Backup iphone 6, icloud geheugen vol klopt niet

10-12-2017 17:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kan iemand hier mij helpen, via Google kan ik geen oplossing vinden.
Maar ik heb een iphone 6 en die maakte altijd backups via icloud.
Onlangs was mijn opslag bijna vol dus ik heb de icloud opslag bijna helemaal leeg gemaakt.
Maar nu kan mijn iPhone nog steeds geen backup maken, de melding dat de icloud bijna vol is blijft elke keer terugkomen, waardoor de backup niet voltooid kon worden.

Ik heb nu 72,5 MB in gebruik van de 5 Gb. Ik heb zoveel mogelijk uitstaan wat kan zorgen voor te veel geheugen, zoals geen backup van foto's en whatsapp.
Op mijn ipad, die gebruik maakt van hetzelfde icloud account, kan ik wel een backup maken.
Het lijkt of er tussen icloud en iphone een fout zit.
Ik heb al eens uitgelogd uit icloud en opnieuw ingelogd, opnieuw opgestart etc. maar niets helpt.

Weet iemand wat ik kan doen om dit te verhelpen?
Alle reacties Link kopieren
Daarvoor heeft Apple een prima werkende klantenservice.
Wat bij mij destijds werkte was om de telefoon naar fabrieksinstellingen terug te zetten en daarna mn backup terug te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ok, de fabrieksinstellingen was mijn allerlaatste optie, omdat er nu dus geen backup meer is wil ik eerst al het andere proberen.

De klantenservice kan ik morgen ook wel eens proberen.
Je kunt ook een backup maken op je pc via iTunes. En daarna de fabrieksinstellingen proberen. Ik heb nog nooit een iCloud backup kunnen maken vanwege die foutmelding, en krijg dus meldingen als 'van dit apparaat is al 50 weken geen reservekopie gemaakt'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven