Zijn er nog meer meiden die gamen?

15-12-2017 22:57 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik :)
Alle reacties Link kopieren
Dungeon Boss :)
Alle reacties Link kopieren
Black Desert Online :-)
Alle reacties Link kopieren
Telt My kingdom for the princess ook mee? :biggrin:
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Jaa mijn allergrootste hobbie van jongs af aan! Nu 27 jaar. Ik speel nu vooral Guild Wars 2, maar ben echt verslaafd geweest aan de games van Bethesda (fallout 3,4, Elder Scrolls 3 tm 5). Ook de eerste Mass Effect serie vind ik prachtig en speel ik nog af en toe. Ook the Witcher 3 is echt fantastisch; ik denk de allerbeste RPG ooit.
Ps4, en dan voornamelijk Destiny 1 en 2.
Alle reacties Link kopieren
Telt console gaming ook?
De afgelopen periode speelde ik:
Horizon Zero Dawn
Zelda BOTW
Mario kart
Overwatch
Uncharted

Ik merk trouwens dat mannen niet verwachten dat je als vrouw iets snapt van gaming. Ze zijn echt verbaasd als je verteld dat je gamed. (Schrijf je dat zo).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Zelda fan !
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen hier die zich aan hebben gesloten bij een (al dan niet grote) game community?
Alle reacties Link kopieren
Haha, niemand verwacht het ook van mij

Altijd al veel gegamed
Tombraider, alle versies van need voor speed, call of duty

En verslaafd aan clash of clans.

Nu ook leuk om met mijn kinderen mario enzo te spelen, ik ben er dol op
Leuk! Ik ook. Skyrim, Doom, Farcry, Dishonored. Nu; Horizon zero dawn en Destiny 2🙂. Ps4 dus. Kunnen we een clubje beginnen? Ik praat graag over games
Ojaa en Witcher 3,Final fantasy, Diablo, Death Island en nog een paar meer. Zit met smacht te wachten op de volgende Death Island. De nieuwe Woolfenstein schijnt ook heel goed te zijn maar ik mag even niks meer kopen.
anoniem_641207a268818 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 00:09
25.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Assassin's Creed Origins, maar speel meestal racespellen, stealthspellen en shooters, het begon allemaal lang geleden met Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een gamer van het 1e uur! Opgegroeid met Atari, Philips, Sega, Nintendo. En later gamen op het internet. Ik speel nu op het internet Diggy's adventure en Super city. Mijn zoon en dochter (beide volwassen) zijn ook gamefanaat. Ik ben in het goeie tijdperk geboren :-D
Alle reacties Link kopieren
Fleuriefleurie schreef:
15-12-2017 23:10

Ik merk trouwens dat mannen niet verwachten dat je als vrouw iets snapt van gaming. Ze zijn echt verbaasd als je verteld dat je gamed. (Schrijf je dat zo).
Mijn dochter is 25 en vind gamen heel leuk, ze heeft ook veel vriendinnen die gamen. Zo raar is dat tegenwoordig niet meer
Ik ben ook opgegroeid met Atari en Nintendo en nu vooral de PS4. Skyrim,
Styx en af en toe Rayman ;)

Op de PC: World of Warcraft en Hearthstone.

Vandaag krijg ik van mijn lieverd :heart: een echte gamingstoel. Hij krijgt er zelf ook één maar ik ben heel benieuwd!!
Ik ben ook dol op gamen al van kinds af aan en nu - begin 30 - nog steeds. Mensen zijn altijd verbaasd ais ik hierover iets zeg. Verwachten niet dat een volwassen vrouw met gezin zoiets doet. Ik heb er schijt aan, ieder zijn hobby.

Laatste games waar ik echt enthousiast van werd (ps4): The last of us. Life is strange en Until Dawn. Meer vrouwen die dit genre tof vinden en die tips hebben voor meer soortgelijke games?
Alle reacties Link kopieren
Phopho schreef:
15-12-2017 22:59
Black Desert Online :-)
Deze ja en world of warcraft gespeeld
Alle reacties Link kopieren
Ooit begonnen met Guild Wars, daarna World of Warcraft en nu Lord of The Rings online via Steam.
Omdat ik een Apple heb ben ik iets beperkter in mijn games, maar zo af en toe gebruik ik de laptop van mijn vriend en speel ik games als Civilization.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Oh ja: Until Dawn! Leuk spel!! Speel ik ook vaak! En Little Nightmares! Makkelijk maar o zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik speel graag! Het veelgenoemde Skyrim is ook een favoriet van mij.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties al! Had ik eerlijk gezegd niet eens verwacht! :)
Echt super leuk, ik merk, bijvoorbeeld op mijn werk dat collega's (ook mannen) stom verbaasd reageren als ik zeg dat ik ook een gamer ben.. Men verwacht het niet van een volwassen vrouw idd..

Misschien kunnen we een gameclub whatsapp groepje oprichten? Als jullie dat leuk vinden, wil ik dit wel opzetten (06 nummers via pb?) :)

Ik heb wel een PS4, maar die staat meer stof te happen dan dat hij aan staat..
Heb nu echt een game pc en ik game vooral dus op mijn pc.

Wat ik vooral speel is (ook games via Steam):
Gta V Online
Fallout 4
World Of Warcraft
The Elder Scrolls online
Dying Light The Following
Assassin's Creed Origins (net uitgespeeld)
Conan Exiles (eigenlijk alleen leuk met een clubje)
PlayerUnknown's Battlegrounds , lijkt mij ook wel een leuk spel, maar daar moet je wel een clubje ook voor hebben.
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
16-12-2017 07:52


Laatste games waar ik echt enthousiast van werd (ps4): The last of us. Life is strange en Until Dawn. Meer vrouwen die dit genre tof vinden en die tips hebben voor meer soortgelijke games?
Ik ben met smacht op The Last of Us 2 aan het wachten! Nog geen games kunnen vinden die aan deel 1 kunnen tippen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
16-12-2017 11:16
Ik ben met smacht op The Last of Us 2 aan het wachten! Nog geen games kunnen vinden die aan deel 1 kunnen tippen.
Geweldig was die hè... Ik werd zo opgeslorpt door dat verhaal, heb zelfs een paar keer moeten huilen.

Ik hoop dat dit soort games steeds vaker gemaakt zullen worden en dan ook met vrouwelijke hoofdpersonages. Een tip voor jou is misschien wel 'Life is strange', dat verhaal was ook top.

Eerlijk gezegd ben ik die spellen met veel geweld en stoere heldhaftige mannelijke hoofdpersonen wel een beetje zat. Vroeger wel veel gespeeld, maar nu meer van filmische spellen waarbij je psychologische keuzes moet maken die invloed hebben op het verdere verloop. Ik kan me herinneren dat ik 15 jaar geleden dit aspect al tof vond in The X files, dat speelden we toen op de pc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven