Eenvoudig een site bouwen...waar?

08-12-2017 17:42 11 berichten
Grrr een hele middag weggegooid om met het K programma wordpress iets in elkaar te zetten, mislukt dus!

Wie weet er wel een eenvoudig methode om een niet al te moeilijk site te bouwen?
Het gaat om een portfolio.
Ik heb het met Jimdo gedaan, werkt super intuitief en mooi resultaat. Wix is nog mooier, maar wat duurder. Tenzij je een url wil met wix of jimdo in de naam, dan is het gratis.
Alle reacties Link kopieren
Wix!
Alle reacties Link kopieren
wordpress is echt makkelijk. er zijn genoeg youtube video's die je erbij kunnen helpen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Iemand strato al geprobeerd? Is dat echt veel makkelijker dan wix enzo? Kost wel iets van 8 euro de maand maar heb je wel je eigen punt nl website. Ik overweeg...
hamerhaai schreef:
08-12-2017 18:30
wordpress is echt makkelijk. er zijn genoeg youtube video's die je erbij kunnen helpen.
Pfff ik kom er niet uit!
En ik heb echt geduld voor zulke dingen dus wel raar dat t me niet lukt zoals ik graag wil.

Momenteel doe ik het met mijn Adobe portfolio maar wil een site, een .nl heb ik al.

Ik ga eens kijken bij wix
En strato werkt met WordPress...
Jimdo, heb ik mijn hele site mee gebouwd
Gewoon via Strato een goedkope Wordpress hosting (ik geloof 18 euro voor het eerste half jaar) en dan Wordpress installeren op je hosting. Heb je meteen een .nl domein, en een professionele site.
Een blog via Wordpress.com is inderdaad sh*t.
redbulletje schreef:
08-12-2017 18:39
Iemand strato al geprobeerd? Is dat echt veel makkelijker dan wix enzo? Kost wel iets van 8 euro de maand maar heb je wel je eigen punt nl website. Ik overweeg...
Strato levert geen goede klantenservice en biedt soms minder mogelijkheden die je net nodig blijkt te hebben.
Je kan beter naar Antagonist gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn die voor een paar simpele pagina's een compleet CMS willen gebruiken met alle mogelijkheden welke je maar kunt verzinnen maar die je nooit zult gaan gebruiken. Bovendien worden er minstens maandelijk veiligheidslekken gevonden in Wordpress.

Wordpress is ook zo fijn wanneer je ooit wilt verhuizen naar een andere provider. NOT

Met een simpele (gratis) WYSIWYG html editor krijg je het veel sneller voor elkaar en het kost beduidend minder diskruimte.
Ook de kans om gehacked te wordenis beduidend kleiner.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
10-12-2017 00:44
Wordpress is ook zo fijn wanneer je ooit wilt verhuizen naar een andere provider. NOT
Bedoel je soms als je je site bij WordPress.COM hebt gemaakt?
Anders snap ik werkelijk niet waar je het over hebt.
Het verhuizen van een WordPress- site op eigen url is appeltje-eitje!
Er zijn veel mensen die het kunnen en handleidingen over te vinden op internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven