf proberen. Op youtube vast wel filmpjes over hoe te vervangen.

https://nl.aliexpress.com/item/1-stks-p ... eLevelAB=1
Alle reacties Link kopieren
Probeer een voordelige reparateur bij jou in de buurt met goede reputatie te vinden. Je hebt geen garantie meer dus ben je ook niet overgeleverd aan de erkende en dure reparateurs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven