outlook stuurt mail mailgeschiedenis mee

13-12-2017 11:03 8 berichten
Als ik een mail wil doorsturen via outlook worden ook alle voorgaande mails meegestuurd. Iemand een idee hoe je dit kan uitzetten ?
Waarom zou je een mail willen doorsturen als je de tekst niet wil meesturen? Dan maak je toch een nieuwe e-mail aan.
Alle reacties Link kopieren
Het doel van een bericht doorsturen is toch juist dat het voorgaande erbij zit?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat je uit een geschiedenis van tien, één wilt doorsturen. Niet ook de andere negen.

Geen idee, bij gmail werkt het wel, wat jij wilt. Maar anders tekst even kopieren en plakken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
13-12-2017 11:28
Lijkt me dat je uit een geschiedenis van tien, één wilt doorsturen. Niet ook de andere negen.

Geen idee, bij gmail werkt het wel, wat jij wilt. Maar anders tekst even kopieren en plakken.
Dit bedoel ik inderdaad, op de een of andere manier stuurt outlook opeens alle voorgaande berichten ook door, terwijl ik dat niet wil. Maar inderdaad anders maar kopiëren en plakken, kan in ieder geval niet vinden hoe je dit kan 'uitzetten'.
Zover ik weet is dat een standaard functie - maar je kunt de voorgaande tekst toch gewoon verwijderen uit het antwoord dat je stuurt?
MS Outlook: Origineel bericht niet verzenden bij doorsturen of beantwoorden:

https://www.pcleek.com/tips/e-mail-tips ... antwoorden
Alle reacties Link kopieren
Ga in Outlook naar:

Bestand
Opties
E-mail
Antwoorden en doorgestuurde berichten

en pas het daar vervolgens aan.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven