GRR! Ik wil mijn eigen liedje!

11-12-2017 22:03 25 berichten
Als ringtone. Op mijn iPhone6.

Maar hoe?!?!?!

Ik kan alleen oude handleidingen vinden en die komen niet overeen met iTunes (en Windows10).

HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!! HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!! HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!

Ik ga er bijna aan onderdoor :'(
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je gewoon een YouTube to mp3 converter gebruiken en de mp3 downloaden en selecteren als beltoon :)
Alle reacties Link kopieren
Slotje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
apppie schreef:
11-12-2017 22:19
Volgens mij kun je gewoon een YouTube to mp3 converter gebruiken en de mp3 downloaden en selecteren als beltoon :)
Op een iPhone niet.
Alle reacties Link kopieren
Je moet de extensie van een mp3 in m4a (geloof ik - google dat even) veranderen en dan via itunes op je iphone zetten. Dan herkent ‘ie hem als ringtoon.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
may_ka schreef:
11-12-2017 22:44
Je moet de extensie van een mp3 in m4a (geloof ik - google dat even) veranderen en dan via itunes op je iphone zetten. Dan herkent ‘ie hem als ringtoon.
Ja, dat zegt google. Maar dat werkt dus niet.
Ik krijg het bestand dan niet meer in iTunes terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb em weer open gegooid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://blog.telfort.nl/zo-kun-je-muzie ... ruiken-304

Heb je hier iets aan?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-12-2017 22:58
Ja, dat zegt google. Maar dat werkt dus niet.
Ik krijg het bestand dan niet meer in iTunes terug.
En dan kun je hem niet importeren of openen ofzo? Ik heb mijn ringtones wel zo geknutseld, dus ooit werkte dat. En die ringtones doen het ook nog gewoon.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
CourtneyLove schreef:
11-12-2017 23:05
https://blog.telfort.nl/zo-kun-je-muzie ... ruiken-304

Heb je hier iets aan?
Ja, maar ik krijg hem gewoon niet in mijn telefoon :steam:
may_ka schreef:
11-12-2017 23:07
En dan kun je hem niet importeren of openen ofzo? Ik heb mijn ringtones wel zo geknutseld, dus ooit werkte dat. En die ringtones doen het ook nog gewoon.
Ja, zo deed ik het ook ooit.
Zodra ik hem hernoem naar mpr raakt iTunes het bestand kwijt en kan ik het niet opnieuw importeren.
Alle reacties Link kopieren
Pakt hij aac of m4r ook
Niet?
CourtneyLove schreef:
11-12-2017 23:43
Pakt hij aac of m4r ook
Niet?
AAC wel, als ik hernoem naar m4r geeft iTunes aan dat het bestand er niet meer is.
Alle reacties Link kopieren
“Let op: Ga terug naar het tabblad Opties voor het originele audiobestand en zet de teller weer op nul, anders zal het muzieknummer voortaan niet volledig worden afgespeeld.”

Aldus de site.. nadat je als aAc hebt opgeslagen

Ben nu wel benieuwd...
Ik krijg nog steeds de melding dat het originele bestand niet gevonden wordt.
Ik weet echt zeker dat ik alle stappen doorloop.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, sorry kan je niet verder helpen. Good luck!
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/Pck_ClCBFWM
Nog steeds niet gelukt.
Iemand nog een tip?

Ik krijg het bestand wel in tonen, maar dan staat er een gestippeld cirkeltje voor en kan ik et ook niet afspelen.
Het bestand wat er al ins gaat, mijn oude ringtone, krijg ik er niet uit.
Ik heb het al lang opgegeven. En blijkbaar is er niks veranderd sinds die tijd.
Je moet 1001 handelingen doen en dan is het nog niet gelukt. En anders via app-jes wat ook niet blijkt te werken...
Ik lees mee en ook als je morgen nog geen antwoord hebt, ga ik het ook weer eens proberen. Mocht het lukken, dan laat ik je weten hoe.
Moiren’ schreef:
11-03-2018 20:17
Ik krijg het bestand wel in tonen, maar dan staat er een gestippeld cirkeltje voor en kan ik et ook niet afspelen.

Dit is een bekend probleem. De truc is om de ringtone eerst aan de iTunes bibliotheek toe te voegen en van daaruit naar je telefoon te slepen. Dit filmpje legt uit hoe:

https://www.youtube.com/watch?v=HoPZ5gUI-DY
RikM schreef:
11-03-2018 21:37
Dit is een bekend probleem. De truc is om de ringtone eerst aan de iTunes bibliotheek toe te voegen en van daaruit naar je telefoon te slepen. Dit filmpje legt uit hoe:

https://www.youtube.com/watch?v=HoPZ5gUI-DY
Het eerste stuk lukt, maar ik krijg hem dan niet vanuit tonen in de tonen van mijn iPhone.
Het blijft een lange balk ipv een kruisje.

In tonen op de iPhone kan ik ook niets verwijderen. Rechtermuisknop geeft alleen ‘info’.
Ik kan ook alleen een duplicaat iTunes inslepen.
En nu na een update ook geen tonen meer in de bibliotheek.

Ik ga zo gooien.
Ik ben gezegend met een slecht geheugen, maar ik heb ook eens bijna mijn laptop uit mijn raam gegooid vanwege i Tunes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven