Scrollen geeft regelmatig problemen

08-12-2017 22:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond Dames en Heren, ik heb een IPhone 6s waar ik zeer tevreden mee ben. Alleen de laatste tijd scrolt hij niet meer zo lekker op het viva forum. Hij hapert en ik moet dat een tijdje naar beneden blijven vegen en dat schiet hij weer verder. Dus een paar pagina’s werkt het, daarna scrolt hij wat trager en op een gegeven moment blijft hij steken. Is dit een bekend probleem? Ik kan het nergens vinden O_o .
Alle reacties Link kopieren
Check, heb ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook... heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Same here.
Ik had het ook (iPhone SE). Maar ik heb nu een adblocker (Purify) die werkt in de safari browser en sindsdien heb ik geen last meer van haperende pagina's.
Alle reacties Link kopieren
swaentje71 schreef:
08-12-2017 22:48
Check, heb ik ook!
Oh irritant hè :( wat zou dat zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. En soms stuitert het scherm heen en weer. Alleen bij deze site, nergens anders.
#Metoo
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk!
(Mijn telefoon hapert dus ook)
biekoe wijzigde dit bericht op 08-12-2017 22:52
2.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
olla- schreef:
08-12-2017 22:50
Ik had het ook (iPhone SE). Maar ik heb nu een adblocker (Purify) die werkt in de safari browser en sindsdien heb ik geen last meer van haperende pagina's.
Aha, ga ik ook eens proberen, bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook
Alle reacties Link kopieren
Ik ook op mn 7
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Alleen hier op dit viva forum inderdaad. Elders nog niet tegengekomen. Dus geen IPhone issue dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Dit komt door alle reclames op het forum. Sinds ik een adblocker op mijn mobiel en IPad heb geïnstalleerd heb ik er geen last meer van.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
olla- schreef:
08-12-2017 22:50
Ik had het ook (iPhone SE). Maar ik heb nu een adblocker (Purify) die werkt in de safari browser en sindsdien heb ik geen last meer van haperende pagina's.
De betaalde of de gratis Purify?
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
08-12-2017 22:55
Dit komt door alle reclames op het forum. Sinds ik een adblocker op mijn mobiel en IPad heb geïnstalleerd heb ik er geen last meer van.
Mooi, welke? :hyper:
Kleurfoutje schreef:
08-12-2017 22:56
De betaalde of de gratis Purify?
Ik heb de betaalde versie. Die €2,29 is het dubbel en dwars waard.
Alle reacties Link kopieren
olla- schreef:
08-12-2017 22:58
Ik heb de betaalde versie. Die €2,29 is het dubbel en dwars waard.
Top, dank je :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook. Belachelijk dat Viva dit zo maakt, dit kan nooit de bedoeling zijn van de advertenties. Ik snap best dat een forum geld kost en dat het op deze manier gegenereerd wordt, maar het werkt nu eerder tégen het forum dan vóór.

Die addblocker ga ik ook aanschaffen, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Safari laadt bij mij alleen het forum nauwelijks. Dolphin doet helemaal niks. Ik heb nu Firefox, maar daar werkt de adblocker weer niet mee...
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook!
Met mijn Galaxy s7 edge.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Idem, maar alleen op het forum dus geen iPhone issue
Gate_Keeper schreef:
08-12-2017 22:51
#Metoo
:rofl:

#metoo
dat ligt aan die enorme advertenties op het forum. maar je kan er over klagen tot je een ons weegt er wordt niet naar geluisterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven