Help hier de forummers met hun adblocker

09-12-2017 11:35 78 berichten
Sinds het viva forum onbruikbaar is geworden door de vele opdringerige adds hebben de meesten van ons een adblocker geinstalleerd. Heel fijn maar niet iedereen is het gelukt en zij zitten nog met de decemberzegels all over the place.

- welke adblocker werkt het best?
- sommige adblockers laten je browsen via een speciale browser dat is teveel gedoe, anderen werken direct en redelijk ongezien. Ik wil dus niet een speciale browser!
- welke adblocker werkt op een oude ipad met safari (de meeste adblockers zijn niet compatible met mijn device zeggen ze)
- gratis adblock of betaald?

wie of wie helpt??
Alle reacties Link kopieren
Laptop, Adblock Plus en Chrome. Ik hoor idd dat het op een ipad moeilijk is om de reclame te blokken.

Ik zie geen reclame op mijn laptop.
Life is short. Eat dessert first.
https://adblockplus.org/nl/

en toen was ik eindelijk definitief van het gezeik af
gewoon gratis
Alle reacties Link kopieren
Ik heb AdBlock en Ghostery in Chrome draaien. Werkt perfect! Geen advertenties meer, geen kut plaatjes meer en het schakelde de trackers uit. Op sommige pagina's zet ik ze uit maar op Viva niet, laat Sanoma eerst maar eens investeren in een fatsoenlijk werkend forum. Daarmee bedoel ik dat ik er niet uit word gegooid als ik een bericht plaats bijvoorbeeld, zoals bij de eerste poging dit bericht te plaatsen..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Op de tablet heb ik trouwens de browser van Ghostery, ik heb nog geen goede andere oplossing gevonden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maar help me even, ik snap er niks van als iemand zegt: ik heb ghostery in chrome draaien. Addblockplus heb ik geprobeerd maar dat is dus zo'n browser, dan moet je naar de app en vanuit de app surfen. Na 100 jaar safari kan ik niet ineens wennen aan een nieuwe browser, ik wil dus een adblocker die werkt in safari, net zoals op mijn computer, daar merk ik niets van de adblocker en zie ik die irritante reclamers niet.

Ik heb een oude ipad
Alle reacties Link kopieren
Het punt is dat jij een tablet gebruikt en daar zijn veel minder opties voor ook voor android. Ik heb geen andere optie gevonden dan de browser van Ghostery gebruiken. Op de pc kun je zo een programma toevoegen aan je browser maar op de tablet heb je die optie niet, bij die van mij tenminste niet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met een ipad, ik hoop dat iemand je kan helpen!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Block bear
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ze vraagt om een adblocker op een oude ipad met safari! Lezen mensen, hier heeft ze niks aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Op de iPad Block bear app downloaden. Nadeel : als je googelt op reclame/wehkamp/zalando etc. dan kan je vaak de eerste twee links niet gebruiken omdat Block Bear die blokkeert. Maar de derde link doet het dan vaak weer wel omdat dit de link van de echte site is.
enn wijzigde dit bericht op 09-12-2017 12:00
4.09% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-12-2017 11:56
Ze vraagt om een adblocker op een oude ipad met safari! Lezen mensen, hier heeft ze niks aan.
Nah, volgens mij kan dat ook op een oude. Maar kan me vergissen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
09-12-2017 11:56
Ze vraagt om een adblocker op een oude ipad met safari! Lezen mensen, hier heeft ze niks aan.
Dank Noes,
en ik weet ook maar amper wat een browser is dus niet teveel engels please

Oke ik heb nu ghostery die kon ik downloaden maar ik snap er geen zak van.
Ik forum nu via ghostery maar ik wil gewoon met safari forummen want dat snap ik
of moet ik alleen voor viva steeds naar ghostery???
Enn schreef:
09-12-2017 11:58
Op de iPad Block bear app downloaden. Nadeel : als je googelt op reclame/wehkamp/zalando etc. dan kan je vaak de eerste twee links niet gebruiken omdat Block Bear die blokkkert.. Maar de derde wel vaak weer wel omdat dit de link van de echte site is.
nee die beer lukt niet
MwTheelepel schreef:
09-12-2017 11:56
Het punt is dat jij een tablet gebruikt en daar zijn veel minder opties voor ook voor android. Ik heb geen andere optie gevonden dan de browser van Ghostery gebruiken. Op de pc kun je zo een programma toevoegen aan je browser maar op de tablet heb je die optie niet, bij die van mij tenminste niet.
ja dit dus. Maar ik heb nooit problemen gehad op het hele internet is er GEEN ENKELE WEBSITE zo verpest door advertenties dan het VF. Dus nu moet ik dus blijkbaar alleen voor het forum die browser gebruiken. Heel raar
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-12-2017 11:59
nee die beer lukt niet
Mmm...

No, it's not supported.
Basically, the chips in there are ot fast enough.

https://discussions.apple.com/thread/72 ... 0&tstart=0
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-12-2017 11:56
Ze vraagt om een adblocker op een oude ipad met safari! Lezen mensen, hier heeft ze niks aan.
Nee hoor, ze stelt vier vragen. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
09-12-2017 12:04
Nee hoor, ze stelt vier vragen. ;-D
ja sorry, maar dat is zodat anderen er ook wat aan hebben
Enn schreef:
09-12-2017 12:02
Mmm...

No, it's not supported.
Basically, the chips in there are ot fast enough.

https://discussions.apple.com/thread/72 ... 0&tstart=0
chips is allemaal carbs
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-12-2017 12:05
chips is allemaal carbs
Ok.

Ik pak nog een chippie. :popcorn:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-12-2017 12:05
ja sorry, maar dat is zodat anderen er ook wat aan hebben
Precies, zo las ik het ook.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-12-2017 12:01
ja dit dus. Maar ik heb nooit problemen gehad op het hele internet is er GEEN ENKELE WEBSITE zo verpest door advertenties dan het VF. Dus nu moet ik dus blijkbaar alleen voor het forum die browser gebruiken. Heel raar
Als. Net zo als.

Maar verder volledige herkenning.
Ik ben best veel op het www, en heb echt nergens de vivaproblemen.
Ze zijn echt met een hele slechte sitebouwer in zee gegaan en gebleven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.iphoned.nl/tips/adblocker-i ... ellen/amp/

Bij mij werkt purify!
Ik forum op mobiel en heb Adblock via app store geïnstalleerd. Gratis!

Via deze app loopt alles via een VPN verbinding het werkt errrruuug goed! En ik kan gewoon op safari surfen dat verandert dus niet. Maar of dit ook op een oude iPad werkt dat weet ik niet.


Dit is um:
https://adbl0ck.com/

Maar ik zie dat het waarschijnlijk alleen mobiel is, dus waarschijnlijk niet op pad! Hoop het wel voor je! Anders heeft misschien iemand anders er wat aan.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 12:35
26.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
09-12-2017 11:43
https://adblockplus.org/nl/

en toen was ik eindelijk definitief van het gezeik af
gewoon gratis
Deze heb ik ook (Apple en Firefox).
Echt, ik ben een digibeet als maar kan, heb vd week zelf geinstalleerd.
Gewoon ff googlen op adblocker en dan kiezen waar jouw pc op draait (chrome, firefox, enz) en een kind kan de was doen.
Binnen een tel ben je van die reclames aff.
Helaas nog niet van die strook rechts, maar die hoef je niet meer elke kéér aan te klikken volgens mij (tenminste ik niet).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven